Vs: Haminan Palloilijat (HP) 2017
Minä taas näkisin niin, että ei siellä Superissa nyt kovinkaan paljon oo lukkareille tilaa. Jos nyt ajatellaan Eskelistä, niin tällä hetkellä ainut paikka olisi tarjolla Oulusta.
MieVaan sanoi:Tilastoniilo sanoi:Eskelisen lukkarointi kaipaa lisää agressiivisuutta ja aktiivisuutta. Perussyöttö on aivan liian kiltti ja variaimaton. Mielestäni varsinaisessa syöttämisessä ei ole tapahtunut kehitystä sitten B-poika-aikojen, valitettavasti.
No ne pari peliä mitä alkukaudesta näin ni agressiivisuus ja aktiivisuus on lisääntynyt kahden vuoden takaisesta samoin heittokäsi, en sitten tiedä millaista suorittamista odotat. Jesse on nyt saman ikäinen kun Rytkönen tai Heikkilä Koplassa aloittaessaan ja about saman ikäinen kuin Vuorela kun häntä kokeiltiin. Lukkarinkin tontille kehitytään eri tavoin. Yksi äärilaita lienee Toni Kohonen joka taisi olla 16 vuotiaanan jo varsin kova luuta kaikilla osa-alueilla tai Vesa Kaukiainen joka oli jo 17-vuotiaana taktisesti erittäin taitava. Lienee aika paljon myös säkästä kiinni, että peluutus sekä odotukset tulee fyysisen ja taktisen kehityksen kanssa samassa linjassa.
Jessen pelitavassa on seuraamisen kannalta vähän samanlainen haaste kuin Ville Postilla. Turha tekeminen on minimoitu, joten suorittaminen näyttää ponnettomalta. Itse uskon, että Jesse pelaa Superia ensi vuonna, ainakin sillä perusteella mitä lukkaresiat tuolla superin palstalla puhutaan lukkarille on tilaa.
Mutta pelaajana toki raakile vielä
Minä taas näkisin niin, että ei siellä Superissa nyt kovinkaan paljon oo lukkareille tilaa. Jos nyt ajatellaan Eskelistä, niin tällä hetkellä ainut paikka olisi tarjolla Oulusta.