Supervuoro Verkkolehti »

Hyvinkään Tahko 2022

Viestejä
964
Kaksoisrooli pelinjohdossa ja seurassa oli paha paikka, sitä olen sanonut ennenkin. Taisi molemmat työt vähän kärsiä siitä ja lopulta aiheuttaa vähän riitoja rahoittajien kanssa.

Superpesiksessä taitaa olla pari vakanssia vieläkin auki, tai siis uskon, että toinen niistä on jo täytetty.

Kiitos kaikesta, Uki.
 
Viestejä
541
Julkisuuden kautta Miika Rantatorikasta välittyi reilun ja suoraselkäisen kaverin vaikutelma, joka teki töitä Tahkon hyväksi koko sydämestään. Urheiluseuran vetäminen ei ole koskaan helppoa, ja Ukille sattui vielä poikkeuksellisen haastava aika koronoineen. Joten kiitos kaikesta täältäkin!
 

pp

Viestejä
9
Kaksoisrooli pelinjohdossa ja seurassa oli paha paikka, sitä olen sanonut ennenkin. Taisi molemmat työt vähän kärsiä siitä ja lopulta aiheuttaa vähän riitoja rahoittajien kanssa.

Superpesiksessä taitaa olla pari vakanssia vieläkin auki, tai siis uskon, että toinen niistä on jo täytetty.

Kiitos kaikesta, Uki.
Janski puhuu tälläkin kertaa vähän mutta asiaa. KIITOS MIIKA YHTEISTYÖSTÄ
 
Viestejä
500
Kyllä Aamupostin haastattelu antaa ymmärtää että ihan ei ole yhteisymmärryksessä lähtö tapahtunut. Ja samaa kyllä vähän pystyi jo arvioimaan kun oli niin niukka tuo Tahkon viesti asiasta. Harmin paikka kaikkinensa.
 
Viestejä
1,174
Kaksoisrooli pelinjohdossa ja seurassa oli paha paikka, sitä olen sanonut ennenkin. Taisi molemmat työt vähän kärsiä siitä ja lopulta aiheuttaa vähän riitoja rahoittajien kanssa.

Superpesiksessä taitaa olla pari vakanssia vieläkin auki, tai siis uskon, että toinen niistä on jo täytetty.

Kiitos kaikesta, Uki.

Mistä nämä näkemyserot syntyivät? Varmasti urheilullinen menestys ei ole ollut sellaista, kun ”rahoittajien” päiväunissa on kuviteltu, mutta onko se ollut realismia. Oliko tämä tuplarooli myös taloudellisen pakon sanelema juttu vai halusiko Uki tätä?

Minä olen ainakin tyytyväinen, jos Rantatorikka siirtyy liiton hommiin, koska tällaisia pesäpalloihmisiä tämä laji tarvitsee, jolla on pitkä tausta seuratoiminnan ytimestä.
 
Viestejä
964
Mistä nämä näkemyserot syntyivät? Varmasti urheilullinen menestys ei ole ollut sellaista, kun ”rahoittajien” päiväunissa on kuviteltu, mutta onko se ollut realismia. Oliko tämä tuplarooli myös taloudellisen pakon sanelema juttu vai halusiko Uki tätä?

Minä olen ainakin tyytyväinen, jos Rantatorikka siirtyy liiton hommiin, koska tällaisia pesäpalloihmisiä tämä laji tarvitsee, jolla on pitkä tausta seuratoiminnan ytimestä.
Muuhun en pysty tuossa kommentoimaan, kuin että ei halunnut. Pelinjohtajana piti aloittaa silloin Pasi Kokkonen, jos muistat.
 

Elk

Viestejä
916
Muuta en tästä uusimmasta uutisesta osaa sanoa kuin että aikamoinen hurrikaani on käynyt Tahkossa lyhyessä ajassa. Ei olisi keväällä kauteen lähdettäessä uskonut, että syksyllä niin joukkue, valmennus ja pelinjohto kuin seuran johtokin ovat koko lailla uusia. Sattumia vai toisiinsa liittyviä asioita, tiedä häntä.
 
Viestejä
1,174
Muuhun en pysty tuossa kommentoimaan, kuin että ei halunnut. Pelinjohtajana piti aloittaa silloin Pasi Kokkonen, jos muistat.

Muistan, mutta se oli 2020 ja Rantatorikka veti myös kauden 2021 siihen päälle. Jos Tahko olisi halunnut, niin olisi se varmasti kaudelle 2021kerennyt palkata uuden pelinjohtajan tai toimitusjohtajan, mutta päätettiin mennä Ukilla. Tämä oli ehkä taloudellisen pakon sanelemaa, mutta joka tapauksessa haastava yhtälö.
 
