ketä nyt feran etukentälle????
Ei ole tarjottu, ei mahtunut Lompin kanssa tulevaan joukkueeseenJospa on tarjottu, mutta halunnut itse lähteä Pöytyälle esim. isomman vastuun perässä? Arvailua tämä toki vain.
No nimiä pöytään jos tiedossa kerran?Raumalle tulossa kovan luokan pelinjohtaja kaksikko! Alkaa olemaan koko sarjan ehdotonta kärkeä
Jotain huhua kuullut, että Laitilaan oltu ainakin yhteyksissä.ketä nyt feran etukentälle????
Kaikko ja Mäkelä ei nyt hirveen kovan luokan??Raumalle tulossa kovan luokan pelinjohtaja kaksikko! Alkaa olemaan koko sarjan ehdotonta kärkeä
Juho Kaikko on ainakin Kouvolan paikallisaviisin tietolähteiden mukaan KPL:ssä ensi kesänä.Kaikko ja Mäkelä ei nyt hirveen kovan luokan??
Eikös Fera luvannut tiedottaa huomenna? Niin saadaan varmistus näille.Juho Kaikko on ainakin Kouvolan paikallisaviisin tietolähteiden mukaan KPL:ssä ensi kesänä.
No onhan Manseen tulossa lisävahvistustaPesäkarhut kun laittaa julki uuden pj-kaksikon kauden päätyttyä, ei tarvitse enää keskustella paremmuudesta. Se kaksikko löytyy Porista.
Jos mittari on kuinka useasti on pelinjohtaja saanut potkut, siinä varmaan ollaan kärkipäätä.Loistovalinta Feralta tämä kaksikko! Tohon vielä Kammi-Rahnasto niin superin kovin valmennustiimi on Raumalla!
Ja potkut antaneet seurat ovat varmaan ne joukkueet, jotka ovat historiansa aikana vaihtaneet useiten valmentajaa.Jos mittari on kuinka useasti on pelinjohtaja saanut potkut, siinä varmaan ollaan kärkipäätä.
Jos Kaikon osalta tarkoitetaan hänelle 2021 pelinjohtajan paikalta potkut antanutta HP:ta, niin ei ole taida olla historiansa (alkoi jo 1928) aikana kuitenkaan eniten potkuja jakaneita seuroja. Kaikon lisäksi on kaksi muutakin ykkösjoukkueen viuhkamiestä (Saku Kapanen, Petri Pulliainen) saanut takavuosina potkut, mutta vanhan seura-aktiivin mukaan sitä ennen kenkää sai liki 90 vuoden aikana vain yksi 60-luvun SM-sarjajoukkueen pelinjohtaja, joka sitoutui liiaksi paikalliseen merimiesravintolaan.Ja potkut antaneet seurat ovat varmaan ne joukkueet, jotka ovat historiansa aikana vaihtaneet useiten valmentajaa.
Olen antanut aikoinaan kertoa itselleni - kiitos vaan Haminan kovimmalle Lukko-fanille - että Fera tarkoittaa sikäläisellä murteella neljän maalin tyyppistä pallopeliä, joka oli suosiossa Raumalla. Oikaiskaa jos olen väärässä. Upeita pesisseurojen nimiä ovat olleet myös vaikka Juankosken Kuohu , Reisjärven Pilke ja ennen kaikkea Alapään Koitto, josta myöhemmin tuli Nurmon Jymy.J. Kaikkohan on melko tekevän ja reissumiehen oloinen kaveri joten eiköhän se siitä lähde. Tosin nyt saap sit kai ooppii raumllaisi jaarituksi. Ei huano. Fera on paras pesisjengin nimi koko skaalassa, enkä vieläkään tiedä mistä nimi tulee. Mutta nimessä on omaa hyvää ainutlaatuista svengiä kaikenmaailman pöllöilijöiden ja palloilijoiden perusmeiningin keskellä. Hyvä nimi!
No huh huh, mikä kiintoisa tietopaketti! Kiitosta asiaanperehtyneelle, @Pyhällön baari !Olen antanut aikoinaan kertoa itselleni - kiitos vaan Haminan kovimmalle Lukko-fanille - että Fera tarkoittaa sikäläisellä murteella neljän maalin tyyppistä pallopeliä, joka oli suosiossa Raumalla. Oikaiskaa jos olen väärässä. Upeita pesisseurojen nimiä ovat olleet myös vaikka Juankosken Kuohu , Reisjärven Pilke ja ennen kaikkea Alapään Koitto, josta myöhemmin tuli Nurmon Jymy.
Kerrotaan että muuan markkinointiguru olisi 90-luvulla halunnut Haminan Palloilijoista pelkän HP:n, jolle olisi houkuteltu samanniminen maustekastikerma sponsoriksi. Seuran puheenjohtajana toiminut kaupunginjohtaja oli pohjalaisen jäyhällä tyylillään ampunut alas ajatuksen ja kysynyt, että miksei samalla vaivalla kysytä paljon isompaa firmaa, tietokonejättiä Hewlett Packardia eli HP:tä taustalle.