Supervuoro Verkkolehti »

Alajärven Ankkurit 2024

Viestejä
657
Olen jutellut paljon Alajärvellä pesäpalloihmisten kanssa , monet ovat ihmetelleet seuraavaa:
Onko henkilö joka istuu kunnan/kaupungin valtuustossa tai hallituksessa automaattisesti
asiantuntia pesäpallossa vaikka ei edes ole itse juurikaan pelannut. Otetaan kantaa julkisesti
pelaaja ja pelinjohtoasioihin aivan kuin suuremmatkin asiantuntijat. Nämä asiantuntijat vain sekoittavat pakkaa entisestään. Joku voi vieläpä uskoa näitä joka paikan osaajia. Kaiken huipuksi vielä piskuisen Soinin kunnan hallituksen jäsen arvostelee ja sotkeutuu samoihin asioihin myös julkisesti.
Lisäksi myös aivan yksittäisiinkin ottelutapahtumiin esim ( siinä tilanteessa olisi ehdottomasti pitänyt vaihtaa kovalla eikä näpillä / päinvastoin ) Em . henkilöt eivät ole tiettävästi tässä Alajärven " jaostossa "
joten toivoisi heidän ymmärtävän että em toiminta vain sotkee asioita. Ei politikkojen toimenkuvaan
kuulu pesäpällo eikä heidän järkikään riitä kaikkeen mitä maailmassa tapahtuu, pitäisi se itse tajuta.
En yllättyisi vaikka tässä olisi jotain totuuden siementäkin ainakin...
 
Viestejä
575
Tietämättä mistään mitään:
Litmanen ratkaisisi ykköstilanteen ongelman.
Marjamäki vahvistaisi etukenttää ja sisäpelin keskipalkkia.
Koivusalmella 60 % kärkkäri 1 tilanne ja Litmasella 65 % miten se nyt ratkaisee sen ongelman sen paremmin. Ja ihmettelen miten ankkureilla voi edes olla ongelma 1-tilanteen kanssa.
 
Viestejä
162
Koivusalmella 60 % kärkkäri 1 tilanne ja Litmasella 65 % miten se nyt ratkaisee sen ongelman sen paremmin. Ja ihmettelen miten ankkureilla voi edes olla ongelma 1-tilanteen kanssa.
Tarkoitatko,et niin huonosti pääsivät kentälle?jos,ni eikö tullut mieleen,hyvä nro1 puuttuu,kun se siirrettiin numeroksi 2
 
Viestejä
687
Olen jutellut paljon Alajärvellä pesäpalloihmisten kanssa , monet ovat ihmetelleet seuraavaa:
Onko henkilö joka istuu kunnan/kaupungin valtuustossa tai hallituksessa automaattisesti
asiantuntia pesäpallossa vaikka ei edes ole itse juurikaan pelannut. Otetaan kantaa julkisesti
pelaaja ja pelinjohtoasioihin aivan kuin suuremmatkin asiantuntijat. Nämä asiantuntijat vain sekoittavat pakkaa entisestään. Joku voi vieläpä uskoa näitä joka paikan osaajia. Kaiken huipuksi vielä piskuisen Soinin kunnan hallituksen jäsen arvostelee ja sotkeutuu samoihin asioihin myös julkisesti.
Lisäksi myös aivan yksittäisiinkin ottelutapahtumiin esim ( siinä tilanteessa olisi ehdottomasti pitänyt vaihtaa kovalla eikä näpillä / päinvastoin ) Em . henkilöt eivät ole tiettävästi tässä Alajärven " jaostossa "
joten toivoisi heidän ymmärtävän että em toiminta vain sotkee asioita. Ei politikkojen toimenkuvaan
kuulu pesäpällo eikä heidän järkikään riitä kaikkeen mitä maailmassa tapahtuu, pitäisi se itse tajuta.
Tätä se on kun ojarumpupoliitikot luulevat tietävänsä kaikesta kaiken. Eikös tämä Soinilainen ollut adjutantteineen Ankkureiden Pp- jaoston johdossa näyttämässä kyntensä. Tuloksena putoaminen kuulemma seuran historian kalleimmalla joukkueella seurahistorian suurimmalla tappiolla ja aikaisempien osaavien toimijoiden katoaminen. Kunnallispolitikko, ex- pelinjohtaja ja konkan tehnyt huonekalukauppias eivät ilmeisesti ole toimivin kombinaatio Suoerpesistoimintaa johtamaan…
 
Viestejä
54
Nyt puhut asiasta mistä et mitään tiedä.
Kannattaisi hankkia fakta tietoa ennen kun tänne kirjoittaa.
 
Viestejä
687
Nyt puhut asiasta mistä et mitään tiedä.
Kannattaisi hankkia fakta tietoa ennen kun tänne kirjoittaa.
Tilntarkastajien hyväksymät tilinpäätökset olen nähnyt kun mielenkiinnosta mitä tapahtuu kävin noihin aikoihin vuosikokouksissa ja olen myös kuunnellut näitä edeltävien talkoojohdon mielipiteitä. Miten sinä, oletko vain huoltoasemapuheiden varassa?
 
Viestejä
281
Nämä ovat tietenkin viiden vuoden takaisia juttuja, jotka taloudessa painavat tuolla taustalla edelleen. Täällä puhuttiin vuoden 2019 joukkueesta, että nyt lyödään riskillä rajaan. Tämä sanonta on jäänyt elävästi mieleen ja ihmettelin tuolloin miksi näin piti toimia? Pitikö päästä pudotuspeleihin lipputulojen vuoksi? Jälkiviisaana on tietenkin helppo viisastella, mutta sen aikainen seurajohto ei nähnyt tätä nykymallin mukaista linjaa vaihtoehtona. Kallis joukkue kuitenkin tippui sarjasta. Joku heitti aikoinaan tuon kauden tappioksi 80 000 e mutta en enää muista oliko tämä ihan luotettavista lähteistä tullut. Tappiota kuitenkin tuli.

