Supervuoro Verkkolehti »

Hyvinkään Tahko 2023

Olit väärrässä Nikkasen suhteen oikein juhlissa kuultua tietoa, ettei halua jatkaa koplassa ja on erimieltä peluutuksesta silti teki jatkosopimuksen olit väärässä ja väitit Puputti ei ole uskollinen seuralle eikä halua siellä pelata, mutta silti väität että pelaa täysillä seuralle? Et muista pelaajien voimassa olevia sopimuksia vaan heittelet komulaista ja stilliä ja ties ketä muita minne lie, ilman että tiedät heidän sopimuksistaan.

Tästä huomaa ettei juonesi pysy kasassa kun et selvästikään edes muista mitä olet tänne kirjoitellut, vaan vedät jotain outoa performanssia ja ärsytät muita kirjoittajia eli trollaat.
No Nikkanen oli juhlatuulella.
Mutta muut on osunut ja osuu.

No Nikkanen oli juhlatuulella.
Mutta muut on osunut ja osuu.
Siis nyt väität Nikkasen olleen kanssasi samoissa juhlissa kanssasi? Kun sanoit sukulaisen kertoneesi sinulle tiedon? Joka osoittautui vääräksi. Tämä tarkoittaa juuri sitä ettei juonesi pysy kasassa kun et selvästikään muista mitä olet kirjoittanut. Jos joku tuntee PELAAJAN ja kertoo luottamuksellisia asioita, niin eihän nyt kukaan mihinkään foorumille tule kertomaan niistä.

Mutta täällä on niitä jotka tietää oikeasti asioista, mutta ei ne tule huutelemaan asioista heti. Vaan yleensä kun jatkosopimuksista keskustellaan, niin päivää tai sillä viikolla joku KIRJOITTAA Mäkelä jatkaa patussa ja sitten joku tulee laittaa Ig kuvan että näin on Mäkelä jatkaa.

Sulla on tapana täräyttää asiat heti ja ne kuulostaa niin epäuskottaville, ja kun ottaa tuon sun inttämisesi ja provosoiva tyylin huomioon, niin kyllä se vähentää sitä uskottavuutta, pikemmin pyrit ärsyttää ihmisiä hämmentämällä soppaa, ja ylläpito uhannut viedä kirjoitus oikeutesi ja aiot mahdollisesti jatkaa, no itsepähän vastaat omista kirjoituksistasi.

Viimeksi muokattu:
Etsi uutta seuraa silloin kun meni sukset ristiin KaMan kanssa hoitamattoman leikkauksen ja ilmeisesti rästissä olleiden maksujen kanssa. Tuli Pihkalaan katsomaan yhtä matsia just kun leikkaus oli tarkoitus tehdä ja juteltuani ymmärsin, että hänellä oli kiinnostus palata Tahkoon. Kirjoitin vähän samankaltaisen spekulaation silloin kuin sossu nyt, mutta Tahkolla ei ole ollut mitään kiinnostusta ottaa häntä, koska kiinnostus oli Nurmiossa.

Sanoisin, että aika paljon saa Nurmion kentällemenotehokkuudessa tapahtua alenemaa, ennen kuin Tahkosta ja Rouhista voi alkaa puhua samassa lauseessa jälleen.

Rouhari Haminan paidassa Puijon pesistä vastaan: kentällemenot 8/8 ja tuotuja 3! Pomminvarmaa, että ensi kaudella Rouhari pelaa superpesistä, mutta hyvin epätodennäköistä, että pelaa Tahkossa. Mutta saletisti kyllä superpesistä!

Siis nyt väität Nikkasen olleen kanssasi samoissa juhlissa kanssasi? Kun sanoit sukulaisen kertoneesi sinulle tiedon? Joka osoittautui vääräksi. Tämä tarkoittaa juuri sitä ettei juonesi pysy kasassa kun et selvästikään muista mitä olet kirjoittanut. Jos joku tuntee PELAAJAN ja kertoo luottamuksellisia asioita, niin eihän nyt kukaan mihinkään foorumille tule kertomaan niistä.

Mutta täällä on niitä jotka tietää oikeasti asioista, mutta ei ne tule huutelemaan asioista heti. Vaan yleensä kun jatkosopimuksista keskustellaan, niin päivää tai sillä viikolla joku KIRJOITTAA Mäkelä jatkaa patussa ja sitten joku tulee laittaa Ig kuvan että näin on Mäkelä jatkaa.

Sulla on tapana täräyttää asiat heti ja ne kuulostaa niin epäuskottaville, ja kun ottaa tuon sun inttämisesi ja provosoiva tyylin huomioon, niin kyllä se vähentää sitä uskottavuutta, pikemmin pyrit ärsyttää ihmisiä hämmentämällä soppaa, ja ylläpito uhannut viedä kirjoitus oikeutesi ja aiot mahdollisesti jatkaa, no itsepähän vastaat omista kirjoituksistasi.
Sanoin, että Nikkanen oli juhlatuulella.
😊

Ihan sama, en jaksa jankuttaa kanssasi.