Viestejä
964
Tuossa analyysissa ei ole mitään uutta, mitä me kannattajat emme olisi tienneet jo pari vuotta sitten. Nyt siihen on vaan lisätty tieto Rantatorikan jättäytymisestä pois. Aiheellinen kirjoitus sinänsä, mutta informaatioarvo nolla.

Kysymys onkin, miten tästä eteenpäin. Jos niitä Tahko-tähtien hampaita ei olisi ollut silloin 2017, koko seuraakaan ei enää superin tasoisena olisi olemassa. Ja jos tämä viimeisen parin vuoden tilanne ei ole ollut hyvä, niin se ei ainakaan olisi sitä ollut.

Muutos on etukäteen ajatellen hyvä ja piristävä asia. Sillä jengillä joka tämän 2017 sysäsi liikkeelle, on ollut kyllä aikaa rakentaa menestystä. Ihan hyvä, että joku muu yrittää nyt, eikä hakata sitä samaa päätä samaan seinään kuin aina ennenkin. Vaikka tulos olisikin ainakin vielä ensi kesänä samanlainen.
 
Viestejä
1,688
Jonkin verran olen samaa mieltä Rantatorikan mielikuvituksettomasta pelinjohtamisesta vaikka ilman Alasen ja Nikkasen loukkaantumisia pleijareihin olisi mielestäni menty. Joukkueen peli ailahteli myös paljon kauden aikana ja aika moni peli ratkesi läpäreihin omaan päähän. On hyvä, että Yli-Saunamäki pääsee nyt puikkoihin jo muutoksenkin vuoksi. Mutta kiitos Miikalle siitä työstä mitä hän on pelinjohtajana ja toimitusjohtajana tehnyt!

Nyt vain rivit suoraksi Antin ja muun pelinjohdon tueksi!

PS. Ei keskitaso merkitse kuitenkaan huonoutta! Viime kaudellakin toisinaan peli sujui ihan mallikkaasti, kirsikkana kakun päällä (Vimpeli-voiton lisäksi) voitto Koplasta vieraskentillä. Se oli hieno taisteluvoitto yhtenäisenä taistelleelta Tahkolta. Lisää sellaista ensi kaudella!
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
153
Tuossa analyysissa on myös virheitä, kyllähän seuratoiminta kehittynyt valtavasti 2017 jälkeen. Some, viestintä ja koko organisaatio on aivan toisella tasolla kuin aiemmin. Oikeastaan kaikissa asioissa on menty valtavasti eteenpäin, mutta urheilullinen menestys ei vaan ole parantunut.
 
Viestejä
541
"Vanhat ikoniset pelaajat ansaitseva kaiken kunnioituksen ja arvostuksen, mutta Hyvinkäällä tilanne on enemmän sellainen, että he aiheuttavat vahvoilla ja kaikkitietävillä näkemyksillään enemmän ristivetoa kuin olisivat tukemassa Tahkon nousua takaisin mitalijoukkueeksi."

Tämä oli Arffmanin kirjoituksen hämmäntävin kohta. Osaisiko joku sanoa, onko Pekan väitteessä totuutta pohjalla vai onko se tuulesta temmattu?
 
Viestejä
20
Tuossa analyysissa on myös virheitä, kyllähän seuratoiminta kehittynyt valtavasti 2017 jälkeen. Some, viestintä ja koko organisaatio on aivan toisella tasolla kuin aiemmin. Oikeastaan kaikissa asioissa on menty valtavasti eteenpäin, mutta urheilullinen menestys ei vaan ole parantunut.

Itse asiassa hyvä kommentti. Olisiko tuossa syy-yhteys?
 
Viestejä
821
Olihan muutama vuosi sitten.kohonen tahkoon.tuo Tahko juttukin ei kauniisti kirjoitettu ole.nostaa monen tahkolaisen niskavillat pystyyn
 
Viestejä
1,688
"Vanhat ikoniset pelaajat ansaitseva kaiken kunnioituksen ja arvostuksen, mutta Hyvinkäällä tilanne on enemmän sellainen, että he aiheuttavat vahvoilla ja kaikkitietävillä näkemyksillään enemmän ristivetoa kuin olisivat tukemassa Tahkon nousua takaisin mitalijoukkueeksi."

Tämä oli Arffmanin kirjoituksen hämmäntävin kohta. Osaisiko joku sanoa, onko Pekan väitteessä totuutta pohjalla vai onko se tuulesta temmattu?

Onko niin, että Tahkon kabineteissä päätöksiä tekevätkin Isokello ja Karri Kuusiniemi? Tähän Arffman tuntuu viittaavan, mutta näyttöä ei kuitenkaan pysty esittämään. Omituinen kappale muuten asiallisessa kirjoituksessä!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös