Nyt sitten vahvasti huhujen puolelle, mutta juttelin eilen Vallikentällä jonkun henkilön kanssa, joka kertoi Hovin sanoneen että jos pudotaan kasataan sellainen joukkue jolla pysyy ykkösen sarjataulukon puolessa välissä. Henkilö ei ollut ns.katsoja, joten voi olettaa tällä lausunnolla edes pohjaa olevan.
Lienee looginen tavoite. Omia kasvatteja ei ole tulossa vielä vuosiin ja nykyinen runko alkaa olla kaikki yli 30:siä. Jopa ykköspesis on tähän asti kiinnostanut ja jos rahkeet ei juuri nyt riitä muuhun ni kannattanee pelata sitten sitä.
Sitten taas väittelin katsojan kanssa siitä, että Pulliaista ei olisi pitänyt erottaa. Hänen mielestään Hp olisi
pärjännyt jos Pulliainen olisi erotettu aiemmin.
Tuo onkin sellainen väittelynaihe jossa varmaan kaikki pysyy maailman tappiin mielipiteissään. Kun vaihtoehtoisia maailmoja ei ole olemassa niin miten jotenkin muuten toimimalla olisi tapahtunut niin ei voi tietää joten ns faktaperusteluilla tuskin kukaan muuttaa käsitystään.
Olen parilta ei
ns katsojalta yrittänyt udella mitä tapahtui mutta kukaan ei halua asiaa kommentoida vaan sanoo ettei tiedä joten olen sitten antanut asian olla. En ole nykyään seuran jäsen joten asia ei sinällään minulle kuulu.
Joten julkisuuteen kerrottuihin syihin on luottaminen kun muuta ei ole. Jotain muuta kait sit on kun muuten on vaikea käsittää Pitkäsen
kommenttia Kymen Sanomissa:
"... Pitkänen antoi ymmärtää, että kurssin täydelliseen kääntymiseen kesken kauden on muutakin syitä kuin loukkaantumiset ja materiaalin kapeus.
— Olen viestittänyt havainnoista seurajohdolle. Olen valmis analysoimaan tilannetta edelleen, jos sitä halutaan, mutta en halua asioista julkisesti puhua, Pitkänen totesi. "
Eli antaa ymmärtää että muutakin on ja ettei haluaisi puhuia mutta puhuu silti. Menneestä voi vain oppia ja toivottavasti halu oppimiseen on.