Ja epävirallinen mediatiimi koittaa virittää jonkinlaista kuvaa tulemaan youtubesta jos ei tarkene tulemaan aina aurinkoiselle Vallikentälle. #pesisonparastapaikanpäällä
Eipäs nyt ruveta omimaan auringon paistetta ympyräkaupungin jutuksi![]()
Mielenkiintoista nähdä, onko harjoittelu tuonut tulosta kotiutuksiin. Paineet Lesellä, rentoutta vaan lyöntiin ja lyhyemmällä vauhdilla, Pitkänen pistää matalaa.😉
Itse taas toivon näkeväni jonkun pelaajan ottavan ennakkoluulottoman röyhkeän kärkipelaajan roolin. Jollakin (Saarilehto tai joku muu) on tällä kaudella loistava paikka tasonnostoon ja kehittymiseen kovassa roolissa numerolla yksi.Mua jännittää enemmin se kolmostilöanteiden saaminen paloitta tai korkeintaan yhdellä palolla. Mutta kuhan olisi tasaista tekemistä. Kausi alkaa ihan kohta ja hyvä niin.
Näin ennen hutunkeittoa uskaltaisin olla toiveikas, että tänään nähdään räväkkää ja ennakkoluulotonta peliä Haminalta ja saattaa sieltä löytyä jotain pientä yllätystäkin hihasta...Itse taas toivon näkeväni jonkun pelaajan ottavan ennakkoluulottoman röyhkeän kärkipelaajan roolin. Jollakin (Saarilehto tai joku muu) on tällä kaudella loistava paikka tasonnostoon ja kehittymiseen kovassa roolissa numerolla yksi.
Tässä kohtaa etenijäksi on kyllä vaihtoehtoja, mutta enemmän tai vähemmän raakileita kaikki.
Itse taas toivon näkeväni jonkun pelaajan ottavan ennakkoluulottoman röyhkeän kärkipelaajan roolin. Jollakin (Saarilehto tai joku muu) on tällä kaudella loistava paikka tasonnostoon ja kehittymiseen kovassa roolissa numerolla yksi.
Tässä kohtaa etenijäksi on kyllä vaihtoehtoja, mutta enemmän tai vähemmän raakileita kaikki.
Räväkkä ja ennakkoluuloton on kyllä hyvä.Näin ennen hutunkeittoa uskaltaisin olla toiveikas, että tänään nähdään räväkkää ja ennakkoluulotonta peliä Haminalta ja saattaa sieltä löytyä jotain pientä yllätystäkin hihasta...
Onhan tuo niinkin. Vaihtotehtäviin on itsellä jo jonkilainen luotto, kun niihin hommiin on jo meritoitunutta pelaajaa Hemen johdolla ja Vuorelasta jäi hyvä mielikuva viime visiitiltä. Muurukin muistaakseni hoiti viime kesänä ainakin loppukaudesta vaihtotilanteita mallikkaasti.Etenijä on yksi asia. Etenijän saaminen kolmoselle ilman paloja toinen. Tai näin sen kuvittelen
Niin viel joo,
kertokaahan sitten viisaammat tuleeko se striimi. Kun itse on täällä muualla, ok.
Olisi hienoa nähdä peliä kyllä.
Kahtellaa.
🙂
[/https://youtu.be/oiYwLKMkryU