Luulisin että huomenna Nikkanen pelaa jokerina
Ei näytä olevan kokoonpanossa. Onko tietoa mahdollisesta vammasta?
Näinhän se on, en tiedä, kirraako molemmat, vai vaan toinen, mutta juoksu näytti tuskaiselta siinä pelissä, jonka jätti kesken. Vakavuudesta ei ole tietoa, "päivä kerrallaan" on se mitä saa irti. Kunhan ei tarvitsisi leikata.Joku väitti että pohkeessa jotakin ongelmaa.
Tasoero Koplaan on entisenlainen (aika suuri) ainakin pomppulinnassa.
mutta nuo kärjen (nrot 1-3) ”pakkopomputukset” joka vuorossa tuottavat aika määrän kuolleita minuutteja pelin seuraamiseen muiden kuolleiden minuuttien jatkoksi.
Numerolla 3 pelaa yleensä Hartikainen, joka kyllä turvautuu pomppuun aina kun se on mahdollista.Kannattaisi varmaan tutustua omiin väitteisiin, ennen kuin niitä julkaisee. Numeroilla 1-3 ainoastaan Lammila lyö pääsääntöisesti pomppua (tällä kaudella pelannut arviolta joka toisen pelin ilman pomppua) ja Toikka ei lyö oikeastaan sitä ollenkaan.. Toki pomppua käyttää joukkue paljon.
Kannattaisi varmaan tutustua omiin väitteisiin, ennen kuin niitä julkaisee. Numeroilla 1-3 ainoastaan Lammila lyö pääsääntöisesti pomppua (tällä kaudella pelannut arviolta joka toisen pelin ilman pomppua) ja Toikka ei lyö oikeastaan sitä ollenkaan.. Toki pomppua käyttää joukkue paljon.
Kannattaisi varmaan tutustua omiin väitteisiin, ennen kuin niitä julkaisee. Numeroilla 1-3 ainoastaan Lammila lyö pääsääntöisesti pomppua (tällä kaudella pelannut arviolta joka toisen pelin ilman pomppua) ja Toikka ei lyö oikeastaan sitä ollenkaan.. Toki pomppua käyttää joukkue paljon.
Esim. Kamaa vastaan Koplan kotiottelussa Lammila ei lyönyt yhtään pomppua ihan tarkoituksella.Mäentaustalla on toki monipuolisia (hienoja) kentällemenolyöntejä, mutta Lammila ja Hartikainen ovat pomppumiehiä. Jos sitten jompi kumpi tai molemmat ei pomppua joka pelissä käytä, niin sitten minä - kuten varmaan moni muukin - on mielikuviensa vanki, mutta tuohon mielikuvaan kyllä viime vuosien Kopla on toden totta antanut aihetta. Ja kyllä aina silloin, kun Koplan pelejä on itse nähnyt, todellisuuskin on aika lailla mielikuvia vastannut.
Nyt olen sekoillut itsekkin. Eipäs se Toikka tosissaan ole numerolla kolme pelannut tällä kaudella oikeastaan ollenkaanNiin, ja tarkistinpa faktojakin. Koplan 11:stä pelistä 10:ssä nrot 1-3 ovat olleet Mäentausta-Lammila-Hartikainen, kuten eilenkin. Mäentaustalla on toki monipuolisia (hienoja) kentällemenolyöntejä, mutta Lammila ja Hartikainen ovat pomppumiehiä. Jos sitten jompi kumpi tai molemmat ei pomppua joka pelissä käytä, niin sitten minä - kuten varmaan moni muukin - on mielikuviensa vanki, mutta tuohon mielikuvaan kyllä viime vuosien Kopla on toden totta antanut aihetta. Ja kyllä aina silloin, kun Koplan pelejä on itse nähnyt, todellisuuskin on aika lailla mielikuvia vastannut.