Ei ole HP - Pesä Ysit peliä. Se on peruttu.
Hitto, kiitos tiedosta. Olisin tullut huomenna kyllä seuran sivujen tietojen perusteella mestoille
Koti - Haminan Palloilijat
Viihdyttävää miesten ja naisten Superpesistä Haminassa

Ei ole HP - Pesä Ysit peliä. Se on peruttu.
Päätös on tehty juuri äsken ja sivuille ei ole ehditty asiaa päivittämään vielä.Hitto, kiitos tiedosta. Olisin tullut huomenna kyllä seuran sivujen tietojen perusteella mestoille
katso liitettä 1355
Koti - Haminan Palloilijat
Viihdyttävää miesten ja naisten Superpesistä Haminassahaminanpalloilijat.net
Näyttää Lohikin olevan vähän kokeilukokoonpanolla. Hangasmaa jokerina ja Väistö pelaa 2-polttajana.
Myös toinen jakso HP:lle. Hienoa HP! Huomenna sitten Koskenharjulla toinen sarjan ennakkosuosikeista eli Alajärven Ankkurit. Tsemppiä HP!
Mikä tekee Ankkureista sarjaan ennakkosuosikin?
- Oulun Lippo Juniorit
- Alajärven Ankkurit
- Puijon Pesis
- KPL II
- Jyväskylän Lohi
- Kannuksen Ura
- Alavuden Peli-Veikot
- Haminan Palloilijat
- Loimaan Palloilijat Juniorit
- Simon Kiri
- Ikaalisten Tarmo
- Haapajärven Pesä-Kiilat
Niin, kysyinkin sinun näkemystäsi. Tuo on minun listani. Uskon vahvasti, että Ankkurit taistelee piikkipaikasta.Öö, en mielestäni kirjoittanut, että AA on sarjan ennakkosuosikki. Mulla ei osaaminen eikä tietämys riitä laittamaan ykkösen joukkueita mihinkään järjestykseen tässä vaiheessa kautta. Mutta varmaan siinä olisi voinut lukea myös yksi eikä toinen.
Kommenttini perustui lähinnä Veikkausketju kaudelle 2022 ketjuun jossa on tällä hetkellä seitsemän veikkausta joista viidessä AA on kärkinelikossa ja kahdesti veikattu runkosarjan ykköseksi. Siellä on mm tällainen lista
Niin, kysyinkin sinun näkemystäsi. Tuo on minun listani. Uskon vahvasti, että Ankkurit taistelee piikkipaikasta.