Vs: Hyvinkään Tahko 2017
Eikö managerointi ole paremminkin Sinun juttusi, minä en tiedä aiheesta mitään. Enkä muuten tiedä pesäpallostakaan mitään, kunhan vain heittelen mielipiteitäni, omia ajatuksiani tänne ilman minkäänlaista pesäpallotietoutta, mutta onneksi ammattimiehet korjaavat virheeni, joita teen! Se ehkä selittää, etten ole pystynyt saamaan yhtään Sinua tyydyttävää ajatusta ilmaistua täällä. Mitä tulee Carlssonin tasoon, sanoin vain olevan vahvistus, jos tulee, enhän minä pysty mitään tasoja arvioimaan. Eipä taida kuitenkaan Virtolla olla asiaa AA:n lukkarin tontille viime kesän näyttöjen perusteella? Viuhka on tainnut hiukan oikaista peleissään, n.18kk ilman miesten palloa ja muutama lyönti ennen JoKon tuurausta, ja voit jo sanoa. miten ja missä kunnossa RR oli. 2-4 peliä meni myös hakemisessa AA:ssa, mutta sen jälkeen rupesi tuntuma palaamaan ja Sinä vertaat häntä ympäri vuoden. harjotelleisiin pelaajiin! Montako AA:n peliä loppukaudesta muuten kävit katsomassa? No, Pelen heitto oli teoreettinen, ei RR tule keltaista paitaa päälleen kaikkien solvausten ja valehtelun jälkeen laittamaan, mutta noin teoriassa se voisi toimia, eihän RR:lla ole koskaan nopeutta liikaa ollut, nro 5 ei sitä tarvikaan mutta ei myöskään Superin 3 hitaimman joukossa olisi vieläkään, käsi oli paljon paremmassa kunnossa huilin jälkeen, mutta se tärkein ominaisuus, hänellä on hyvä SYÖTTÖ ja HERMOT, sitähän lukkarit yleensä eniten tarvitsevat, vai kuinka? Kyllähän tuo Tahkon touhu aika sirkusta on jo nyt, ei siihen tarvita Rantasta eikä Meriläistä. Mutta kuten sanottu, tämä ei tule koskaan toteutumaan, siitä olen varma, vaikka mistään muusta en mitään ymmärtäisikään. Olkaa rauhassa, kyllä jokainen saa ainakin näiltä osin pitää paikkansa ja uusille koville vahvistuksiilekin löytynee paikka kentältä. PS. Miten muuten Viuhka luulisit, että Meriläinen pärjäisi linjassa Superissa, harjoittelematta?