Juu, oli se.. IMA 0-1 HYV | Imatra - HyvinkääEikös se ole osallistuville joukkueille kauden eka virallinen peli eli pisteet jaossa..
Juu, oli se.. IMA 0-1 HYV | Imatra - HyvinkääEikös se ole osallistuville joukkueille kauden eka virallinen peli eli pisteet jaossa..
Ja kerrohan mistä rahoista seuran pitäisi noin viikon ulkomaanmatka kustantaa huolto ym. huomioden n 20 henkilölle. Ja kotiseudun kumppaneilta Fugeen keräämisen voit unohtaa, ei onnistu.Jos on virallinen peli niin kyllä seuran pitäisi kustantaa matka.Jos vaan puolivirallinen ni sit ymmärtää
Ehkä sinne ulkomaille ei sitten pitäisi lähteä?Ja kerrohan mistä rahoista seuran pitäisi noin viikon ulkomaanmatka kustantaa huolto ym. huomioden n 20 henkilölle. Ja kotiseudun kumppaneilta Fugeen keräämisen voit unohtaa, ei onnistu.
Mihin pesäpallo tarvitsee Fugea? Vai onko vaan turhaa resurssien haaskausta?No mutta, Jussi Markkanen ruoriin, ja rahantekomatkal Milanoon! Siitäkö se lähtee...? 😁
Melekonen maisteri seki, mutta tohon Fugeen, niin olis kyl kohta hyvä jos tulis ihan oikeeta tietoa?
Ketkä (muut kuin Veto) siel on, vai onko kettää? Ja missä tuo vapun alus viikonloppu oli vahvistettu? Vai oliko viel virallisesti missään?
Viimeistään tammikuun alus olis kiva, kun vihdoin meinattii tonne lähteä! Jos vaan hyvät ja kivat joukkueet osuu...
Veto olis miesten puolel just semmonen, ja naisten puolel Fera, SMJ, ni menoks!
Niin, ei varmaan mihinkään... Kuten mä oon sanonu aiemmin, toi olis vaan semmonen kevätretki, täyttä hömppää.Mihin pesäpallo tarvitsee Fugea? Vai onko vaan turhaa resurssien haaskausta?
Ymmärrän kyllä, mihin sinä tai muu suuri yleisö tarvitsee Fugea ja viihtyminen on ihan paikallaan aina välillä, mutta kysymys olikin, mihin pesäpallo tarvitsee.Niin, ei varmaan mihinkään... Kuten mä oon sanonu aiemmin, toi olis vaan semmonen kevätretki, täyttä hömppää.
Pikkuviineissä, aurinkoa, lokoilua ja pari pesispeliä, hyvässä seurassa! Ei sen kummempaa... 😁
Jos sä haet nyt veristä vääntöä, niin voit unohtaa. Mulle tuo ei ole elämää suurempi asia. Mutta jos toi järkätään, niin hyvin mahdollisesti menos, kun on aikasemminki ollu jo tarkotus...
Käydäänhän siellä etelän leireillä muutenkin!
Onhan se mukava yhdistää penkkiurheilu ja aurinkoloma 😎Mihin pesäpallo tarvitsee Fugea? Vai onko vaan turhaa resurssien haaskausta?
Pesäpallo ei tarvitse Espanjaa. Jos ois rajattomat resurssit niin pesäpallo voisi tarvita vaikka Intiaa kasvun tueksiYmmärrän kyllä, mihin sinä tai muu suuri yleisö tarvitsee Fugea ja viihtyminen on ihan paikallaan aina välillä, mutta kysymys olikin, mihin pesäpallo tarvitsee.
On. Mielestäni myös täysin turhaa koko touhu.Mihin pesäpallo tarvitsee Fugea? Vai onko vaan turhaa resurssien haaskausta?
Niin kuin osa sanoo joukkueet/urheilijat käy paljon etelässä lämpimissä oloissa treenaamassa ennen kauden alkua. Saa laadukkaampia lajinomaisia harjoituksia lämpimissä oloissa ja varmasti myös virkistävää pitkän talven puurtamisen jälkeen päästä lämpöön ja aurinkoon nauttimaan. Toki viikko on minimaalisen lyhyt aika harjoituksellisesti viettää aikaa kun ymmärtääkseni joukkueet eivät paljoa kauempaa siellä ole, mutta ymmärrän palloilujoukkueen osalta resurssit, koska paljon henkilöitä ja hinta kipuaisi pidemmältä ajalta äkkiä tosi isoksi jos pari viikkoa olisi mikä yhä omassa ajatusmaailmassa olisi lyhyt aika harjoitusleirillä.Ymmärrän kyllä, mihin sinä tai muu suuri yleisö tarvitsee Fugea ja viihtyminen on ihan paikallaan aina välillä, mutta kysymys olikin, mihin pesäpallo tarvitsee.
Heh, hyvä vitsi.Itse pelaaminen varmasti aivan turhaa.
Mutta joukkueille todella tärkeä viikko etelässä. Lajiharjoittelun puolesta ei ehkä niin vaan joukkueen yhtenäisyyden ja hengen takia.
Mainitseppa joku superin joukkue joka ei käy. Divarissakin suurin osa käy.Heh, hyvä vitsi.
Mites ne jotka siellä ei käy? Joukkueen yhtenäisyys ja henki on huonompi?
Ei tuo virkistysreissu ole kuin sponsorien rahastusta ilman, että he sais siitä mitään takaisin. Jos etelään on pakko mennä, niin hankkikoot töitä tekemällä pelaajat rahansa sinne, mutta kyllä ilman tuota etelän hömpötystäkin pärjää oikein hyvin.
Alkaa olla tää markkinointitempaus jo aikansa nähnyt, jotain muuta tilalle.
Heh, hyvä vitsi.
Mites ne jotka siellä ei käy? Joukkueen yhtenäisyys ja henki on huonompi?
Ei tuo virkistysreissu ole kuin sponsorien rahastusta ilman, että he sais siitä mitään takaisin. Jos etelään on pakko mennä, niin hankkikoot töitä tekemällä pelaajat rahansa sinne, mutta kyllä ilman tuota etelän hömpötystäkin pärjää oikein hyvin.
Alkaa olla tää markkinointitempaus jo aikansa nähnyt, jotain muuta tilalle.