Siis eihän tää enää ole todellista, eihän?
Joo kyllä Imatralaiset ovat luovuttaneet minä mukaanlukien pakko se on myöntää!Haapajärvellä ja Jyväskylässä oli tänään Suomensarjan otteluissa enemmän väkeä kuin Imatralla Superin matsissa.
Toki nämä arjen 17:30 alkavat pelit on vähän hankalia yleisömäärien kannalta,mutta ei mitenkään voi tuon taakse piiloutua. Koronan lisäksi alisuoriutuminen vienyt yleisöä.Joo kyllä Imatralaiset ovat luovuttaneet minä mukaanlukien pakko se on myöntää!
Tämä näyttää olevan "maan tapa". Samanlaista sähläämistä näyttää olevan lähes kaikilla, joilla on useampi kamera käytössä.
Mahtava ”ohjaaja” lähetyksessä niinkuin joku jo totesi.
On liian palkon nappuloita joystickissä, kuva hyppii kuin musavideoissa.
Ilmeisesti kovia pelejä siellä, kun Imatralla selvästi vaivainen Lattu pelaamassa ja Surakka Jyväskylässä pelaamassa sen sijaan, että olisi Imatralla lautasen äärellä ja Sikiö Latun tilalla jokerina.Haapajärvellä ja Jyväskylässä oli tänään Suomensarjan otteluissa enemmän väkeä kuin Imatralla Superin matsissa.
Sama. Hidastukset vaan ruutuun oikealla hetkellä, mutta taso lähetyksessä oli muuten ihan hyvä.No joka tapauksessa ainakin minä mielummin itse katselen tämän päiväisen kaltaista monikameralähetystä selostuksen kera kuin paikallaan tönöttävää fanikameraa jonka linssi huurtuu toisen jakson lopussa. En tiedä millaisella porukalla tuo tämän päivän lähetys tehtiin, mutta mikäli resurssien puolesta mahdollista niin ehdottomasti jatkoon! Itselläni ei ainakaan mitään turhia odotuksia lähetyksen suhteen ollut kun ymmärsin ettei siellä koko ESPN kaltaista organisaatiota ole lähetystä tuottamassa (ehkä) ja olin jokseenkin tyytyväinen lopputulokseen.