Supervuoro Verkkolehti »

Hyvinkään Tahko 2025

Kyllä ainakin itsellä se sisäinen lapsi joka uskoo sokeasti joulupukkiin ja alkoholisti-isään, uskoo myös Tahkon mitaliin. Realistina taas uskon että Tahkon pitää mennä puolivälieriin ja pystyä siellä uskottavasti haastamaan, ja 2022 vuoden kaltaisella venymisellä ja muutaman pelaajan tasonnostolla ne mitalipelit on mahdollisia. Mutta en vedä ranteita auki jos sinne ei päästä.

Kunnarikello kirjoitti: "Ja saahan sitä uskoa mihin vaan, jotkut uskovat tyyppiin taivaassa, toiset poliitikkoihin ja minä uskon Hyvinkään Tahkoon".

Tämä vertautuu vanhemman väen muistamaan urheilutoimittaja Jari Porttilan lausumaan vuonna 1984: "Johonkinhan tässä maailmassa täytyy uskoa, ja minä uskon Martti Vainioon".

Porttilan usko osoittautui katteettomaksi, toivottavasti nyt käy paremmin.

Kunnarikello kirjoitti: "Ja saahan sitä uskoa mihin vaan, jotkut uskovat tyyppiin taivaassa, toiset poliitikkoihin ja minä uskon Hyvinkään Tahkoon".

Tämä vertautuu vanhemman väen muistamaan urheilutoimittaja Jari Porttilan lausumaan vuonna 1984: "Johonkinhan tässä maailmassa täytyy uskoa, ja minä uskon Martti Vainioon".

Porttilan usko osoittautui katteettomaksi, toivottavasti nyt käy paremmin.
En muistanut tuota Porttilan lausuntoa ,mutta toivotaan tosiaaan että käy paremmin. :D

Vaakamaila kirjoitti Tahkoon kohdistuneista huhuista vuodelle 2026 ja olisi kiva tietää mitä ne huhut ovat? Ainoa mitä itse tiedän Tahkoon liittyen on että Aapo Hiltunen menisi ensi kesän jälkeen Vimpeliin.Olisiko sitten niin että juuri jatkosopimuksen tehnyt Janne Mäkelä lopettaisi ensi kauden jälkeen?

Vaakamaila kirjoitti Tahkoon kohdistuneista huhuista vuodelle 2026 ja olisi kiva tietää mitä ne huhut ovat? Ainoa mitä itse tiedän Tahkoon liittyen on että Aapo Hiltunen menisi ensi kesän jälkeen Vimpeliin.Olisiko sitten niin että juuri jatkosopimuksen tehnyt Janne Mäkelä lopettaisi ensi kauden jälkeen?
Olisiko Hiltuselle tulossa sitten työn jatkaja ehkä jostain suunnasta?

Pitkä on Tahkolla ollut taival. Voisi lisätä vielä, että seuralla on ollut edustusjoukkue pesäpallon ylimmällä sarjatasolla yhtäjaksoisesti vuodesta 1965, jolloin naisten joukkue nousi toisen kerran mestaruussarjaan. Siis 60 vuotta. Eipä taida mikään muu seura päästä lähellekään.
Pahoittelen, että olin aivan unohtanut Lapuan Virkiän pelanneen 56 perättäistä kautta ylimmällä sarjatasolla. Se on siis enemmän kuin Tahkon miesten joukkueen 50 perättäistä kautta, mutta vähemmän kuin Tahkon 60 kautta.

Hyvä että vähän säästetään somettajan korvauksista tälleen harjoittelun alussa. En itse tarvitse harjotuskaudelta treenivideoita, kun ukot nostaa painoja yms ja haastattelutkin ovat muilla joukkueilla ollut tasoa "Hyvä fiilis on. Kiva päästä vähän nostaan sykettä". Panostetaan siihen sisältöön sitten, kun on oikeasti tapahtumiakin, eli talvisuper ja varsinaisen kauden lähestyminen.

Toivottavasti menetetään, se on pitkässä juoksussa pesäpallon etu
Millä tavalla se on pesäpallon etu, että menetetään huippuyksilöt toisen lajin pariin? Mikäli Luka haluaa lähteä koittamaan siipiään baseballissa, niin hieno homma hänelle, että saa mahdollisuuden, mutta yleisesti pesiksen kannalta en näe mitään hyvää näissä baseball ja softball projekteissa..

Mä kyllä luulen, et Raesmaa pelaisi baseballia ihan siitä riippumatta mitä Pesäpalloliitto on Suomessa ko lajin suhteen tehnyt tai jättänyt tekemättä.

Onko asia tulevaisuudessa oleellisesti toinen jää nähtäväksi.

Mun on vaikea nähdä pahaa projekteissa joissa urheilijalke tarjotaan useampia valinnanmahdollisuuksia. Mutta saatan olla naivi.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.