Olin siis väärässä Aitalan suhteen, olin varma, ettei edes omat tykkää tuon kaverin hytkymisestä ja show'n ylläpitämisestä. En itse pidä missään nimessä häntä huonona ulkopelaajana, vaan ehkä keskinkertaisena
En tiedä, mutta oletan että jos Latella aika menisi shown ylläpitoon silloin kuin pitäisi puolustaa etukenttää niin ei hänestä pidettäisikään.
Mutta kun se heitto on ainakin etelä-rannikon pikkukaupungin mittapuussa puhdas ja tehokas ja kun pallokin tarttuu samaisella mittarilla riittävän hyvin ja aina joukkueeseen yksi ulkopelissä tuulettaja mahtuu ja vähän viihdyttää sitä vajaata tuhatta katsojaa joka Vallikentälle vaivaantuu.
Ja jos nyt tuota PuPen otteluraporttia oikein luen niin "Haminan liikkuva ulkokenttä puolestaan sotki Puijon kärjen vaihtopeliä tehokkaasti varsinkin ottelun ensimmäisellä jaksolla. " ja liitän siihen Kymen Sanomien raportista "Vaikka peli olikin avausvuoroparin jälkeen HP:lle vain 1—0, oli isäntiä näpäytetty jo vahvasti. PuPen sisävuoro jäi tyngäksi, kun lyhyet vaihtolyönnit jäivät palon arvoisesti HP:n lukkari Matias Hangasmaan ja ykkösvahti Lauri Aitalan näppeihin. " niin siitä saattaisi hätäisempi vetää johtopäätöksen, että PuPea vastaan riittää keskinkertainen ulkopelaaja etukentällä?
Yhtään PuPen peliä tällä kaudella näkemättä pelkästään eri lähteitä lukemalla.