No, ens vuonna teillä on uus, tosin vähän vanhempiJa hei meillä oli parempi lukkari.
No, ens vuonna teillä on uus, tosin vähän vanhempiJa hei meillä oli parempi lukkari.
No, ens vuonna teillä on uus, tosin vähän vanhempi
Ketäs meinaat?
No ensi kaudella lukkari"ongelma" helpottuu Kohosen myötä..siihen vielä kylkeen Kiteeltä 1-vahti..
Hyvinhän tuo Dahlström on pelannut. Iästään huolimatta tai siitä johtuen.
Tuosta Kohosesta olen lukenut niin monta huhuja, että jaksan kyllä odottaa ensi kauden seuran julkistamista. Ja Partanen vaikuttaa tyytyväiseltä Kiteellä pelatessaan. Vai onko heillä jonkinlainen sielujen sympatia Valkeapää kanssa. Eivätkö he ole samoilta seuduilta kotoisin?Toki, ja Eko vielä paremmin. Eihän lyömisessä nyt ainakaan pitäisi iän ihan heti tulla vastaan. Silti vähän epäilyttää, jos aikomuksena on turvautua useampaankin kalliiseen ja suuriegoiseen pelaajaan, joilla ei enää kovin monta pelivuotta liene jäljellä.
Tuosta Kohosesta olen lukenut niin monta huhuja, että jaksan kyllä odottaa ensi kauden seuran julkistamista. Ja Partanen vaikuttaa tyytyväiseltä Kiteellä pelatessaan. Vai onko heillä jonkinlainen sielujen sympatia Valkeapää kanssa. Eivätkö he ole samoilta seuduilta kotoisin?
Tuosta Kohosesta olen lukenut niin monta huhuja, että jaksan kyllä odottaa ensi kauden seuran julkistamista. Ja Partanen vaikuttaa tyytyväiseltä Kiteellä pelatessaan. Vai onko heillä jonkinlainen sielujen sympatia Valkeapää kanssa. Eivätkö he ole samoilta seuduilta kotoisin?