Kyllähän Tahko kysyi rouhia ennen ennen matikkaa.kun rouhi kertoi hintapyynin.kaikki loppui siihen
Pelaajat kyllä ylihinnoitelee itsensä nykyään todella kalliiksi, kun ottaa huomioon pelaajan todellisen tason. Ero ykköspesiksen ja superin kärkijengien kohdalla on todella suuri, samoin jos Rouhiainen pelaa jossain muussa porukassa. Pitää olla oikeasti hyviä lyöntejä millä mennä kentälle. Ykköspesiksessä voi päästä pesälle puoli helpolla lyönnillä.

No ei ole kysynyt.
Eri loistaa numerolla #1 divarissa kuin pääsarjassa.

Kerran näytöt antoi, ei riittänyt.
Miten niin ei riittänyt?

Kuka voitti Miesten Superpesiksen kentällemenotilaston vuonna 2018?
- Teemu Rouhiainen

On hieman vaikeaa parantaa näyttöjä silloin, kun on sarjan ykkönen.

Jos Rouhi on ollut 2018 ykkönen, niin miksi pelaa kuitenkin nyt divaria?
Yhdenkauden ihmeeksi taisi jäädä hänen Superpesis-uransa.

Mitä me tehdään hänellä?
Nuoria omia kasvatteja mielummin tilalle.

Miksi sen Rouhin perään pitää nyt haikailla? Nurmio vielä parempi niin sisällä kuin ulkona, ja taasen Raesmaa ja Niemikin on hänen edellään kopparina. Eli kuten todettua, etenijäjokeriksi ihan maksimissaan ja silloin vie paikan omalta juniorilta, joten kiitos ei vaikka menisi ykkösessä kentälle 100% tehoilla.

Miksi sen Rouhin perään pitää nyt haikailla? Nurmio vielä parempi niin sisällä kuin ulkona, ja taasen Raesmaa ja Niemikin on hänen edellään kopparina. Eli kuten todettua, etenijäjokeriksi ihan maksimissaan ja silloin vie paikan omalta juniorilta, joten kiitos ei vaikka menisi ykkösessä kentälle 100% tehoilla.

Keskustelu Rouhiaisesta on kesäviihdettä. Ei siinä mitään väärää ole. Itse en haluaisi Rouhia Hyvinkäälle ainakaan numerolle. Kaksi kautta oli eikä kumpikaan ollut erityisen onnistunut. Käsi ei riitä koppariksi, siinä suurin pulma. Mutta hienoa kautta pelaa ykkösessä etenijänä. Kyllä tälläisen kauden jälkeen jossain superpesisjoukkueessa paikka aukeaa, todennäköisesti kuitenkin alemman puoliskon joukkueissa. Kiitos ei Hyvinkäälle, mutta lykkyä tykö uralle!

Sekä Riku Niemen, että Viidan sisäpeli on ollut itselleni pettymys. Arffmanin mukaan Sotkamossa Niemeä yritettiin ykköskärkeen, mutta taidot eivät riittäneet. Viidalta olen nähnyt vain yhden ottelun, jossa olin jonkin verran pettynyt Viidan juoksunopeuteen. Onko kenelläkkään tietoa millaisiin urotekoihin Niemi ja Viita ovat pystyneet sisäpelissä aikaisemmissa joukkueissaan? Mitä voidaan odottaa? Tähän mennessä molemmat tuntuvat jonkin verran hukkainvestoinneilta ainakin sisäpelissä.

Toi rouhi juttu oli tosi.niemi oli yhdenkauden sotkamossa hyvä.ei taida nykyään pystyä kipeällä jalalla täyspainoiseen harjoitteluun

Tahkon palsta on nykyään kuin eduskunta/poliittinen keskustelu. Ei ole tärkeää mitä sanotaan, vaan kuka sanoo. Sen perusteella sitten muodostetaan oma vastaus. Jos muutaman sivun lukee taaksepäin, saattaa yksi tai kaksi asiapitoista viestiä tulla, sitten onkin jo aika palata henkilöiden välisen nokittelun pariin, puolin ja toisin ala-arvoiseen tai lievempänä asiattomaan tapaan.

Kärkkäitä mielipiteitä saa olla ja asioista voidaan vängätä, tähän olen itsekin kärkkäästi ollut osallisena useamman kirjoittajan kanssa, ajoittain ehkä tylysti itseäni ilmaisemalla. Silti olen aina keskittynyt asioihin. Esim. @Nuori sossu viestejä olen ajoittain jyrännyt kovastikin, mutta kyseessä ei ole koskaan ollut kirjoittajaan kohdistuva epäkunnioitus.

Ei ole tarkoitus hypätä @Ylläpito varpaille ja alkaa itsemoderoimaan, mutta johonkin juhannuksen tienoille loppui oma mielenkiinto osallistua tai edes seurata keskustelua muuten kuin satunnaisesti.

