Supervuoro Verkkolehti »

Imatran Pallo-Veikot 2020

Jaksopeliä kiittää molemmat joukkueet tänään.

2 pistettä tämän kauden näytöillä hyvä suoritus, vaikka harmillista miten hyvän alun jälkeen yksi lyönti lamaannutti taas.

Tämä näyttää olevan "maan tapa". Samanlaista sähläämistä näyttää olevan lähes kaikilla, joilla on useampi kamera käytössä.
Mahtava ”ohjaaja” lähetyksessä niinkuin joku jo totesi.

On liian palkon nappuloita joystickissä, kuva hyppii kuin musavideoissa.

No joka tapauksessa ainakin minä mielummin itse katselen tämän päiväisen kaltaista monikameralähetystä selostuksen kera kuin paikallaan tönöttävää fanikameraa jonka linssi huurtuu toisen jakson lopussa. En tiedä millaisella porukalla tuo tämän päivän lähetys tehtiin, mutta mikäli resurssien puolesta mahdollista niin ehdottomasti jatkoon! Itselläni ei ainakaan mitään turhia odotuksia lähetyksen suhteen ollut kun ymmärsin ettei siellä koko ESPN kaltaista organisaatiota ole lähetystä tuottamassa (ehkä) ja olin jokseenkin tyytyväinen lopputulokseen.

Haapajärvellä ja Jyväskylässä oli tänään Suomensarjan otteluissa enemmän väkeä kuin Imatralla Superin matsissa.
Ilmeisesti kovia pelejä siellä, kun Imatralla selvästi vaivainen Lattu pelaamassa ja Surakka Jyväskylässä pelaamassa sen sijaan, että olisi Imatralla lautasen äärellä ja Sikiö Latun tilalla jokerina.

Jos ja kun muistatte ensimmäiset fanikamerataltioinnit, niin tämän päivän anti on Oscar-tasoa. Alkuun oli yksi kamera helvetin kaukana, ei juuri tietoa kuka lyömässä, jos ei kenttäkuulutuksesta saanut tiedon ongittua. Ei toivoakaan, että olisi pallon lyönnin jälkeen nähnyt, arvella sai vähän sen mukaan mo
Ihin ulkopelaajat "suorittivat". On muuten suomen kauhein verbi nykyään, kun kaikkea suoritetaan.

No joka tapauksessa ainakin minä mielummin itse katselen tämän päiväisen kaltaista monikameralähetystä selostuksen kera kuin paikallaan tönöttävää fanikameraa jonka linssi huurtuu toisen jakson lopussa. En tiedä millaisella porukalla tuo tämän päivän lähetys tehtiin, mutta mikäli resurssien puolesta mahdollista niin ehdottomasti jatkoon! Itselläni ei ainakaan mitään turhia odotuksia lähetyksen suhteen ollut kun ymmärsin ettei siellä koko ESPN kaltaista organisaatiota ole lähetystä tuottamassa (ehkä) ja olin jokseenkin tyytyväinen lopputulokseen.
Sama. Hidastukset vaan ruutuun oikealla hetkellä, mutta taso lähetyksessä oli muuten ihan hyvä.

Torstai toivoa täynnä. Nyt pitää pistää Jymy kumoon, niin kuin muutkin karjalaisjoukkueet ovat jo tällä kaudella tehneet. Hiukka onnea ja jymyllinen yritystä.

Pakko se on tuolta kärkikaksikoltakin pisteitä naarata, kun 60 % peleistä niitä vastaan ja varmaan joku 8-10 pistettä tarvitaan vähintään pudotuspeleihin. Vaikea uskoa, että KiPalta ja KeKiltäkään edes täyttä pottia irtoaa. Molemmat ihan 3-0 voitettavissa toki, mutta että molemmat pelit menis niin putkeen, niin jo epätodennäköistä.

Joensuulle voisi tosin maistua Imatra puolivälierissä matkan ja vaarallisuuden osalta, mutta saattaa piikkipaikka mennä, jos liikaa pisteitä lahjoittavat ;)

IPV se jää sitten "yhden kauden ihmeeksi". Jussila lähtee (taas) kaudeksi helpon rahan perään Tampereelle tai sitten jäähdyttelemään Ouluun (jos nousee),Partanen kuvittelee palaavansa Kiteelle (toivottavasti eivät ota) tai sitten älyy jo lopettaa ja kovin pommi on se että Nurmio neuvottelee Hyvinkään Tahkon kanssa. Joo, on asunto Imatralla, mutta ennenkin on asuntoja myyty tahi vuokrailtu. Jäljelle jäävä porukka onkin sitten nippanappa Ykköspesis -tasoa, jos pysyvät terveinä (=Hyötyläinen,Hämäläinen etc.).

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.