Supervuoro Verkkolehti »

HP (Haminan Palloilijat) 2022

Ei ole HP - Pesä Ysit peliä. Se on peruttu.

Hitto, kiitos tiedosta. Olisin tullut huomenna kyllä seuran sivujen tietojen perusteella mestoille

1651574180188.png

Kumpikaan ulkomaanapukoppari ei mukana tänään. Niemeläinen näyttää olevan JoMan kärkenä Rantakentällä ja oisko Raesmaa palvelemassa vai Tahkon mukana. Johanneksella ainakin tilastollisesti hyvä eli eilen IPV:tä vastaan poikien superissa.

Näillä mennään - hyvä HP, tsemppiä HP.

Näyttää Lohikin olevan vähän kokeilukokoonpanolla. Hangasmaa jokerina ja Väistö pelaa 2-polttajana.

No onhan tuossa HP:lla koko lailla parhaat mukana ainut kokeilu ehkä Kiri kopparina. Jos kaikki kaksoisedutuspelaajat olisivat mukana/käytettävissä niin Johannes on ehkä viides vaihtoehto koppariksi mutta kun Jere Heikkilä ei pelaa tänään jokerina niin Vuorelaa tarvitaan multijokeriksi.

Kirin kopparirankkaus saattaa kyllä kauden aikana muuttua...

Viimeksi muokattu:
Samaa sanoo Lohen twitter. No antavat Hangasmaan verran ulkopelissä tasoitusta, pitää ottaa nöyränä vastaan moinen. Näyttää poikien kakkosjoukkueella olevan sen verta kylmää kyytiä poikien ykkösessä Vallikentällä, että tämä on ihan lohdullista.

Viimeksi muokattu:
Myös toinen jakso HP:lle. Hienoa HP! Huomenna sitten Koskenharjulla toinen sarjan ennakkosuosikeista eli Alajärven Ankkurit. Tsemppiä HP!

Viimeksi muokattu:
Elias Lahti ja Johannes Kiri pelasivat eilen poikien superia Vallikentällä IPV:tä vastaan ja tänään Koskenharjulla. Saa nähdä vieläkö huomenna AA peliin pukevat.

Mikä tekee Ankkureista sarjaan ennakkosuosikin?

Öö, en mielestäni kirjoittanut, että AA on sarjan ennakkosuosikki. Mulla ei osaaminen eikä tietämys riitä laittamaan ykkösen joukkueita mihinkään järjestykseen tässä vaiheessa kautta. Mutta varmaan siinä olisi voinut lukea myös yksi eikä toinen.

Kommenttini perustui lähinnä Veikkausketju kaudelle 2022 ketjuun jossa on tällä hetkellä seitsemän veikkausta joista viidessä AA on kärkinelikossa ja kahdesti veikattu runkosarjan ykköseksi. Siellä on mm tällainen lista

1. Oulun Lippo Juniorit
  2. Alajärven Ankkurit
  3. Puijon Pesis
  4. KPL II
  5. Jyväskylän Lohi
  6. Kannuksen Ura
  7. Alavuden Peli-Veikot
  8. Haminan Palloilijat
  9. Loimaan Palloilijat Juniorit
  10. Simon Kiri
  11. Ikaalisten Tarmo
  12. Haapajärven Pesä-Kiilat

Öö, en mielestäni kirjoittanut, että AA on sarjan ennakkosuosikki. Mulla ei osaaminen eikä tietämys riitä laittamaan ykkösen joukkueita mihinkään järjestykseen tässä vaiheessa kautta. Mutta varmaan siinä olisi voinut lukea myös yksi eikä toinen.

Kommenttini perustui lähinnä Veikkausketju kaudelle 2022 ketjuun jossa on tällä hetkellä seitsemän veikkausta joista viidessä AA on kärkinelikossa ja kahdesti veikattu runkosarjan ykköseksi. Siellä on mm tällainen lista
Niin, kysyinkin sinun näkemystäsi. Tuo on minun listani. Uskon vahvasti, että Ankkurit taistelee piikkipaikasta.

Niin, kysyinkin sinun näkemystäsi. Tuo on minun listani. Uskon vahvasti, että Ankkurit taistelee piikkipaikasta.

Ach so. Ei mulla ole mitään käsitystä miksi mainitsemassani ketjussa, jonka perusteella olen päätellyt AA:n olevan yksi sarjan ennakkosuosikeista rankataan AA niin ylös. Pidän siis AA:ta yhtenä sarjan ennakkosuosikeista sen tuossa säikeessä saamien sijoitusarvausten perusteella.

Mua kiinnostaa penkkiurheilussa ylipäätään enemmin suorite kuin menestys. Eli jos seuraamani ottelu on nyt vaikka pesäpallossa minusta hyvää pesistä on lähes se ja sama kumpi joukkueista voittaa.

Fanitusmielessä olen kyllä HP:n kannattaja ja soisin joukkueelle menestystä etenkin jos se tulee sen hyvän pelaamisen myötä. Mutta yritän ottaa nöyrästi vastaan sen sarjasijoituksen minkä joukkue tekemisillään ansaitsee. Kunhan tekemisestä näkyy yritteliäisyys ja halu kehittyä ja olla osa joukkuetta niin se riittää vaikka sarjasijoitus olisi kahdeksas. Se riittää myös vaikka se olisi toinen tms.

Ja oikeastaan minua ei kiinnosta edes yrittää pohtia ennen kautta missä järjestyksessä joukkueet minusta olisivat. Olen turhan analyyttinen luonne, että voisin käytössäni olevilla tiedoilla laittaa joukkueita järjestykseen. Luen kyllä mieluusti perusteltuja mielipiteitä asiasta jos joku niitä kirjoittaa.

Mulle riittää runkosarjan jälkeen että HP on 4 joukossa. Sen jälkeen katsotaan minne rahkeet riittää.

Huomiselle vielä hyvä onnistuminen, niin joukkue saa kunnolla uskoa revanssiin Koplaa vastaan kauden avaukseen.

Ainakin tulos oli tänään hyvä, toivottavasti myös peli oli joukkueella hyvää.

Jos HP saa ulkomaanapumiehet Raesmaan ja Niemläisen samaan aikaan kentälle ja muut parhaat pelimiehet kentälle useasti, varsinkin parhaita haastajia vastaan, voidaaan odottaa sijoittumista neljän sakkiin. Jos näin ei käy, taitaa keskikasti odottaa. Kopla- peli näyttää jo suuntaa.

Niemeläinen mukana, eilisestä Muuruvirta lepää ja Niemeläinen tullut Rantakentältä pelin jälkeen Jyväskylään mukaan. Lahti syöttää ja Kiri kopparina.

Onko Muuru jotenkin toipilas kun mielestäni HP - KPL ll matsissa pelasi ysinä ja kenttäkuulutus sanoi siitä ainoasta lyöntikerrasta (vai oliko niitä pari) et laitetaan toipilas juoksemaan tms.

Hyvä HP - tsemppiä HP!

Viimeksi muokattu:
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.