Supervuoro Verkkolehti »

Haminan Palloilijat 2024

Viestejä
556
Minun ymmärtääkseni eivät ole. Eli Veera ja Perttu sisaruksia ja Vesselin jälkikasvua. Sitten Sasu (ja se Heme Heikkilä) heidän serkkuja. Ja Akseli sittenehkä pikku - tai pikkupikku tms - serkku näille.

Taru siis HP:n naisten pelinjohtajan Jussi Toikan tytär ja ei läheistä sukua edellisille. Mutta varmaa tietoa ei minulla ole ja kait ne kaikki ovat sukua toisilleen kun tarpeeksi taakse mennään.
Ok. Itse olin jostain syystä siinä käsityksessä että Vesa ja Jussi olisivat veljeksiä. Käsitykseni olikin siis väärä.
 
Viestejä
12,942
Ok. Itse olin jostain syystä siinä käsityksessä että Vesa ja Jussi olisivat veljeksiä. Käsitykseni olikin siis väärä.

No mun ymmärtääkseni eivät ole, mutta ei ole kyllä koskaan tullut kysyttyä kummaltakaan kun asia ei oikeastaan kiinnosta. Ikäeroahan on kait 11 vuotta, joka ei tietenkään estä sisaruutta.

Mutta edelleenkään ei siis varmaa tietoa.
 

LBC

Viestejä
4,200
1722928632249.png


Kaverista sen verran, että eivät hirveästi himmaile tänään ainakaan. Halunnevatko revanssia vai oliko siinä Pokelan pohdinnassa Tattoo-jupakassa jopa totuus, saapa nähdä. Tosin kummalta tuntuisi.
 
Viestejä
12,942
Elmo takaisin pelaavaan kokoonpanoon parin ottelun tauon jälkeen ja Kossu sivuun. Tahko ei ole kuuteen päivään pelannut joten lienee selvä, että ovat ykköskokoonpanolla liikkeellä jos pelaajat ivat pelikuntoisia.

Tahkolle ei ole tällä kaudella hävitty jaksoakaan mutta ei se taida HP:sta tehdä suosikkia tähänkään otteluun, mutta nolla nollastahan tämäkin alkaa. Pistekin olisi jo tosi kova ja tärkeä juttu.
 
Viestejä
54
Elmo takaisin pelaavaan kokoonpanoon parin ottelun tauon jälkeen ja Kossu sivuun. Tahko ei ole kuuteen päivään pelannut joten lienee selvä, että ovat ykköskokoonpanolla liikkeellä jos pelaajat ivat pelikuntoisia.

Tahkolle ei ole tällä kaudella hävitty jaksoakaan mutta ei se taida HP:sta tehdä suosikkia tähänkään otteluun, mutta nolla nollastahan tämäkin alkaa. Pistekin olisi jo tosi kova ja tärkeä juttu.
Tahko pelasi sunnuntaina kotona Pattua vastaan. 1-2 kotareissa hävisivät
 
Viestejä
92
3 pisteen voitolla olis tänään mahdollisuus tiputtaa ankkurit sarjasta ja säilyttää oma sarjapaikka ainakin hetkellisesti.
Kaikki pisteet olis tärkeitä tänään saada että suoralta putoamiselt vältyttäisiin. Tahko on ollut koko kauden melko ailahteleva että kaikki mahdollisuudet on pisteisiin, hyviinkin sellaisiin.

Toivottavasti tänään vallikentällä reilusti porukkaa katsomoissa, kelikin näyttää ennusteessa kohtuulliselta.
 
Viestejä
592
Tarkotin siis että eri veljeksiä nuo Jussi ja Sami kun Vesa, Kimmo ja Olli-Pekka ja kaikki ovat pelanneet HP:ssa.
Tämä tieto pitää ainakin paikallisen asiantuntijalähteen mukaan paikkansa. Muuten en ymmärrä pelaajien mahdollisten sukulaisuussuhteiden aprikointia puutteellisten tietojen tai pelkän arvailun perusteella. Ei tunnu varmasti kivalta. Aika monet pesäpalloa Haminassa seuraavat taitavat kuitenkin tietää, että Vesa Toikan veljeskunta on lähtöisin Metsäkylästä ja näiden toisien Toikkien sukujuuret löytyvät taas Kannusjärveltä.
 
Viestejä
4,094
Onko Tahkolla varaa hävitä tänään? Tarkoitan tässä joukkueen uskottavuutta kannattajien silmissä ja "ammattiylpeyttä". No, voi hävitä, vaikkei ole varaakaan...En muista, miksi Tahko hävisi molemmat ottelunsa HP:ta vastaan. Sattuiko molemmissa peleissä useita sellaisia pienten todennäköisyyksien asioita, jo satoivat HP:n laariin? Jos, niin ei sellaisia voi ihan joka pelissä sattua. Veikkanpa, että Tahkolla on tänään näytön paikka.
 
