Kysymykseen, oliko Haminassa jo liikaa superpesisotteluja, vastaan: Oli ja luulen, että aika monen mielestä. Osaakohan kukaan sanoa, kuinka paljon Haminassa on katsojia, jotka käyvät vain joko miesten tai naisten peleissä?
Koska miesten peleissä käydään noinkin paljon enemmän katsojia lienee selvää, että on sellaisia katsojia jotka käyvä vain miesten peleissä. Itse tiedän muutamia jotka käyvät vain naisten peleissä, mun vakipaikan ympäristö käy aikalailla molemmissa. Itse Käyn mahdollisuuksien mukaan missä tahansa ottelussa mutta C-junnut ja siitä alaspäin jäi tänä kesänä väliin.
ja ei, Haminassa ei ole liikaa superpesistarjontaa. Laitetaan nyt tännekin:
Minä - ehkä kolmannen sektorin vapaaehtoistyötaustani - takia liputan seuran valinnan puolesta panostaa molempiin edustusjoukkueisiin. Toivoisin näkevän vastaavaa enemminkin urheiluseuroissa.
Olen sanonut ennenkin ja sanon taas, että HP:n merkitys Haminalle on enemmän kuin miesten ja naisten edustusjoukkueet ja niiden mahdollinen menestys. Mutta sille, että se merkitys on suurempi kuin ne joukkueet on tärkeää, että joukkueet pelaisivat mahdollisimman ylhäällä mahdollisiman hyvin menestyen.
UGH - olen puhunut.