Mutta koska asia ei tosiaan minulle kuulu, jatkakaa te hiekkalaatikollanne "mää tiedän kuka sää oot" ja muuta tahallista trollaamista. Siirryn vapaaehtoisesti myös virvoituskatsomosta kolmospuolelle, ettei asiattomista kommenteista ärtyminen häiritse teitä oikeita faneja, ketkä pääsette ihan joukkueelle puhumaankin.

Teemu Rouhiaiselle on tällä palstalla lupailtu ensi kaudeksi paikkaa jossakin superpesisjoukkueessa.
Kirjoittajille ei ole juolahtanut mieleen, että erinomaista kautta pelaava ja HP:n kapteenina toimiva Rouhi voisi jatkaa Haminassa. Sillä sinne superiinhan HP:kin edelleen tähtää, vaikka loukkaantumismurheet ovat olleetkin joukkueen riesana. Olen kuullut Rouhiaisen viihtyvän hyvin HP:ssa.

Elk

Tahkon palsta on nykyään kuin eduskunta/poliittinen keskustelu. Ei ole tärkeää mitä sanotaan, vaan kuka sanoo. Sen perusteella sitten muodostetaan oma vastaus. Jos muutaman sivun lukee taaksepäin, saattaa yksi tai kaksi asiapitoista viestiä tulla, sitten onkin jo aika palata henkilöiden välisen nokittelun pariin, puolin ja toisin ala-arvoiseen tai lievempänä asiattomaan tapaan.

Kärkkäitä mielipiteitä saa olla ja asioista voidaan vängätä, tähän olen itsekin kärkkäästi ollut osallisena useamman kirjoittajan kanssa, ajoittain ehkä tylysti itseäni ilmaisemalla. Silti olen aina keskittynyt asioihin. Esim. @Nuori sossu viestejä olen ajoittain jyrännyt kovastikin, mutta kyseessä ei ole koskaan ollut kirjoittajaan kohdistuva epäkunnioitus.

Ei ole tarkoitus hypätä @Ylläpito varpaille ja alkaa itsemoderoimaan, mutta johonkin juhannuksen tienoille loppui oma mielenkiinto osallistua tai edes seurata keskustelua muuten kuin satunnaisesti.

Mutta koska asia ei tosiaan minulle kuulu, jatkakaa te hiekkalaatikollanne "mää tiedän kuka sää oot" ja muuta tahallista trollaamista. Siirryn vapaaehtoisesti myös virvoituskatsomosta kolmospuolelle, ettei asiattomista kommenteista ärtyminen häiritse teitä oikeita faneja, ketkä pääsette ihan joukkueelle puhumaankin.

Aika paljon samoilla linjoilla. Olen ollut hyvin aktiivinen palstalle kirjoittaja, mutta minullakin on viime päivinä tullut tunne, että antaisiko olla. Kun ajattelee, mitä kaikkea seuran ym. tekemisten moittimista Tahkon palsta on ollut täynnä läpi talven, kevään ja alkukesän, niin on jotenkin absurdia, että nyt on siirrytty sitten ns. jäsentenvälisiin (kinasteluihin). Olisiko syytä ryhdistäytyä, monessa mielessä.

Sama.
En jaksa kanssa väitellä, siirryn myös kolmospuolelle.

Ylläpito

Ylläpidon jäsen

Mutta koska asia ei tosiaan minulle kuulu, jatkakaa te hiekkalaatikollanne "mää tiedän kuka sää oot" ja muuta tahallista trollaamista.
Tästä aiemmasta nokittelusta varoitimme jo molempia osapuolia, ja yhden nimimerkin kirjoitusoikeudet ylipäänsä ovat aika ohuen langan varassa. Sopivassa määrin vänkäämistä tietysti keskusteluun tulee mahtua, mutta tämä ketju on kyllä tarkemmassa seurannassamme.

Toivottavasti kaikki mahtuvat sekaan ja kaikilla on mukavampi näitä keskusteluja myös lukea.

Kyllä varmasti sille Rouhille ottajia löytyy superista, jos ei Hamina nouse niin sitten jostain muusta joukkueesta mutta en usko hänen päätyvän mihinkään kärkipään joukkueista, ja onhan hän superin tasoinen pelaaja, sitä ei käy kiistäminen. Varmasti haluaisi Tahkossa pelata koska käsittääkseni parempikin puolisko Hyvinkäällä pelaa, mutta tosiaan Tahkoon lienee Rouhin tie tukossa.
Mitä Riku Niemeen ja Viitaan tulee, niin Viita pääsee kokoajan paremmin superin saloihin sisälle, mutta tosiaan odotukset ovat korkeammalla mitä nyt on nähty. Myös lyöntiratkaisut välillä herättää itsessäni vähän ihmetystä kun hänellä on hyvät lyhyet ja pomppukin toimii niin sitten hakataan roikkoja jatkeille jotka ei kauhean hyvin ole uponneet. Riku Niemestä huomaa valitettavasti hänen olevan loukkien takia puolikuntoinen, eikä ainakaan tällä hetkellä tuo sisä- eikä ulkopeliin enempää lisäarvoa kuin Raesmaa. Itseasiassa Raesmaa on pelannut nyt ulkona Niemeä paremmin mielestäni.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.