Supervuoro Verkkolehti »

HP (Haminan Palloilijat) 2021

Hmm...

Peliä näkemättä/seuraamatta numerot viittaisivat jonkinsorttiseen romahdukseen/katastrofiin tässä ratkasevassa kohtaa peliä niinko?

Huh huh.
Muuruvirran suoritus kopparina oli sellainen, että minäkin olisin näissä oloissa suoriutunut paremmin!

..vaikkei minulla ole muita lahoja, niin minulla on sentään silmät päässä :)

Mr. Orange

Muuruvirran suoritus kopparina oli sellainen, että minäkin olisin näissä oloissa suoriutunut paremmin!

..vaikkei minulla ole muita lahoja, niin minulla on sentään silmät päässä :)
Ehkä Muuruvirralla oli vain huono tuuri?

Tai ei ollut aivan paras päivä?

Jos Vallikentällä ei ole pelannut itse, ei voi ymmärtää miten paha ilta-aurinko koppareille on. Se on välillä melkoista horror showta, mutta ei se nyt ihan näin paha olisi pitänyt olla. Toki, kun ollaan tilanteessa, että jaksovoittoa täytyisi hakea niin niihin palloihin joutuu lähtemään ns. sutena ja sillon lopputulos voi olla juurikin tälläistä. Paskaa, mutta minkäs teet. Lähes sama se oli molemmille joukkueille.

Kyllä sinne kolmoskopparille paistoi aivan suoraan aurinko. Ei siellä nähnyt mitään. Muuruvirta heitettiin bussin alle ilman apuja ja parin läpärin jälkeen luottamus on absoluuttisen nollapisteen alapuolella.

Mr. Orange

No voih.

No, sitä joskus sataa ja joskus paistaa.

Toivottavasti ens pelissä olis vähän pilvisempä sää. :(

Ja vielä on sarjaa jäljellä!

Karseeta kattoo aivan kauheeta oli Haminan peli , yhtä surkeita kuin Siilinjärven Vimpeli reissu 👎
Mistähän saisi uuden pelinjohtajan ja kopparit , vapaaehtoiset voi ilmoittua Hp:n toimistolla 👎

Kyllä sinne kolmoskopparille paistoi aivan suoraan aurinko. Ei siellä nähnyt mitään. Muuruvirta heitettiin bussin alle ilman apuja ja parin läpärin jälkeen luottamus on absoluuttisen nollapisteen alapuolella.
Niinpä, KiPa pelasi lopussa käytännössä kolmella kopparilla. HP ei reagoinut.

Kyllähän tää Hoopee kuuluis oikeesti Suomensarjaan.
Eihän tälläisille provokaatioille pitäisi edes antaa mitään huomiota, mutta antaa nyt mennä kuitenkin...
Viime vuosikymmenen meni ykkösessä höystettynä yhdellä Superin kaudella. Edellisen kerran edustusjoukkue pelasi Suomensarjaa 2009.
Nyt, kun muisteloon päästiin, sanottakoon, että tuosta 2009 joukkueesta mukana porskuttavat edelleen Toikista Sasu ja Juha, Leskisen Juha ja Heikkilän Henri.
Nyt pitäisi äkkiä saada suunta roimasti ylöspäin, jotta usko sarjapaikasta säilyisi sekä kentällä että katsomossakin.

P.S. Aurinko tuppaa välillä olemaan aikamoinen vihollinen ulkokentälle. Vahvassa muistissa on ViVe-HP -ottelun viimeinen vuoropari saarikentällä 2018.

..toisaalta..voisi kuvitella, että tänään nähdyt olosuhteet eivät olisi ainutlaatuisia Haminalle? Luulisi, että kotijoukkueella olisi VALTAVA etu kelien suhteen..

Olipahan peli. Eka jakso nukuttiin ohi ja toisella jaksolla oltiin tavallaan ihan hyvin pelin päällä kolme vuoroa vaikkakin jakso jäi tappamatta toisen tasoittavalla vaikka olisi pitänyt. Sitten oltiin yksinulkovuorp täysin aseettomia kun KiPan kupperi alkoi osumaan kopparien eteen. Aseet olivat vähissä eikä lukkari pystynyt auttamaan koppareita. Joukkueena tämä hävittiin.

Jotenkin pitäisi saada krampit hoidettua ja itseluottamus kasaan huomiseksi.

..toisaalta..voisi kuvitella, että tänään nähdyt olosuhteet eivät olisi ainutlaatuisia Haminalle? Luulisi, että kotijoukkueella olisi VALTAVA etu kelien suhteen..

