Supervuoro Verkkolehti »

Haminan Palloilijat 2024

Viestejä
591
OIJJOI!! nyt jos Jymyjussit hoitaa hommansa kunnialla niin Ankkurit joutuu taistella sarja paikasta tahkoa vastaan.
 
Viestejä
12,943
Näemmä tämän päivän pisteet enemmin kuin tarpeeseen.
 
Viestejä
591
Näyttäis että pinnan saa AA ja tää ihan ok tilanne tän päivän jälkeen. Mukava nousu Jusseilta.
Aikamoinen siunaus Jymyjusseilta. Nyt Ankkurit joutuu pelaamaan kotona putoamisesta Tahkoa vastaan. 3 pistettä yhteensä Jymyjusseilta tai Tahkolta riittää upottamaan Ankkurit myös.
 

MRO

Viestejä
305
Eikös tuo nyt niin ole, että Alajärvi tarvitsee vähintään 5 pinnaa noista kahdesta jäljellä olevasta ottelustaan? Samalla kun HP ei saisi saada yhtään. Eli käytännössä Hyvinkäätä vastaan vähintään 2 ja sitten Haminasta heidän pitäisi napata molemmat jaksovoitot.
 
Viestejä
591
Eikös tuo nyt niin ole, että Alajärvi tarvitsee vähintään 5 pinnaa noista kahdesta jäljellä olevasta ottelustaan? Samalla kun HP ei saisi saada yhtään. Eli käytännössä Hyvinkäätä vastaan vähintään 2 ja sitten Haminasta heidän pitäisi napata molemmat jaksovoitot.
Joo näin se on siis jos Hp ei itse ota yhtään pinnaa Jymyjusseilta tai Tahkolta. Kirjotinkin tohon ylös väärin.
 
Viestejä
591
Joku tuolla AA ketjussa jo totesi tasapisteissä pelataan uusintaottelu.

Eli viisi AA:lle nolla HP:lle pelataan putoamisesta uusinta puolueettomalla kentällä:

Mikäli kaksi tai useampia joukkueita on tasapisteissä, kaksi viimeiseksi jäänyttä pelaavat uusintaottelun suorasta putoamisesta.​

Näin on mutta se ei meina mitään 5 pistettä pitää vähintääkin saada eli tahko niitten pitää voittaa. Muuten niitten pitäisi 3 pinnaa saada tahkolta. Siis jos Hp ei voita ite tahkoa tai jusseja.
 
Viestejä
12,943
No noinhan mä yritin ilmeisen epäonnisesti sanoa. Lisäksi kuusi pinnaa AA:lle ja nolla HP:lle niin HP putoaa suoraan.
 

MRO

Viestejä
305
Ai noin se meneekin. Ero tällä hetkellä 4 pistettä, joten tuohon uusintaotteluun tämän eron kiinni kurominen sitten Alajärvelle riittäisi. Viidellä menee jo ohi. Sillä oletuksella, että HP ei siis saisi yhtään.
 
Viestejä
1,217
Eikös pistero ole tällä hetkellä 4 p. Neljä pistettä riittäisi AA:lle ja HP ei saa yhtään loppupeleistä. Silloin uusinta.🤔
 
Viestejä
591
No noinhan mä yritin ilmeisen epäonnisesti sanoa. Lisäksi kuusi pinnaa AA:lle ja nolla HP:lle niin HP putoaa suoraan.
Eikun ei ollutkaan päivittinyt toi sivusto 4 pinnaa on keulaa 4 pinnaa tarvii uusinta otteluu Hpnkaa ja 5 nii Hp putoaa, jos siis Hp tyrii Tahkoa ja Jymyjusseja vastaan.
 
Viestejä
12,943
Ai noin se meneekin. Ero tällä hetkellä 4 pistettä, joten tuohon uusintaotteluun tämän eron kiinni kurominen sitten Alajärvelle riittäisi. Viidellä menee jo ohi. Sillä oletuksella, että HP ei siis saisi yhtään.

Perhana, totta. En osaa laskea. Eroa on vain neljä pistettä. Käsi ylös virheen merkiksi.

Jos HP ei saa enää pistettäkään niin piste Tahkolta AA:lle ja kolmen pisteen voitto HP:sta vie uusintaan. Vaihtoehtoisesti HP nollilla ja kahden pisteen voitot AA:lle niin uusintaan. Kolmen pisteen voitto HP:sta ja voitto Tahkosta pudottaa HP:n.

