Kaksi parasta siellä tosiaan on. Vimpeli on minusta ennakkosuosikki.
Kova meriitti kieltämättä Siipelle. Kuka oli muuten kasvateista mukana Sotkamon kultajoukkueessa toissa vuonna, ei tule näin ulkomuistista mieleen?Ainoa varma asia on, että Siilinjärven Pesiksen kasvatti huuhtoo jälleen kultaa. Itse asiassa jo viidennen kerran peräkkäin. Ei huono.
Kova meriitti kieltämättä Siipelle. Kuka oli muuten kasvateista mukana Sotkamon kultajoukkueessa toissa vuonna, ei tule näin ulkomuistista mieleen?
Kurikalla taitaa olla SiiPe kasvattajaseurana.
Kurikalla taitaa olla SiiPe kasvattajaseurana.
Eikös Kurikka ollut Juvan kasvatti?
Pahoittelut myös vielä kerran ohi aiheen, mutta aika vahvasti juvalaisena Kurikkaa pidin. Kortti näyttää toki Siipeä, joten ei kai siinä sitten mitään, hyväksytään.Otsikon vierestä vielä kerran. Rasilaisen tilastojen mukaan ei vaan SiiPe, mutta voihan siinä virhe olla.
Lisäkatsomo 1 | Ei vapaita paikkoja. |
---|---|
Lisäkatsomo 2 | Ei vapaita paikkoja. |
En ole paikallinen mutta osaan käyttää internettiäItse olen tulossa sunnuntaina Tampereelle katsomaan toista finaalia. Kiinnostaa nähdä millainen pesiskulttuuri on Tampereella. Ja hyvät katsomopaikat sain, kotipesän takaa avara näkymä kentälle. Toivottavasti huippupeli tiedossa. Tietääkö paikalliset millä kulku yhteydellä pääsee kauppiin? Pääsekö ratikalla?
Okei kiitos. En ajatellut ihan noin nopeasti vielä.En ole paikallinen mutta osaan käyttää internettiä
Ratikalla pääset sairaalan pysäkille ja siitä noin 500 metrin marssi kentälle. Toinen vaihtoehto on olla ajoissa liikkeellä ja viedä auto parkkiin jousiammuntaradalle, hinta aiemmin 6 euroa tai jos autossa on enemmän kuin yksi niin 5 euroa. Ilmainen parkki löytyy koiraradan, pumppulaitoksen ja UKK instituutin parkkipaikoilta.Itse olen tulossa sunnuntaina Tampereelle katsomaan toista finaalia. Kiinnostaa nähdä millainen pesiskulttuuri on Tampereella. Ja hyvät katsomopaikat sain, kotipesän takaa avara näkymä kentälle. Toivottavasti huippupeli tiedossa. Tietääkö paikalliset millä kulku yhteydellä pääsee kauppiin? Pääsekö ratikalla?
Jos Veto pystyy pitämään saman tason kuin Joma-sarjassa niin Mansella ei oo mitään jakoa lauantaina alkavissa karkeloissa.
Vimpelin puolella, sukulaisia on sieltpäin, niin tulee kyllä niitä kannatettua. Kuinkahan paljon vimpelistä porukkaa paikalle tulee? Olisi kiva jos vimpelin venlat tulisi tampuriinien kanssa paikalle. 😀Olipa hyvä lipunmyyntisysteemi! Olin liikkeellä jo tasan kympiltä ja sen sijaan, että systeemi olisi mennyt jumiin ostajaruuhkan takia, päädyin jonoon, jossa edessäni oli kuulemma 123 ihmistä ja jonotusaika 5 minuuttia. Ja koko ajan se liikkui ja jonotusaika väheni ja tarkkaan oli tiedossa, mitä seuraavaksi tapahtuu!
@PesisJonne! Samoille kulmille sain omat liput Aiotko kannattaa Vimpeliä vai Mansea? Jos saa udella?
Kiitos myös Tiikerille ystävällisestä opastuksesta!
Ratikka ilmeisesti kulkee rautatieasemalta, vai kuinka?