Näin sen pitäisi olla. Muuruvirralle toki vasta toinen kausi Haminassa mutta silti. Tällaisia täysin pilvettömiä pelipäiviä on kuitenkin melko harvoin tai ainakin tähän kesään asti. Kopparipeli on tähän asti näkemissäni peleissä pelannut iahn jees ja käsittääkseni myös niissä peleissä joita en ole nähnyt.

HP:n etsikkoaika oli mielestäni toisen tasoittavalla mutta se meni ihan vihkoon.

Olosuhteet olivat samat kummallakin mutta vain toinen osasi hyödyntää sitä ja toinen ei , luulisi Haminan osaavan sen kun joka kesä sarjasta riippumatta ovat pelanneet vastaavissa olosuhteissa useita matseja 👎

Olihan tässä ottelussa hyvääkin.
Heme on keksinyt vaihdoissaan kovie lyöntien mahdollisuuden, kun alkukausi meni pään hakkaamiseen etukenttään.
Sasu näyttää ottavan pääkotiuttajan roolia. Liikkumisen perusteella täyteen pelikuntoon tervehtyminen vielä vie aikaa, hyvä kun voi jokerina auttaa joukkuetta ja saa pelituntumaa.
Rouhiainen hoiti hommansa mallikkaasti, eikä huomenna kannata leikkiä pahemman loukkaantumisen kanssa, jos jalka vielä tuntuu huonolta.
Otsokin hoiti 2-vaihtoa tyylikkäästi, kun Muuruvirralla oli kyseisen välin kanssa vaikeuksia.

Jos Rouhi pitää huomenna välipäivää, voisi vaikka olla hyvä hetki kokeilla jotain uutta (retroa?) sisäpeliin:
1. Ahonen
2. Heme
3. Ode
4. Elias
5. Joona
6. Nino
7. Kotro
8. Erik
9. Roope
Jokereina Toikka/Toikka/Lukkari
Tuollaisella jokerikolmikolla pelattaessa olisi mielestäni hyvä olla parit kelpo jalat kumpaankin kärkeen.
Toivon mukaan Rouhiaisen jalka on kuitenkin täydessä iskussa.

Noniin, oma koirahan puri sitten aika tylysti. Jos puhutaan kilpaurheilusta ja katsotaan taustoja niin milloin Hovi saa potkut? Selvä epäonnistuja molempien nousujen jälkeen. Kaikissa uskottavissa urheilulajeissa valmentaja lähtee ekana ja jos ei toimi niin joukkueen kasaaja, joten Hovin potkut olisi vähintäänkin keskustelun aiheena mielenkiintoinen. Naurettavaa että Haminan lämpösestä officesta heitellään koutsit bussin alle ja itse pestään kädet.

Noniin, oma koirahan puri sitten aika tylysti. Jos puhutaan kilpaurheilusta ja katsotaan taustoja niin milloin Hovi saa potkut? Selvä epäonnistuja molempien nousujen jälkeen. Kaikissa uskottavissa urheilulajeissa valmentaja lähtee ekana ja jos ei toimi niin joukkueen kasaaja, joten Hovin potkut olisi vähintäänkin keskustelun aiheena mielenkiintoinen. Naurettavaa että Haminan lämpösestä officesta heitellään koutsit bussin alle ja itse pestään kädet.

Jaa-a, olen vähän samaa mieltä että tuo pelinjohtajien vaihtaminen on kaksiteräinen miekka. Voi sillä saada boostia mutta monottaminen voi kostautua seuralle kun seuraavan kerran haetaan markkinoilta viuhkamiestä. Kuka pestin haluaa jos riski saada kenkää on huomattava?

Sanottakoon että minusta Mikko Hylkilänkin potkut KPL:stä aikanaan oli virhe.

Kaikon mieltä varmaan lämmitti tämän päivän peli vastustajan riveissä.

Jaa-a, olen vähän samaa mieltä että tuo pelinjohtajien vaihtaminen on kaksiteräinen miekka. Voi sillä saada boostia mutta monottaminen voi kostautua seuralle kun seuraavan kerran haetaan markkinoilta viuhkamiestä. Kuka pestin haluaa jos riski saada kenkää on huomattava?

Sanottakoon että minusta Mikko Hylkilänkin potkut KPL:stä aikanaan oli virhe.

Kaikon mieltä varmaan lämmitti tämän päivän peli vastustajan riveissä.
Niinpä. Toivottavasti tämän uuden kapellimestarin valinta ei ollut virhe. 🤔

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.