Jos johtokunta antaa Hoville liian vähän pelimerkkejä, niin aika vaikea on menestystä hakea. Olen ymmärtänyt, että Hovi on saanut seurassa aikaan hyvä asioita. Putoamiselle pitää ilmeisesti joidenkin mielestä löytää pääsyyllinen. Onko se Hovi vai johtokunta vai kuka?
Sosiaalisen median luonteeseen kuuluu suhteellisen alhainen ristillenaulitsemisen kynnys. Siellä tapahtuvaan tuomitsemiseen kannattaa pitää sordiinoa mutta ei se silti tarkoita sitä, että se porina siellä olisi täysin arvotonta.
En osaa sanoa onko seurassa sisällä mitään tarvetta löytää syyllisiä. Porukkaa siinä veneessä on käsittääkseni sen verta vähän kuitenkin, että kaikki tietävät montakin asiaa jotka olisi voinut itse kukin tehdä paremmin. Eiköhän siellä ymmärretä, että parhaansa mukaan kaikki tekivät ja tulos vaan ei riittänyt. Otetaan opiksi ja uuteen nousuun vaan.
Ilman Hovin rekrytointia viisi kuusi vuotta sitten HP olisi uskoakseni todella huonossa hapessa tällä hetkellä. Juniorimäärät ovat kait kaksin- ellei yli kolmenkertaiset vuoden 2010 tilanteeseen verrattuna. Seuran toiminta muutenkin järjestäytyneempää. Vallikenttää on faceliftattu resurssien rajoissa jne. Tietty kaikella on aikansa, mutta vaikea kuvitella että Mako saa syyllisenä lähteä jos seurasta lähtee. Toivottavasti ei lähde.
Kyllähän Juha Toikka olisi vahvistus erittäin monelle joukkueelle.
Näinpä. Itse toivon, että ei lähde mutta ymmärrän kyllä urheilijan kannalta jos lähtee.