Supervuoro Verkkolehti »

HP (Haminan Palloilijat) Naiset 2023

Mites miesten joukkue oliko nekin laittautuneet kauniiksi? Joukkuekuviin kait yleensä laitetaan vähän siistiimpää päälle kammataan hiukset ja käydään suihkussa jne mutta ei kai se kuitenkaan ole niiden kuvien syvin olemus?

Minä kun olen tuon graafisen estetiikan nauttija niin kiinnostaa olisiko jo uutta peliasua tiedossa superpesistasolle vai mennäänkö samoilla?

Mr. Orange

Mites miesten joukkue oliko nekin laittautuneet kauniiksi? Joukkuekuviin kait yleensä laitetaan vähän siistiimpää päälle kammataan hiukset ja käydään suihkussa jne mutta ei kai se kuitenkaan ole niiden kuvien syvin olemus?
Ei siellä ollut mitään äijiä näkynyt kun pelkkä naisten upeaksi laittautunut ihana joukkue.

Oli kuulemma ihan että huhhuh. Laitetaan ne veikkauspaperit uusiksi.

Myö voitetaa nää pelit!

💞💞💞💞💞💞💞🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Mr. Orange

Minä kun olen tuon graafisen estetiikan nauttija niin kiinnostaa olisiko jo uutta peliasua tiedossa superpesistasolle vai mennäänkö samoilla?
Nyt on myönnettävä että katse kyllä suuntautui ensiksi kasvoihin ja sitten olemukseen. Josko peliasu ollee aiemman oloinen, mutta nyt en ole ihan varma koska huomion varastivat itse naiset.

Tärkeintä että se oranssi pysyy juuri saman syvänä oranssina.

Hmm, yritän vielä kerran. Mulle on ihan sama vaikka meidän naisten joukkueen pelaajat olisivat musta susirumia, mulle he ovat ensijaisesti kannattamani joukkueen urheilijoita ja toivottavasti urheilijoina mahdollisimman hyviä. Arvostan pelaajia puhtaasti heidän urheilullisten suoritusten kautta. Jos joku haluaa pelata laittautuneena - ihan joukkueen sukupuoliodottamasta riippumatta - niin mulle se käy ja jos joku taas ei halua laittautua niin sekin käy.

Aika entisellä peliasukonseptilla näytetään ainakin Instagrammin kuvien/videoiden perusteella mentävän.

Mr. Orange

Nainen haluaa kai aina olla parhaimmillaan. Ja tänään heillä oli siis kuvauspäivä edessä että senkin edestä.

Se on hyvä!

Mr. Orange

Aika entisellä peliasukonseptilla näytetään ainakin Instagrammin kuvien/videoiden perusteella mentävän.

Oliko tässä tältä aamulta kuvia? Perskuta, ei päässyt instatilille ilman omaa tiliä! Damned!

Alkaisi kyllä olla korkea aika vähän uudistaa pelipaidan ilmettä. Valkoiset laatikot edessä ja takana ovat aika levottoman näköisiä, vaikka sponsorit erottuvat selvemmin.

Peli-iloa alkavaan iltaan! Toivottavasti suorittaminen on askeleen tai parin verran varmempaa kauden alun ollessa jälleen lähempänä.

HP - Pesä Ysit 2-0 (5-0, 9-0 bonuskotari 2-3) kolmostilanteet varsinaisella peliajalla 30-5

Tulospalvelun tilastot kertovat kokolailla pelin kulun. HP:lla onnistui kokolailla kaikki ja Pesä Yseillä ei juurikaan mikään. HP:n sisäpelin luonnetta kuvastaa nollatilanteen purku 5/7 takaetenimisiä tehtiin siis paljon ja Ysien lukkari päästi myös usein nollassa kentälle.

Pesä Ysit aloittivat sisällä ja tekivät ottelun viidestä kolmostilanteestaan ekassa vuorossa kolme, mutta kun kotiutus ei onnistunut niin HP hiipi yhden palon tilanteessa 1-0 johtoon ekassa vuorossa. Kun HP piti sitten toisessa vuorossa Pesä Ysit ilman kolmos ja ehkä kakkostilannettakin ja teki itse kolme juoksua,lisää niin jakso ol8 käytännössä ohi. Toisen jakson HP ratkaisi sisällä heti ekassa vuorossa ja lopullisesti nollasi ysit toisen jakson tasoittavalla antamatta yseille yhtään kärkilyöntiä ja vain yhden ykköstilanteen vapaalla.

Tasoero oli tänään huima mutta itselle jäi hiemwn mielikuva, että Pesä Ysit ehkä tarvitsisivat enemmin peliä ohjaavan ja pelaajia tukevan pelinjohtajan kuin Stenberg ehkä luontaisesti on.

Mitähän HP:sta, sisäpelistä on vaikea sanoa mitään koska Ysit eivät tänään sitä haastaneet. Kotiutuksista osa hienoilla lyönneillä ja se toinen puoli Pesä Ysien rähmäyksillä. Jonkin verran jätettiin käyttämättä ilmaisia takaetenemisiä kun tuuleteltiin tai jännitettiin tilannetta.

Ulkopelistä ehkä nyt se, että kun mennään ulos niin en usko, että nollatilanteessa kakkoskoppari voi pelata niin keskellä kuin nyt - ainakaan Vallikentällä. Lisäksi pakon (?) sanelema kulmapelaajan vaihto nurkasta toiseen tilanteen muutyuessa 0-tilanne => 1-tilanne => 2-tilanne antaa ehkä liian paljon lepoaikaa sisäjoukkueelle. Mutta paljonhan tota nykypesiksessä tehdään ja ehkä ne prosentit ovat oikeassa.

Kotiutuksia en katsonut.

Mutta hieno ja itse ansaittu voitto, hyvä HP!

Toikalla, Saarille ja Kemppaisella todella hyviä lyöntejä. Toikalla 4, Kemppaisella 4 ja Saarisella 3 lyötyä.Palloa väliin ja läpäreitäkin. Päälle pelattiin vielä ylimääräinen kotari, jossa Nukarinen ja Toikka löivät juoksut hyvillä lyönneillä. Muitakin onnistujia runsaasti, ulkopeli todella hyvää eikä mitään annettu kaverille ilmaiseksi 30-5 kolmostilanteet. En ole ennen pitänyt Kemppaista kotiuttajan, mutta ilo huomata tälläinen rooli hänellä. Pesä Ysit antoi jonkin verran myös ilmaiseksi. Toki sarjatason verran eroa, mutta pidän Pesä Ysejä kuitenkin Ykköspesiksen keskikastin yläpuolisena joukkueena. Hyvä Hp, tästä on hyvä jatkaa, uskon teihin jokaiseen, uskokaa itsekin.

Hyvä sitten, että tasoero on ollut havaittava, jos nyt Yseillä ei mikään huippupeli olisikaan ollut.

Tilastojen mukaan vastuunkantajille tuli hienosti onnistumisia. Toivottavasti itseluottamus on nousussa, kun nousijana ei pistetili kesällä kartu nöyristelemällä muiden edessä.

Pelinjohtaja Toikan mukaan HP:n naisten joukkueessa on terveyshuolia ja yksi pelaaja on hakusessa. Sivussa olevia ei nimetty mutta kevään aikana poissa olleista voi uskoakseni tehdä arvauksia.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.