Supervuoro Verkkolehti »

ViVe 2018

Ja millainen se Vedon 1 rosteri niinkuin olisi?

1.Isoketo
2.Haapakoski
3.Kanala
4.Puputti
5.Rinta-Aho
6.Lönnmark
7.Haukkala
8.Heimonen
9.Lassila
Jokerit P.Ruuska, Mäkelä ja Heikkala.
Saukko varamiehenä ja voi Heikkalan kanssa vaihdella päivän kunnon mukaan.

Tämä siis minun mielipide ykkösrosteriksi.

Siinä se taisi eilen muutaman avainpelaajien lepuuttamisen ohessa karata Perttu Ruuskalta lyöjäkuninkuus. Vielä kauden puolivälissä ennustetahti oli noin kahdensadan luokkaa. Eilen JoMan ulkokenttä nollasi nuoren lupauksen.

Siinä se taisi eilen muutaman avainpelaajien lepuuttamisen ohessa karata Perttu Ruuskalta lyöjäkuninkuus. Vielä kauden puolivälissä ennustetahti oli noin kahdensadan luokkaa. Eilen JoMan ulkokenttä nollasi nuoren lupauksen.

Kuten Perttu ite sanoi, sillä on yli 20 vuotta aikaa vielä yrittää sitä.

1.Isoketo
2.Haapakoski
3.Kanala
4.Puputti
5.Rinta-Aho
6.Lönnmark
7.Haukkala
8.Heimonen
9.Lassila
Jokerit P.Ruuska, Mäkelä ja Heikkala.
Saukko varamiehenä ja voi Heikkalan kanssa vaihdella päivän kunnon mukaan.

Tämä siis minun mielipide ykkösrosteriksi.

Aika pitkälti samalla ajatuksella menisin, mutta Haukkala on ollut niin paljon sivussa, että pitäisin Isokedon miehen tilalla. Pelituntuman löytäminen tässä vaiheessa kautta on todella vaikeaa ja eilenkin tuli yksi helppo pudotusjuoksu kun pallo ei pysynyt räpylässä.

Heikkalalle #2 tai #5 hihaan niin olisi mielestäni paras kokoonpano.

Isoketo - Heikkala - Kanala - Haapakoski - Puputti - Rinta-Aho - Lönnmark - Heimonen - Lassila olisi se, millä itse lähtisin. Jokeriosasto on sitten selviö.

Samaa mieltä. Ite pistäisin omassa ykkösnyrkissä myös Isokedon koppariksi ja Heikkalan kolmosvahdiksi. Vaikka Leksa on paras kakkoskoppari ehdottomaasti, on valitettavasti kaveri ollut niin kauan pois kuvioista.

Aika pitkälti samalla ajatuksella menisin, mutta Haukkala on ollut niin paljon sivussa, että pitäisin Isokedon miehen tilalla. Pelituntuman löytäminen tässä vaiheessa kautta on todella vaikeaa ja eilenkin tuli yksi helppo pudotusjuoksu kun pallo ei pysynyt räpylässä.

Heikkalalle #2 tai #5 hihaan niin olisi mielestäni paras kokoonpano.

Isoketo - Heikkala - Kanala - Haapakoski - Puputti - Rinta-Aho - Lönnmark - Heimonen - Lassila olisi se, millä itse lähtisin. Jokeriosasto on sitten selviö.

Kyllä Heikkala #5 jos ei jokerina. Odotusarvona palo kun ko. herra lyöntivuorossa, iloinen yllätys jos vaihto onnistunut.
Isoketo
Kanala
Haapakoski
Puputti
Rinta-Aho
Lönnmark
Haukkala
Heimonen
Lassila

Peli pyörii viiden ensimmäisen + jokerit varassa, in real life, neljä viimeistä skipataan aina.

Kyllähän tuo eilinen peli antoi murheellisen kuvan Vimpelin tulevaisuudesta, kun vanhat veteraanit Puputti ja Haapakoski lopettavat.Eikä varmaan kovin kaukana ole Mäkelänkään lopettaminen. Isoja hankintoja tehtävä, koska ei nuoriso pysty Puputtia ja Haapakoskea paikkaamaan. Sama asia on edessä tai oikeaamin jo menossa Sotkamolla.

Jaa, pahoittelut vieraisiin pöytiin huutelusta: Ei tulee yksi yhteen paikkaamaan ei, mutta eiköhän viisikko Kanala, Heikkala, Lassila, Ruuskat tule lähivuosina ottamaan steppejä vielä eteenpäin kyseisen kaksikon rooliin, jolloin Vimpelissä jää taustalla tilaa näille Hanhisaloille ja Anttiloille yms. kasvaa rauhassa. Tuskimpa myöskään Isoketo, Rinta-Aho, Saukko kolmikkokaan ihan hetkeen on Saarikentän kirkkaista valoista mihinkään poistumassa, joten on siinä aikamoinen runko vielä pitkäksikin aikaa o_O

Se on juuri näin. Ja luulen ettei Siggegään ole vielä muutamaan vuoteen räpylää naulaan lyömässä.

Jaa, pahoittelut vieraisiin pöytiin huutelusta: Ei tulee yksi yhteen paikkaamaan ei, mutta eiköhän viisikko Kanala, Heikkala, Lassila, Ruuskat tule lähivuosina ottamaan steppejä vielä eteenpäin kyseisen kaksikon rooliin, jolloin Vimpelissä jää taustalla tilaa näille Hanhisaloille ja Anttiloille yms. kasvaa rauhassa. Tuskimpa myöskään Isoketo, Rinta-Aho, Saukko kolmikkokaan ihan hetkeen on Saarikentän kirkkaista valoista mihinkään poistumassa, joten on siinä aikamoinen runko vielä pitkäksikin aikaa o_O
Kunhan runko ei vaan pääse vanhenemaan. Liian monta saman ikäluokan pelaajaa on pahasta. Se Sotkamossa opittiin viiden mestaruuden putkesta.

Mitä mä nyt missaan? Vimpelillä huomenna 35 kerroin Sotkamoa vastaan. Luottaako bookkerit tosiaan niin vahvasti siihen että Vimpeli lähtee otteluun niiiiiin varamiehisenä ettei mitään saumaa edes haastaa Sotkamoa. Vai onko toi nyt joku virhe tai vastaavaa? Pistin kuitenkin 20€ Vimpelille ja se ois 700€ jos Vimpeli voittaa, tuntuu hullulta.

pakko olla joku virhe, vaikka Veto pelaisi vajaalla kokoonpanolla niin mistä sitä tietää mikä on Jymyn kokoonpano todellisuudessa jos Vedollakin vajausta

Onhan tuo aika kova kerroin, toki jos huumoriporukalla tulevat, niin tuskin pärjäisivät edes Jymyn ykköspesis-joukkueelle. No sen verran kuitenkin uskon Jymyn palvelevan omaa yleisöään ja otteluisäntiä, että lähestulkoon paras miehistö lienee kehissä. Kuitenkin pelituntumaa tarvii, sillä sunnuntaina voi käydä kylmät Kossu/JyJu vastaan jos liian kauan laakereilla lepää.

Joe

Mitä mä nyt missaan? Vimpelillä huomenna 35 kerroin Sotkamoa vastaan. Luottaako bookkerit tosiaan niin vahvasti siihen että Vimpeli lähtee otteluun niiiiiin varamiehisenä ettei mitään saumaa edes haastaa Sotkamoa. Vai onko toi nyt joku virhe tai vastaavaa? Pistin kuitenkin 20€ Vimpelille ja se ois 700€ jos Vimpeli voittaa, tuntuu hullulta.

Ei antanu pelata edes Vedon voittoa Veikkauksella. 1 tai x oli ainoat vaihtoehdot mulla🤔

No sen verran kuitenkin uskon Jymyn palvelevan omaa yleisöään ja otteluisäntiä, että lähestulkoon paras miehistö lienee kehissä. Kuitenkin pelituntumaa tarvii, sillä sunnuntaina voi käydä kylmät Kossu/JyJu vastaan jos liian kauan laakereilla lepää.

Veto tuskin tulee ykkösrosterilla koska se kuuluisa lepuutus/kierrätys. Vaikka luulisi että ennen pleijareita olisi hyvä saada pelituntumaa ykkösnyrkille. Tosin mikäli Kivimäen iltalehti juttua on uskominen niin puolet joukkueesta on oikeasti rikki eivätkä pysty pelaamaan. Ja siksi siis kierrättävät.

Eihän illan ottelulla tietysti mitään panosta ole vaikka matkaan lähettäis c-pojat.

Itse laitoin 10e aamulla tuon kohteen Vimpelille, 35 kertoimella. Mutta kertonee siitä, että veikkauksella on jotain vihiä kokoonpanoista.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.