No joo. Näin tietenkin. Mutta erikoista, että palottomassakaan tilanteessa ei yritetä päästä kentälle.
Eikö tämä peli kuvannut aika hyvin IPV:n tätä kautta? Sisällä olisi potentiaalia pelata ihan eri sijoista (kun Haminat ja Alajärvet), mutta helppojen virheiden määrä on vaan liian suuri. Minä olen todella vakuuttunut etenkin Juuso Latun pelaamisesta, mutta ei se vaan riitä. Yksi Sami Partanen voisi kyllä henkisesti nostaa tämän joukkueen ensi kaudella pleijareihin.
Kyl mää kauhiast ihmettelen tätä kommenttia????? Mun mielestä se potentiaali on ainoastaan Dahlström
Sisällä IPV onparhaimmillaan ihan hyvä, Lattu jopa melko usein. Ulkopeli riittää hyvänä päivänä päävastustajia vastaan. Kuitenkin kokonaisarvosana alkusarjasta kolme lampaanpersettä. Karsintojen välttäminen on ihan mahdollisuuksien rajoissa, mutta tavoitteeseen (siis pudotuspeleihin) pääsy vaatii sekä huippuonnistumista että apuja muilta.
Periaatteessa IPV on Kiteen jälkeen minusta alemman jatkosarjan paras joukkue ja Kiteellä on Eko Partanen nyt pois pelistä (ainakin toistaiseksi). Mahdollisuuksia on päästä hyvin lähelle tuota kahdeksatta sijaa, mutta se vaatisi nyt sitä tasaisuutta.
Kovasti tuli tänään KPL:lle apuja räpylästä, kiitos.
Totta, mutta IPV antoi vaihtoja ihan hurjan määrän hanskasta, en siis tarkoittanut pelkästään kotiutuksia. Totta myös että Koplalla oli enemmin lyöntiarsenaalia mutta sehän oli tiedossakin.Antoihan KPL myös kolme pinnaa ihan puhtaasti räpylästä. Suurempi tasoero taisi eilen olla kuitenkin lyöntipelissä.
M. Matikka on erittäin hyvä koppari mielestäni, enkä osaa sanoa, miksi mies pelaa kakkospuolella pienemmässä roolissa. Lyöntipelistä voi sanoa kuten Puli Lammilasta, että osaa lyödä vain pomppua. Ykköskolmostilanteissa on ollut koko kauden todella suurissa vaikeuksissa. Jos ja kun on lähdössä muualle, lienee vaikea korvata kopparina mutta sisällä ei välttämättä niinkään.