Jos HP kampeaa pisteen Tahkolta tai SMJ:ltä ja ei saa pistettäkään AA:lta. Niin AA tarvitsee kolmen pisteen voiton HP:sta ja Tahkosta ja HP putoaa. Viisi pistettä AA:lle Tahkosta ja HP:sta ( ja se HP:n pitäminen nollilla) mentäisiin uusintaan.

Jos HP saa pisteen AA:lta niin AA tarvitsee kolmen pisteen voiton Tahkosta ja 2-1 voiton Haminasta ja pelataan uusinta.

Kaksi pistettä lopuista otteluista HP:lle niin AA tarvitsee kolmen pisteen voiton Tahkosta ja HP:sta niin pelataan uusinta.

Meniköhän nyt oikein.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
592
Onko niitä Toikkia ollut muuta kuin Vesseli, Sasu ja Perttu IPV:ssä?

Sukukysymys ois kyllä UKK HP:n palstalla.

Perttu ja Veera ovat sisaruksia ja Sasu Toikan (sekä myös Heme Heikkilän) serkkuja. Nyt varusmiespalveluksessa oleva Akseli lienee jotain kaukaista sukua näille.

Julli Toikka on HP:ssa 70/80 -luvulla pelanneen Matti Toikan poika. Jyri Toikka joka pelasi HP:ssa vielä noin viisi v sitten serkku ja kait Lassi Toikan joka pelasi -80 luvulla poika. Nämä Toikat ei kait läheistä sukua ekoille.

Sitten on vielä esim HP:n naisten pj Toikka joka pelasi joskus mielestäni miesten edarissa ja jonkan tytär on naisten superin joukkueen jokerikotiuttaja.

Sitten muita Toikkia on vuosten varrella ollut lukuisia.
Niitä HP:ssä pelanneita Toikkia on tosiaan vielä paljon enemmän. Miesten superia ovat HP:ssa pelanneet pelaajarekisterin mukaan myös Jani ja Sami Toikka sekä naisten superia Satu, Tiia ja Kati Toikka. Ykköspesiksen miehiä ovat ainakin Henri. Kimmo, Olli-Pekka ja Topi Toikka. Ja sitten vanhaa SM-sarjaa ainakin Lauri Toikka.
 
Viestejä
556
Onko niitä Toikkia ollut muuta kuin Vesseli, Sasu ja Perttu IPV:ssä?

Sukukysymys ois kyllä UKK HP:n palstalla.

Perttu ja Veera ovat sisaruksia ja Sasu Toikan (sekä myös Heme Heikkilän) serkkuja. Nyt varusmiespalveluksessa oleva Akseli lienee jotain kaukaista sukua näille.

Julli Toikka on HP:ssa 70/80 -luvulla pelanneen Matti Toikan poika. Jyri Toikka joka pelasi HP:ssa vielä noin viisi v sitten serkku ja kait Lassi Toikan joka pelasi -80 luvulla poika. Nämä Toikat ei kait läheistä sukua ekoille.

Sitten on vielä esim HP:n naisten pj Toikka joka pelasi joskus mielestäni miesten edarissa ja jonkan tytär on naisten superin joukkueen jokerikotiuttaja.

Sitten muita Toikkia on vuosten varrella ollut lukuisia.
Onkos nämä nykyään naisten superissa pelaavat Taru ja Veera sukua keskenään? Itse olen siinä käsityksessä että olisivat serkuksia, mutta voi olla hyvinkin väärä käsitys..
 
Viestejä
12,943
Onkos nämä nykyään naisten superissa pelaavat Taru ja Veera sukua keskenään? Itse olen siinä käsityksessä että olisivat serkuksia, mutta voi olla hyvinkin väärä käsitys..

Minun ymmärtääkseni eivät ole. Eli Veera ja Perttu sisaruksia ja Vesselin jälkikasvua. Sitten Sasu (ja se Heme Heikkilä) heidän serkkuja. Ja Akseli sittenehkä pikku - tai pikkupikku tms - serkku näille.

Taru siis HP:n naisten pelinjohtajan Jussi Toikan tytär ja ei läheistä sukua edellisille. Mutta varmaa tietoa ei minulla ole ja kait ne kaikki ovat sukua toisilleen kun tarpeeksi taakse mennään.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös