Helppo 0Kuinka monta juoksua Rouhari tuo tänään? Itse olen positiivinen ja sanon 2. Kerro mielellään oma veikkauksesi.
Eka jakso meni ainakin paremmin kuin odotin.
Jos 5 ukkoa vahvistukseksi on hankittu niin kyllä sen pelin täytyy näyttää paremmalta kuin viime vuonna. Paljon on tietysti Kinnusesta kiinni kauan saa Haminassa olla mutta samankaltainen tilanne on myös päävastustajilla.Olisikon kaudesta tulossa sittenkin parempi kuin "asiantuntijat" ennustavat?
Rouhari riehui kuin raivo härkä: kentällemenot 7/7!
Kotiuttaminen on hankalaa kun Rönkkö ja Leskinen poissa.
Raippaa sen sijaan saa Superpesis! Tottakai Suomen kesä on, mitä on, mutta väitän ettei kalenteri ole niin täysi etteikö näitä toukokuun alun pelejä saataisi mahutettua johonkin väleihin. Tämän päivän ottelujen katsojamäärät:
Alajärvi - Kempele: 595 katsojaa
Joensuu - Imatra: 1049 katsojaa
Tampere - Kitee: 1116 katsojaa
Sotkamo - Hamina: 811 katsojaa
Lasketaanko nykyohjeistuksella kausikortit aina täysimääräisesti katsojiksi? Olin tänään Kaupissa paikan päällä ja kun se katettu katsomo on kait noin 2500 hengelle niin 1116 tuntuu kyllä megaoptimistiselta luvulta paikan päälle olleiden määräksi.
Kautta ei ole varaa lyhentää yhtään. Tai on, jos pelien määrää vähennetään. Ei näitä sääolosuhteita etukäteen tiedä. Juhannuksenakin on joskus satanut lunta. Aika useana vuonna on ollut lämmintä jo huhtikuussa ja on tullut mieleen pikemminkin, että pitäisikö kausi aloittaa huhtikuun viimeisellä viikolla. Tänä vuonna päästiin ulkokentille treenaamaan maaliskuussa, jolloin oli lämpimämpää kuin juuri nyt.Tälläsillä keleillä pelatessa seurat menettävät euroja ja pahimmillaan myös pelaajia, kun loukkaantumisriski on ihan älytön. Oma ehdotus olisi, että kausi käyntiin toukokuun puolivälin hujakoilla ja tämän myötä todennäköisyydet siedettävämpiin peliolosuhteisiin olisivat huomattavasti paremmat.
Meilahdessa ei ainakaan taidettu ainakaan tuomarikortilla tulijoita laskea mitenkään.Vielä vähän aikaa sitten ainakin Kouvolassa laskettiin vain paikalle tulleet silmäparit. Nykyään kai lukuun ympätään paikalle irtolipulla tai vapaalipulla tulleiden lisäksi kaikki kausikortit. Eli kun verrataan eri vuosien yleisömääriä, eivät luvut ole välttämättä vertailukelpoiset.
Vähän näyttää keli täl hetkel kehnolta, saas nähdä joutuuko jäämään ruudun ääreen vai vaivaantuuko sateen uhasta huolimatta paikalle.