Supervuoro Verkkolehti »

Fera Rauma 2024

Viestejä
746
No juu, ei täällä mun mielestä ole mitenkään törkeästi arvosteltu, tai henk.kohtasuuksiin menty? Ei ainakaan millään tarkoituksella loukaten, tuskin kukaan? En itse ainakaan, mutta jos kokee niin, niin omasta puolesta pahoittelut! 🙏 Ymmärrän kyllä toki mitä noilla kommenteilla ajetaan takaa, mutta sehän koskee kyllä sitten kaikkien joukkueiden ketjuja? 🤔🙂

Tämähän on kuitenkin vaan hömppää, ne oikeat kritiikit ja muut strategiset valinnat tehdään ihan muualla! 🙂

Tunnetta kun on pelissä, joskus varmaan itse kelläkin kuohuu! Paskoja ne on tuomaritkin, ainakin häviävän osapuolen silmissä... (sarkasmia, huumoria) 😜😎

Ens viikolla kaks peliä. Ti HP ja pe Vaasa. Pe alkaa näköjään jo klo 17.00
Pitsien yön peli. Se alkoi siis pitsiviikot, kaikki katsomoon!!
Ittekin pääsee taas, kun oon palaillu maisemiin... 👍
 
Viestejä
592
Katselin hetki sitten avauskiilaa Raumalta Feran ja HP:n ottelussa. Taustalla soi ihan selvästi Deutschland, deutschland ûberalles jonkinlaisena modernimpana versiona. Kyllä tökki ja pahasti. Toivottavasti ei kuulla Horst Wesseliäkin vielä juoksumusiikkina.
 
Viestejä
12,861
Katselin hetki sitten avauskiilaa Raumalta Feran ja HP:n ottelussa. Taustalla soi ihan selvästi Deutschland, deutschland ûberalles jonkinlaisena modernimpana versiona. Kyllä tökki ja pahasti. Toivottavasti ei kuulla Horst Wesseliäkin vielä juoksumusiikkina.

Oisko ollut Rammsteinin Deutschland? Siinä kylläkin lauletaan Deutschland über allen eikä se sanoitus ehkä muutenkaan minusta vajavaisella saksankielen taidollani yhdisty mainitsemaasi kappaleeseen.

 
Viestejä
592
Oisko ollut Rammsteinin Deutschland? Siinä kylläkin lauletaan Deutschland über allen eikä se sanoitus ehkä muutenkaan minusta vajavaisella saksankielen taidollani yhdisty mainitsemaasi kappaleeseen.


Hyvä jos näin. En tunne lainkaan tätä musiikkigenreä, saksaa kylläkin osaan,, mutta en kuullut ilmeisesti sitten tarkasti.
 
Viestejä
746
Jeeps, budjetoitu 3p, jotka oli tästä pelistä ainoa vaihtoehto!! 👍

Pulkkakin esitti tänään nousujohteista virettä! Hakoniemikin takasin, tästä on hyvä jatkaa pitsien peliin... 👉

Huom! Aikasempi alotusaika perjantaina, ja vastuskin tästä kovenee, mutta eiköhän naulata 3p siitäkin! 😃
 
Viestejä
425
Hieno peli eilen. Kausi ollut todella positiivinen. Itse en ainekaan uskonut että 3 kierrosta jäljellä ja vielä kotiedussa kiinni. Joukkue kuitenkin käytännössä sama kuin viime kaudella.
 
Viestejä
992
Hieno peli eilen. Kausi ollut todella positiivinen. Itse en ainekaan uskonut että 3 kierrosta jäljellä ja vielä kotiedussa kiinni. Joukkue kuitenkin käytännössä sama kuin viime kaudella.
Se pakkaa naisten sarjoissa olla vähän niin että jos joukkue pysyy samana niin sen taso nousee. Naisten sarjoissa lopetetaan pelaaminen usein hyvin nuorena ja kun ihan kärkijoukkueita lukuunottamatta vielä parhaat pelaajat herkästi siirtyvät hakemaan menestystä muualle. Ja kun treenikausikin on pesiksessä vielä hyvin pitkä niin pätevällä valmennuksella vahvistusta tulee "joukkueen sisältä" paljon. Aniharva nais/ tyttöpelaaja saavuttaa koskaan pelaajan sen tason mihin olisi mahdollisuuksia koska ura ei jatku niihin vuosiin kun tuo pelaajan optimi- ikä koittaa.
 
Viestejä
9
Pitkästä aikaa eilen ehdin itsekin katsomoon. Oli todellakin hyvän mielen peli, sisäpelin auettua tukkoisen ekan jakson jälkeen. Onnistumisia laajalla rintamalla. Ulkopeli oli koko pelin hyvin hallussa ja omaan silmään etukenttä suoritti eilen kyllä todella hyvin, ei tainnut tulla vaihtoja eikä juoksuja pienillä lainkaan, ja kovatkin napsuivat hyvin räpylään. Lyöntijärjestys vaikuttaa näin melko toimivalta, Vielä kun Andreassen kuntoutuu niin saadaan vaihtopeliin lisää vaihtoehtoja. Pelin kehitys hienosti nousu johtoinen!
 
Viestejä
6
Hakoniemeltä vaikuttaisi. Hienoa reagointia kyllä seurajohdon puolelta jatkaa sopparia jo tässä vaiheessa vaikka nykyinenkin kattaa ensi kauden. Rauhottaa vähän tulevaisuuden tekemistä molemmilla osapuolilla.
 
Viimeksi muokattu:
Viestejä
746
Joo... Olipa taas juoksukarkelot!! 😆😝

Pitää näköjään laittaa tästä etenpäin helvetin isot vedot alle 10.5 juoksulle yms niin nähdään varmana jo ekassa vuoroparissa 20 juoksua. Ne tietenkin varmistan kotijoukkueelle, lyömällä myös vielä isomman vedon vierasjoukkueen ml-voitolle... 😆🤣

Joskus näköjään pesiskin on nykyään tylsää kuin potkupallo ikuisine 0-0 tuloksineen...

Mutta joo, tulihan siitä se 2p. Toivotaan tosiaan, nottei vaikuta sijoitukseen se piste.

Toki sitäkään ei tarttis miettiä, jos olis edes pari juoksua lyöty enemmän!
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös