Numerolle 2 tahkolla ei liikaa vaihtoehtoja ole. Itse haluaisin nähdä kärjän muodossa 1. Nurmio 2. Pesonen 3. Kyhyräinen . Torppa jokeriksi ei ole ulkona tarjonnut juuri mitään
Kärki tuossa muodossa kuulostaa riskaabelilta.
Numerolle 2 tahkolla ei liikaa vaihtoehtoja ole. Itse haluaisin nähdä kärjän muodossa 1. Nurmio 2. Pesonen 3. Kyhyräinen . Torppa jokeriksi ei ole ulkona tarjonnut juuri mitään
Kyhyräisen etenemisvoima ei riitä ykköskärkeen Tahkon tämänhetkisellä filosofialla missä priorisoidaan nopeiden miesten kautta jatkuvuutta. Edellytyksellä tietysti että vaihdot onnistuvat, missä etenijöiden nopeus tietysti puolestaan myös auttaa.Numerolle 2 tahkolla ei liikaa vaihtoehtoja ole. Itse haluaisin nähdä kärjän muodossa 1. Nurmio 2. Pesonen 3. Kyhyräinen . Torppa jokeriksi ei ole ulkona tarjonnut juuri mitään
Jos vaikka Vikström pelaisi Tahkossa joukkue olisi erittäin vaarallinen.Numerolle 2 tahkolla ei liikaa vaihtoehtoja ole. Itse haluaisin nähdä kärjän muodossa 1. Nurmio 2. Pesonen 3. Kyhyräinen . Torppa jokeriksi ei ole ulkona tarjonnut juuri mitään
Eiks Nisu jo käynyt juoksun lyömässä?Nyt otettiin viimeiseen vuoropariin palottomaan ajoon Hiltunen purkamaan vaikka Nisu on tänään liekeissä. Ei hyvä
Voitottomiksi? 😊voittamattomiksi jäivät lopulta vain Kempele ja Hamina.
Samat nimet jäivät itsellenikin kyllä vahvasti mieleen.Kyhyräinen, Torppa ja Niemi sisällä sekä Raesmaa ja Patova ulkona erottuivat. Sekä Sotkamon sille iso ulkopelivirheiden määrä.
Tänään pelasti mielestäni se hetken aikaa ilmeinen 12 pelaajan kokoonpano ja siinä lyöntijärjestyksessä mikä mitä ilmeisimmin olisi se ”permanentti” jolla kesää lähdetään lähtökohtaisesti pelaamaan.Luuletteko, että numerot 2 ja 3 on nyt sementoitu Torpalle ja Pesoselle? Itse kyllä uskon niin, he pelaavat tarpeeksi hyvin näillä numeroilla ja mikä olisi parempi vaihtoehto? Molemmilla tosin kakkosvaihdot vain 50%.
Tänään Tahko voitti Roope Korhosen ihan pystyyn.
Tuo ei ole ollut aivan jokavuotinen tapahtuma.
Tahko voitti nimenomaan paremman kotiutusarsenaalinsa takia.Sotkamolla on Roope-setä,mutta meillä on useampi Kroisos Pennonen 😅Tänään Tahko voitti Roope Korhosen ihan pystyyn.
Tuo ei ole ollut aivan jokavuotinen tapahtuma.