Väliaho olisi mielestäni tarvinnut palkinnon.
Valitukselle on edelleenkin ihan aihetta, mutta ei täällä kukaan voitosta valita.Voitettiin hyvä vastustaja, ja täällä vaan porukka valittaa. Ootte te kans. 😂
Olen eri mieltä. Ei täällä ole yleensä mitään kriittistä tai oivaltavaa puhetta, vaan ihan perusnillitystä. Taustalla on yleensä ajatus: Jos pelattaisiin täydellisesti, oltaisiin ylivoimaisia! No ei olla pelattu täydellisesti ja mutta ei pelattu täydellisesti edes 2022.Valitukselle on edelleenkin ihan aihetta, mutta ei täällä kukaan voitosta valita.
En ehtinyt peliä näkemään mutta voin sanoa KeKin väriset lasit päässä että tästä on ollut juttua jo aiemmin niin selostamoissa kuin katsomoissakin.En ihan ymmärrä Kempeleen viivyttelyä useammassa kohdin? Tietävät kuitenkin että pelin etenemiseen panostetaan tuomareiden puolelta, eli ei pitäisi olla yllätys että saa alkaa syöttämään jos joukkue ei kehoituksista huolimatta ala pelaamaan. Sössivät kotarit siihen kun eivät päässeet tilanteesta yli.
No parempi Vedolle
Voisiko joku laittaa sen kokoonpanon.
Eikös tässä ajatuksena ole se, että Soini halutaan tuleville vuosille lautasen ääreen, jonka vuoksi hänet hankittiin jo täksi vuodeksi Vetoon, ettei häntä muutkaan ehdi ottamaan. Kinnusella kuitenkin sopimus vielä tämän vuoden ja hänellekin sitä peliaikaa viimeisenä vuotena halutaan ehkäpä antaa. Ja tällä taktiikalla Soinia ajetaan sisälle superiin. Onko siitä etua - no, tuleville vuosille varmaan on. Ja eikös se Soini kuitenkin ollut vielä intissä, joten parempi antaa molempien pelata ainakin tää alkukausi.Mun mielestäni tämä kahden lukkarin taktiikka on ihan pöhlöä. Voiko joku selittää että mitä etua tästä on?
Mun mielestäni tämä kahden lukkarin taktiikka on ihan pöhlöä. Voiko joku selittää että mitä etua tästä on?
Sen verran koppia tästä että ne pelit ei lukkariin kaatunut.Ai pelit lähtenyt Vimpelillä käyntiin hyvin. Soinin pelatessa on tullut jo kolme nollapeliä.
Ei Vimpelillä. Vaan Soinilla. Ja tarkoitin ”sen verran hyvin” sitä, että pelaa sillä tasolla, että mielummin laittaisin Soinin lautaselle kun Kinnusen.Ai pelit lähtenyt Vimpelillä käyntiin hyvin. Soinin pelatessa on tullut jo kolme nollapeliä.