Viestejä
591
Onko Tahkolla varaa hävitä tänään? Tarkoitan tässä joukkueen uskottavuutta kannattajien silmissä ja "ammattiylpeyttä". No, voi hävitä, vaikkei ole varaakaan...En muista, miksi Tahko hävisi molemmat ottelunsa HP:ta vastaan. Sattuiko molemmissa peleissä useita sellaisia pienten todennäköisyyksien asioita, jo satoivat HP:n laariin? Jos, niin ei sellaisia voi ihan joka pelissä sattua. Veikkanpa, että Tahkolla on tänään näytön paikka.
Ekassa tahkon ottelussa puuttui Nurmio ja kuosa Hp paukutti sisällä ne henki hieväriin. Tokassa ottelussa ne oli aneemisia sisällä ja Hp sai lähinnä tarvittavat juoksut tehtyä. Tahko on heikko sisäpeli joukkue niitten lyönti vuoron kun katkasee 2. kärkeen niin ne ei saa mitään aikaseksi.
 
Viestejä
12,942
Tahko on heikko sisäpeli joukkue niitten lyönti vuoron kun katkasee 2. kärkeen niin ne ei saa mitään aikaseksi.

Pokela on taitaa yrittää huomioida tätä, kun on Kontio numerolla seitsemän Raesmaan jälkeen.
 
Viestejä
1,084
Tais putket ja puu auttaa haminaa kovin
Johannes Kiri nappasi Haminassa kerran kesässä -kiinnioton kolmoskulmasta, kun Juha Niemi löi ajolähtöön. 99/100:sta kerrasta tuo olisi ollut neljän juoksun lyönti ja ratkaissut ainakin yhden pisteen Tahkolle. Tuo jaksohan päättyi 2-2, ja koko ottelu 1-0 Haminalle. Siinä ottelussa osui tosiaan vielä joku Tahkon palautusheitto siihen kolmospuolen aidan tapaiseenkin.
Joskus ei vaan käy tuuri, kuten ei silloin heinäkuussa.

Kyllähän Tahko isommassa kuvassa on tehnyt lyöntipelin itse itselleen hankalaksi, ihan näihin päiviin asti. Joukkue on täysi arvoitus motivaatioltaan, kun ei sen tarvitse mitään voittaa, mitä nyt itseluottamuksen kasvu sitä vaatisi. Toisaalta se saattaa auttaa myös rennompaan lyöntipeliin.
 
Viestejä
591
Pokela on taitaa yrittää huomioida tätä, kun on Kontio numerolla seitsemän Raesmaan jälkeen.
Se on taas niitten valmiiksi heikosta jokeri osastosta pois. Ja todennäköisesti sille on jokin syy että ylipäätään on ollut jokeri osastolla.
 
Viestejä
444
Hävisivät mutta taisi olla joukkueen paras pelaaja huilaamassa. Nyt lepuuttavat Patovaa tärkeä pelaaja sekin.
No se, että yksi pelaaja oli huilaamassa sunnuntaina ei vielä muuta sitä, että Tahkolla ei todellakaan ole kuuden päivän taukoa otteluissa, kuten alkuperäisessä viestissä sanottiin.
Hamina on jo kaksi kertaa pyyhkinyt Tahkolla lattiaa. Saa nähdä miten tänään. Olisin halunnut tulla paikalle, mutta työnantaja on eri mieltä. Pitää seurata tuloksia netistä aina kun kerkiää.
 
Viestejä
444
Se on taas niitten valmiiksi heikosta jokeri osastosta pois. Ja todennäköisesti sille on jokin syy että ylipäätään on ollut jokeri osastolla.
On se hyvä, että Tahko heikkona sisäpelijoukkueena ja heikolla jokeriosastolla on kuitenkin voittanut alemman jatkosarjan jo käytännössä ennen kuin sitä edes aloitettiin.
Mutta se siitä. Ei minua haittaisi vaikka Hamina kairaisi pisteet. Minulla on omat syyni toivoa, että Hamina säilyy sarjassa.
 
Viestejä
915
Kiri otti huikeasti kiinni Niemen pommin.mutta tahko löi kaks kertaa läpi ja aidan putki pysäytti ja vikassa vuorossa Toikka kolmos kulmasta puuhun.toki tahkon etu että hamina säilyisi sarjassa.mutta olis kuitenkin reilua että Hp ja Ankkurit hoitas keskenään suoran putoajan
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös