Supervuoro Verkkolehti »

ViVe - KeKi, puolivälierä 2024

Ottelusarjan voittaja?

  • Vimpelin Veto

    Ääniä: 25 75.8%
  • Kempeleen Kiri

    Ääniä: 8 24.2%

  • Äänestäjiä
    33
  • Poll closed .
Viestejä
729
Kyl tässä johonki kaljakatsomoon itsekin kohta tarttee lähtee, kun kuuntelee tämän herra Ritarin typerää selostusta. Ristus että on raskasta.
 
Viestejä
435
Hyvä että tuomarikin siitä huomauttelee, pitää puuttua kovemmin jos ei lopu. Ja oli mun mielestä ne Teemu-huudotkin yleisöltä vähän niin ja näin. Toki pelataan tärkeistä asioista, mut joo...
Juuri näin. Pesäpallossa en itse arvosta negatiivista kannustusta, vaikka ymmärrän miksi sitä tehdään. Musiikin soitto on todella ärsyttävää monessa paikassa. Minä en halua pakkomusiikkia missään enkä urheilukentällä ainakaan. Ja jos tuomari asiasta muistuttaa, pitäisi jo uskoa.
 
Viestejä
657
Juuri näin. Pesäpallossa en itse arvosta negatiivista kannustusta, vaikka ymmärrän miksi sitä tehdään. Musiikin soitto on todella ärsyttävää monessa paikassa. Minä en halua pakkomusiikkia missään enkä urheilukentällä ainakaan. Ja jos tuomari asiasta muistuttaa, pitäisi jo uskoa.
Musiikki sopii esim. tauolle ja vuoronvaihtoihin sopivalla voimakkuudella. Mutta ei pelitilanteisiin. Varsinkaan jos sitä ei osata käyttää tai käytetään tahallaan väärin.
 
Viestejä
592
Hyvä että tuomarikin siitä huomauttelee, pitää puuttua kovemmin jos ei lopu. Ja oli mun mielestä ne Teemu-huudotkin yleisöltä vähän niin ja näin. Toki pelataan tärkeistä asioista, mut joo...
Etteikö pelaajia saisi huutaa nimeltä. Mikäs pyhäkoulutilaisuus pesiksen pääsarjan pudotuspelistä halutaan tehdä? Vaikka olen tullutkin pesiksen vakiokatsojaksi hieman jälkijunassa, olen ehtinyt kuulla nykypäiviä huomattavasti äänekkäämpää huutelua yksittäiselle pelaajalle mm. Haminassa ja Hyvinkäällä'. Olen myös lukenut vanhojen mestaripelaajien haastatteluita, joissa he ovat kertonut 60-70 -lukujen hurjista vierasyleisöistä. Huutelu on vain kestettävä, se kuuluu lajin luonteeseen, muuan vanha mestari totesi.
Sekin on koettu, kun yli 2000 katsojaa huutaa Kotkassa koripallomatsissa yhtä kurkkua Anssi, Anssi Torpan Poikien huippupelaajalle Anssi Rauramolle. Ja Anssi vain nauroi ja pisti palloa pussiin.
 
Viestejä
388
Etteikö pelaajia saisi huutaa nimeltä. Mikäs pyhäkoulutilaisuus pesiksen pääsarjan pudotuspelistä halutaan tehdä? Vaikka olen tullutkin pesiksen vakiokatsojaksi hieman jälkijunassa, olen ehtinyt kuulla nykypäiviä huomattavasti äänekkäämpää huutelua yksittäiselle pelaajalle mm. Haminassa ja Hyvinkäällä'. Olen myös lukenut vanhojen mestaripelaajien haastatteluita, joissa he ovat kertonut 60-70 -lukujen hurjista vierasyleisöistä. Huutelu on vain kestettävä, se kuuluu lajin luonteeseen, muuan vanha mestari totesi.
Sekin on koettu, kun yli 2000 katsojaa huutaa Kotkassa koripallomatsissa yhtä kurkkua Anssi, Anssi Torpan Poikien huippupelaajalle Anssi Rauramolle. Ja Anssi vain nauroi ja pisti palloa pussiin.
Niin. Sehän on lähinnä kunnianosoitus, kun pelaajaa huudellaan etunimeltä. Kunhan ei mennä asiattomuuksiin tai typeriin solvauksiin. Keittiöön menevät vain ne, jotka lämpöä sietävät. Ja ei ne huonoille - tiedätte lopun.
 
Viestejä
807
Tämä on kyllä kiintoisa pari, yhtään ei pysty ennakoimaan kuinka käy. Lassila tänään erinomainen, samoin Tume ulkokentän kinginä. Kotijoukkue selvästi parempi ja taitaa olla etulyöntiasemassa seuraavassa pelissä Saarikentällä. ViVen pitää parantaa paljon, mutta kaikki mahdollista. Parempi voittaa, niin se vaan menee!
 
Viestejä
435
Onkohan Petra Olilla ja KeKillä jonkinlainen sponsorisopimus, kun Petra on usein televisiossa näkyessään KeKin asusteissa? Johtuneeko tuo vain siitäkään, että Perttu Olli KeKissä pelaa?
 
Viestejä
46
Tämä on kyllä kiintoisa pari, yhtään ei pysty ennakoimaan kuinka käy. Lassila tänään erinomainen, samoin Tume ulkokentän kinginä. Kotijoukkue selvästi parempi ja taitaa olla etulyöntiasemassa seuraavassa pelissä Saarikentällä. ViVen pitää parantaa paljon, mutta kaikki mahdollista. Parempi voittaa, niin se vaan menee!
Kyllä Keki on suorittanut selvästi tasaisemmin(eka peli 2. jaksoa lukuunottamatta) kuin Veto ja ollut saaressa lähellä ryöstöä! Veto laguunilla ihan turisti ja kotonakin tehdään nippa, nappa tarvittava... Jos ei nämä pelit sytytä, niin jatkoon se, jota mitalipelit kiinnostaa!
 

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Viestejä
3,601

Mitä Mikko Kanala haluaa nähdä Vedolta ratkaisuottelussa? Niin pelillisesti kuin asennepuolella?

– Minua eivät niinkään kiinnosta pelilliset asiat. Minua kiinnostaa, että näytetään siellä kentällä semmoiselta joukkueelta, joka haluaa enemmän voittaa näitä pelejä.

– Ollaan sen osalta oltu selkeästi kakkosena tässä sarjassa, Kempele on enemmän halunnut voittaa.
 
Viestejä
373
– Ulkoisen habituksen pitää olla sellainen, että ollaan oikeasti ottamassa se välieräpaikka. Se on minulle se tärkein asia. Pelilliset jutut tulee aivan varmasti sitten siinä sivussa.
Kanala siirtynyt kehonrakennuksen puolelle? 💪
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös