Supervuoro Verkkolehti »

HALLI SM-Lopputurnaus

Vs: HALLI SM-Lopputurnaus

Itse olen nähnyt Järvelän Eikan kaiketi ekan kerran 2010 suomarin pelissä, ja kyllä sieltä tekstiä on tullut jo silloin ja tuntui olevan täälläpäin ihan tunnettu tästä. Joten voin allekirjoittaa MieVaanin näkemyksen.

Absolut! Enpä nähny tai kuullu Järvelän räksytystä, mutta todellakin tollaset Karramaiset persoonat on aina tervetullut lisä!! :)

No jos muistikuvani yhtään pitää paikkaansa niin se "räkyttävä" kuvaa ainakin toistaiseksi paremmin kuin "persoona" Järvelää.

Mun mielikuva Karrasta ja vaikka jostain Kari Kalliosta oli enemmän temperemanttia kuin keskeytymätöntä suunkäyntiä ja esim Heinikainen taitaa olla v*tt*m*s*n pirullinen suustaan lyöjälle mutta Järvelä tais olla katsojan näkökulmasta lähinnä turhauttava ja ehkä välillä jopa asiaton. Mutta olen kaveria vain muutaman ottelun nähnyt ja mielikuva voi olla väärä tai jopa värittynyt (ottihan Haminan pataan Oululta viime vuonna ;) )

Mutta tollanenhan on taitolaji ja siinäkin varmasti kehittyy joten aika näyttää millanen persoona Järvelästä saadaan superpesikseen.

Ensimmäistä kertaa kuulin käytettävän Järvelästä puhuttaessa termiä heittokammoinen. Olen kyllä tunnistanut vaivan eli että joskus ei varsinkaan etumiehen heitot jostain syystä lähde lukkarin kanssa heiteltäessä kohti, vaan menevät usein ja helposti ali, ohi tai yli, kuten Järvelällä eilen. Lukkarin kohdalla on totuttu puhumaan kammosta, mutta että heittämisessäkin... Kun heittämistä alkaa jännittää, saattavat heitot todellakin lähteä vähän minne sattuu. Siitä tullee termi heittokammoinen. Termiä käytti ottelun erinomainen kommentaattori Eteläpää. Järvelä kuitenkin pystyi melkein aina silloin, ku tuli heittää kovaa esim. takapesälle, heittämään ihan kelvollisesti.

jussi jymynen

Eino on vielä lapsukainen, joten yrittää peittää oma epävarmuuttaan loksuttamalla poskiaan asiattomalla tavalla josta ei edes saa selvää.

Ihan kelpo esiintyminen Einolla kuten muillakin uusilla jomalaisilla. Finaaliturnauksen voitto vaatii lähes aina kolme pakkovoittoa ja sen JoMa teki. Myös Itävalo, Jussila, Niemi, Joukainen ja Kivinen esiintyivät vahvasti. Kuten koko muukin joukkue toki. Pientä epävarmuutta heitoissa ja ainahan sinne peleihin mahtuu heikkoja hetkiä mukaan, mutta voitot 3/3. Ansaittu hallimestaruus.

Sitten vaan kevättä kohti. Elämme mielenkiintoisia aikoja.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.