Supervuoro Verkkolehti »

Vimpelin Veto 2025

No ketkä ne nopeimmat on? Tikkakoski, mylly, vainikainen, Lehtonen joku junnu. Eli ei niitä hirveästi ole ei Elmerikään, kuten sämpy yle studiossa totesi. Ompa hyvä jos sitä nopeutta tulee ja siellä reagoidaan niihin mitä tarvitaan. Taitaa Perttu Olli olla yks niistä.

Vimpelillä on vähän sama haaste Justus kyllä nopeutta lisää tois. Ja Rasmus pystyy myös etenemään oman fysiikansa puolesta vaikka onkin lyöjä. Ja eivät ole iällä pilattu, ja sitä tollakin tarkotin et ei jukkis kauaa pelaa kai? Mutta Rasmus useampi vuosi. Et Manse pitäis keskittyä potentiaalisiin nuoriin eikä vanhoihin sotaratsuihin. Mutta ehkä minä ajattelen asioista ero tavalla kun seurojen seurajohto.
No viime vuonna oli eri pesänväleillä 5 miestä Top20 listoilla. Neljä sä mainitsikin, Huusko oli se viides

Löytyykö näistä tarkempia tietoja jostain? Kiinnostaisi tietää, mille asteikoille Kortehistot sijoittuu.

Kyllä Vedolla on tulevilla vuosilla kova nippu. Kortehistot, Lassila, Anttila ja Soini takaa kovan rungon.
Mulla on tallessa lukemat komen pesävälin yhteisajoista (keskiarvot, suorat lähdöt), mutta vain Superista, jolloin Veetille ei vielä lukemia kertynyt.

Atte kuului siihen nopeiden joukkoon, jotka painelivat nämä alle 14 sekuntiin, 13.84. Huuskon kanssa yhtä nopea, Mansesta Tikkakoski ja Vainikainen nopeampia. Koko otoksessa Atte oli Vimpelin nopein (toinen Kanala) ja kaikkien joukossa kolmen pelurin jakamalla kasisijalla.
13.8 - 13.9 aikoihin paineli kaikkiaan 15 pelaajaa ja edellä oli
2 13.7 -aikuista.
2 13.5 -aikuista.
Ja yksi jonka aika oli 13.40.

Nämä tuloksethan hävisivät julkisuudesta, tämän vuoden tuloksia ei ole edes Ruudun studiossa ainakaan kovin perusteellisesti näytetty. Miten nopeudet kehittyneet, niin voisi olettaa, että Atte on voinut omaansa parantaakin, mutta nuo 5 saattavat olla edelleen nopeampia.

Jos muistellaan vanhoja aikoja,ni eikös isokedosta sanottu,et sai nopiaa sen max vauhin,muutama askel,ja oli täysi vauhti,ja haapakoski paikkas iän tuomaa hidastumista loistavilla lähdöillä

Mulla on tallessa lukemat komen pesävälin yhteisajoista (keskiarvot, suorat lähdöt)

2 13.7 -aikuista.
2 13.5 -aikuista.
Ja yksi jonka aika oli 13.40.

Nämä tuloksethan hävisivät julkisuudesta, tämän vuoden tuloksia ei ole edes Ruudun studiossa ainakaan kovin perusteellisesti näytetty.
2 13.7 -aikuista. (Laine, Vainikainen)

2 13.5 -aikuista. (Purmonen, Kettunen)

Ja yksi jonka aika oli 13.
40. (Vartama)

Tämän vuoden ajat on vilautettu, mutta en löytänyt niistä ainakaan Superpesiksen somepäivitystä.

Ulkomuistista suunnilleen noin.

aikuista pelaajaa mutta alkuista aikaa tarkoitin
2 13.7 -aikuista. (Laine, Vainikainen)

2 13.5 -aikuista. (Purmonen, Kettunen)
Laine ei vielä viime vuonna ollut tuossa kirkkaimmassa kastissa, vaan siinä 13.8 alkuisessa, itse asiassa Kortehiston kanssa tasoissa. Tikkakoski oli Purmosen pari ja Kettunen Vainikaisen. Nythän nimenomaan Kortehisto(t), Laine ja tiedä vaikka joMan Hämäläinen, Kekin Olli ovat saattaneet nostaa osakkeitaan.

aikuista pelaajaa mutta alkuista aikaa tarkoitin

Laine ei vielä viime vuonna ollut tuossa kirkkaimmassa kastissa, vaan siinä 13.8 alkuisessa, itse asiassa Kortehiston kanssa tasoissa. Tikkakoski oli Purmosen pari ja Kettunen Vainikaisen. Nythän nimenomaan Kortehisto(t), Laine ja tiedä vaikka joMan Hämäläinen, Kekin Olli ovat saattaneet nostaa osakkeitaan.
Laineesta, Kenttäahosta ja J Luomasta on kerrottu juoksun nopeutuneen ja sen myös näkee. Todennäköisesti monen muunkin nopeus on myös parantunut. Kokonaisuudessaan Koplan juoksuvalmennus Ari Pakarisen johdolla tuottaa hyviä tuloksia.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Takaisin