Tulospalvelun mukaan yleisöä 2276. Itse en päässyt paikalle mutta kertokaa toki oliko tosiaan noin paljon väkeä? Tahkon pelaaminen tosiaan ei yleisöä palvellut
Tulospalvelun mukaan yleisöä 2276. Itse en päässyt paikalle mutta kertokaa toki oliko tosiaan noin paljon väkeä? Tahkon pelaaminen tosiaan ei yleisöä palvellut
Jos joku on tullut selväksi, niin se, että Tahkon reservi suunniteltuun 12 pelaajaan on täysin olematon. Kore oli sivussa kaksi, nyt Jere kaksi, molemmilla tapauksissa veti sisäpeliä aivan jäihin.
Oli kyllä surkea esitys Tahkolta eilen. Toki oma osansa oli Sotshin hyvyydellä, mutta odotin Tahkolta parempaa. Kaikki kunnia K-T:lle ja Mizille jotka suoriutuivat numeroilla 2 ja 3 ihan ok:sti, mutta kyllä se vaan näkyy aika karusti että Vikström tuosta puuttuu. Ei pelkästään vaihtopelin osalta vaan myös siksi että ainakin ennen loukkiaan hän kulki ihan älytöntä vauhtia. Myöskään Nisulla ei ollut eilen paras päivänsä ja aika ponnettomia oli ne vähät yritykset mitä tarjottiin.
Myös ihmetytti ainakin itseäni se että peluutus oli melko "virkamiesmäistä" sisällä eikä rajoihin/luukkuihin juurikaan paiskittu läpäriyrityksiä. Sandella oli yksi hyvä yritys toka jaksolla mutta Viita torjui sen todella hyvin. Ulkopeli nyt periaatteessa ihan ok, suurin osa Sotkamon juoksuista tuli hyvillä lyönneillä. Peetulla tosiaan lipsui vähän nollassa mutta en olisi huolissani tästä.
Torstaille ei paljoa odotuksia ole, toivottavasti olen väärässä.
Aivan varmasti "tietää".Tietääkö kukaan tarkemmin siitä Vikin "lievästä loukkaantumisesta" enemmän? Missä vaiheessa on kuntoutuminen?