Olen itse sitä mieltä että Ankkureiden tulee nähdä edustuspesis pitkän matkan juoksuna, jossa panostetaan omiin junnuihin ja toimitaan talouden edellyttämissä rajoissa. Näin mielestäni on nyt toimittu. Sarjatason määrää sitten kunkin kauden taso. Tässä Ankkurit voisi olla myös jonkinlainen suunnannäyttäjä ja uskon että se pitkässä juoksussa tuottaa myös tulosta. Tulos tälle kaudelle ei ehkä ole tyydyttänyt ja on tullut itsekin sorruttua huutelemaan miksi ei hankita sitä ja tätä avuksi. Anettakoon se anteeksi meille, joille seuran menestyminen kentillä on tärkeää. Eli kärsivällisyytttä tässä nyt tarvitaan ja seurassa kovaa pitkän linjan työtä 💪
 
Viestejä
548
1723791695289.png
 
Viestejä
172
Mielenkiintoista seurata pelejä, kun kummallakaan ei ole veitsi kurkulla. Haminan ja ankkureitten tasoero tulee mitatuksi, vai meneekö kuitenkin nyhväilyyn. Peliasenne pitää säilyttää tiukkana, muuten tulee alasarjalaisen kanssa ongelmia. Luotan Alajärveen, viimeistään neljännessä poikki.
 
Viestejä
2,099
Mielenkiintoista seurata pelejä, kun kummallakaan ei ole veitsi kurkulla. Haminan ja ankkureitten tasoero tulee mitatuksi, vai meneekö kuitenkin nyhväilyyn. Peliasenne pitää säilyttää tiukkana, muuten tulee alasarjalaisen kanssa ongelmia. Luotan Alajärveen, viimeistään neljännessä poikki.
Juurikin niin, Tahko on tuosta loistava esimerkki.
Lepsuttelulla ei peliä saada kuntoon!
 
Viestejä
509
Ankkurien Haminan-matkasta seuran Facebook-sivulla olevassa ilmoituksessa mainitaan tukijoina peräti neljä yritystä.
Kaksi niistä tukee kuulemma joukkueen ruokailua.. Siis onko rutiininomainen pelireissu Alajärveltä Haminaan näin iso ponnistus? Tässä tuotteistaminen on mennyt pitkälle kuin Bond-leffassa. Kun ennen mentiin pelaamaan Halsualle ja syötiin nakit perunasoosilla Kyyjärven Shellillä, ei sen pöperön maksajaa ilmoitettu julkisuudessa. Tervetuloa kuitenkin AA ja seuran fanit jälleen Haminaan! On ollut monta upeaa biitsipäivää putkeen, tänäänkin lämmintä, mutta eikö olekin luvassa taas sadetta illan suussa. Katosta ei ole saatu nikkaroitua Vallikentälle viidessä päivässä...
 
Viestejä
103
Ankkurien Haminan-matkasta seuran Facebook-sivulla olevassa ilmoituksessa mainitaan tukijoina peräti neljä yritystä.
Kaksi niistä tukee kuulemma joukkueen ruokailua.. Siis onko rutiininomainen pelireissu Alajärveltä Haminaan näin iso ponnistus? Tässä tuotteistaminen on mennyt pitkälle kuin Bond-leffassa. Kun ennen mentiin pelaamaan Halsualle ja syötiin nakit perunasoosilla Kyyjärven Shellillä, ei sen pöperön maksajaa ilmoitettu julkisuudessa. Tervetuloa kuitenkin AA ja seuran fanit jälleen Haminaan! On ollut monta upeaa biitsipäivää putkeen, tänäänkin lämmintä, mutta eikö olekin luvassa taas sadetta illan suussa. Katosta ei ole saatu nikkaroitua Vallikentälle viidessä päivässä...
No toivottavasti mikään joukkue ei nykyään enne peliä mitään nakkeja vetele. Pöperöitten maksajia ei varmaan huudeltu, kun kaikki varmaan maksoi ruokansa itse?
 
Viestejä
97
Ankkurien Haminan-matkasta seuran Facebook-sivulla olevassa ilmoituksessa mainitaan tukijoina peräti neljä yritystä.
Kaksi niistä tukee kuulemma joukkueen ruokailua.. Siis onko rutiininomainen pelireissu Alajärveltä Haminaan näin iso ponnistus? Tässä tuotteistaminen on mennyt pitkälle kuin Bond-leffassa. Kun ennen mentiin pelaamaan Halsualle ja syötiin nakit perunasoosilla Kyyjärven Shellillä, ei sen pöperön maksajaa ilmoitettu julkisuudessa. Tervetuloa kuitenkin AA ja seuran fanit jälleen Haminaan! On ollut monta upeaa biitsipäivää putkeen, tänäänkin lämmintä, mutta eikö olekin luvassa taas sadetta illan suussa. Katosta ei ole saatu nikkaroitua Vallikentälle viidessä päivässä...
Mitä väärää siinä on että paikalliset yritykset haluavat antaa ekstratukensa joukkueelle silloin kun sitä tarvitaan? Mielestäni tuo on hieno ja arvostettava ele.
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,605
Ottelusarjaketju muistutuksena

 
Viestejä
172
Sisäpeli onnistui juuri sen verran, mitä Haminalle tarvittiin. Iivonen ja ulkokenttä pitää ykkösellä etenevän niin pihdeissä, että pitää melkein pesästä lähteä.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös