Supervuoro Verkkolehti »

Hyvinkään Tahko 2025

Numerolle 2 tahkolla ei liikaa vaihtoehtoja ole. Itse haluaisin nähdä kärjän muodossa 1. Nurmio 2. Pesonen 3. Kyhyräinen . Torppa jokeriksi ei ole ulkona tarjonnut juuri mitään
Kyhyräisen etenemisvoima ei riitä ykköskärkeen Tahkon tämänhetkisellä filosofialla missä priorisoidaan nopeiden miesten kautta jatkuvuutta. Edellytyksellä tietysti että vaihdot onnistuvat, missä etenijöiden nopeus tietysti puolestaan myös auttaa.

Ihan hyvin nyt kaikkinensa rullannut. Ja jokerikolmikollakin hyvät otteet. 💪

Nurmio on mennyt huonosti kentälle. Neljäs vuoropari pelattiin huonosti, siinä olisi ollut mahdollisuus kairata jaksovoitto. Toiselle jaksolle voitaisiin kokeilla Torppaa ykkösenä.

Numerolle 2 tahkolla ei liikaa vaihtoehtoja ole. Itse haluaisin nähdä kärjän muodossa 1. Nurmio 2. Pesonen 3. Kyhyräinen . Torppa jokeriksi ei ole ulkona tarjonnut juuri mitään
Jos vaikka Vikström pelaisi Tahkossa joukkue olisi erittäin vaarallinen.

Ykkösvaihdot 6/15 ja 8/10 tänään, eikä tarvitse paljon miettiä kummat ovat Tahkon lukemat.

Olipa miellyttävä ottelu katsella. Sotkamokin sai sitten tappion Talvisuperissa ja voittamattomiksi jäivät lopulta vain Kempele ja Hamina.

Kyhyräinen, Torppa ja Niemi sisällä sekä Raesmaa ja Patova ulkona erottuivat. Sekä Sotkamon sille iso ulkopelivirheiden määrä.

voittamattomiksi jäivät lopulta vain Kempele ja Hamina.
Voitottomiksi? 😊
Kyhyräinen, Torppa ja Niemi sisällä sekä Raesmaa ja Patova ulkona erottuivat. Sekä Sotkamon sille iso ulkopelivirheiden määrä.
Samat nimet jäivät itsellenikin kyllä vahvasti mieleen.

Kaikkinensa en voi olla pitämättä joukkueen nykyisestä habituksesta ja peli-ilmeestä. Urheilullinen, nälkäinen ja itsevarma. Lupaa hyvää: viihdytävä kesä vaikuttaisi olevan tulossa ja aika näyttää mihin asti se kantaa.

Luuletteko, että numerot 2 ja 3 on nyt sementoitu Torpalle ja Pesoselle? Itse kyllä uskon niin, he pelaavat tarpeeksi hyvin näillä numeroilla ja mikä olisi parempi vaihtoehto? Molemmilla tosin kakkosvaihdot vain 50%.

Luuletteko, että numerot 2 ja 3 on nyt sementoitu Torpalle ja Pesoselle? Itse kyllä uskon niin, he pelaavat tarpeeksi hyvin näillä numeroilla ja mikä olisi parempi vaihtoehto? Molemmilla tosin kakkosvaihdot vain 50%.
Tänään pelasti mielestäni se hetken aikaa ilmeinen 12 pelaajan kokoonpano ja siinä lyöntijärjestyksessä mikä mitä ilmeisimmin olisi se ”permanentti” jolla kesää lähdetään lähtökohtaisesti pelaamaan.

Tänään Tahko voitti Roope Korhosen ihan pystyyn.

Tuo ei ole ollut aivan jokavuotinen tapahtuma.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.