Varsinkin kun ottaa huomioon että edellisinä kausina pelattiin kaiken maailman paikallisotteluita runkosarjassa, ja nyt sama vaikutus kotipelien määrään saadaan jatkosarjalla.Ankkurien kausikortti oikeuttaa sisäänpääsyyn runkosarjan peleihin. Jatkosarjan otteluihin kausikortilla ei pääse. Kausikorttilaisella on muurahaisen oikeudet.
Mun mielestäni nuo jatkosarjan ottelut on enemmänkin runkosarjan lisäpelejä. Kuitenkin alemman loppusarjan 3 parasta pääse pudotuspeleihin. No sainpa hyvän syyn seurata loput Ankkureiden kotipelit Ruudusta ja kuunnella kehuttua selostusta.Varsinkin kun ottaa huomioon että edellisinä kausina pelattiin kaiken maailman paikallisotteluita runkosarjassa, ja nyt sama vaikutus kotipelien määrään saadaan jatkosarjalla.
Sain tiedon, että Ankkurien kausikortti käy vielä alemman jatkosarjan kotipeleissä.Ankkurien kausikortti oikeuttaa sisäänpääsyyn runkosarjan peleihin. Jatkosarjan otteluihin kausikortilla ei pääse. Kausikorttilaisella on muurahaisen oikeudet.
Hyvä juttu. Superpesiksen sivuilla on maininta että runkosarja koostuu ylemmän loppusarjan joukkueilla 30 ottelusta ja alemman loppusarjan osalta 29 ottelusta. Eli runkosarjan otteluihin oikeuttava kausikortti täytyy käydä näihin myös otteluihin.Sain tiedon, että Ankkurien kausikortti käy vielä alemman jatkosarjan kotipeleissä.
Minäkö tässä olen syypää. Olen ostanut kausikortin jo talvella tietämättä vielä silloin käynkö kesällä yhdessäkään pelissä. Nyt olen ollut paikalla jokaisessa pelissä, satoi tai paistoi. Jos minunlaisia kannattajia olisi enemmän niin Ankkureiden toiminta olisi vahvalla pohjalla. Mutta suurin osa alajärveläisistä odottaa sitä voittoja tulee. Hyvänä vertailuna tämän kesän Sotkamo pelit järviseudulla, Ankkureiden pelissä 700 katsojaa, Vimpelissä 3200, aurinko paistoi ja keli oli hyvä molemmissa peleissä. Mutta itse kaipaan rehtiä toimintaa, jos ostan kausikortin runkosarjaan niin ei sitä kesken kauden voi mitätöidä yksipuolisesti.Ankkurit pelasi tänään pesistä niin kun osaavat ja tarjosivat pesisviihdettä parhaimmillaan.
Ihmettelen, ettei Ankkureille raha kelpaa. Osa nuorista katsojista (alle 18v.) tulee autolla peliin ja ei tarvi ostaa edes lasten lippua. Nyt jos kausikortti kelpaa viela tuleviin kahteen alempaan jatkosarjan peliin, niin huh, huh. Vimpelissä maksoi runkosarjan peliin Sotkamoa vastaan lippu 25,00€, josta 5,00€ lahjoitettiin hyväntekeväisyyteen. Ei tarvi ihmetellä miksei Alajärvellä ole varaa satsata joukkueeseen, kun mikään ei saa maksaa mitään, mutta tulosta osataan vaatia. Herätys Ankkureiden seurajohto ja oikeat kannustaja ja fanit. Jos pari Diegoa jää ruudun ääreen, niin silti kassa on isompi.
Ravintolan hinnoissa on kyllä kate, koska ne saadaan (hinnasta päätellen) hyvällä diilillä halpa-hallista ja makkarat atrialta. Taitavat olla kumppaneita, jotka tukevat nimenomaan tuotelahjoituksinAnteeksi Diego, tein tyhmän vertauksen käyttäessäni nimeäsi
En vain voi sille mitään, että monesti ne ihmiset, jotka enempi pitää ääntä eivät kuitenkaan ole valmiita maksamaan tästä huvista sen vaatimaa hintaa. Ankkurit pitää muutenkin liian alhaista hintatasoa (liput, ravintola). Olen kierrellyt vuosia kenttiä muuallakin, kuin E-P:llä, niin pystyn myös tekemään hintavertailua, jossa Ankkurit on kyllä edullisin. Superpesis maksaa Toivotaan kuitenkin vielä monta voittoa ja tuottoisaa ottelua, minä ainakin uskon.
Eikä ole vaikea toteuttaa. Eikö?Esimerkiksi: Meillä on 400 lippuluukun kautta tulevaa katsojaa ja maksavat lipun, saisimme heiltä jollain tavalla 2€ enemmän / katsoja (lippu+ravintola) /peli, vaikka 25 peliä kesässä on yht. 20.000€ / kesä
Tuommoinen raha on hyvä lisä moneen "äkkinäiseen", eikä ole vaikea toteuttaa
Eikä ole vaikea toteuttaa. Eikö?
Runkosarjassa ja alemmassa jatkosarjassa on yhteensä 30 ottelua. Näistä 15 on kotiotteluita.
En tiedä mistä taiot sen 10 kotipeliä lisää?