Manasi Kempeleessä pelatun pelin jälkeen puujalkaa, joka ilmeisesti tuli juurikin tuon osuman seurauksena.Sillä tuli Saastamoisen heitto perseeseen viime Kempele vierailulla. Taitaa johtua tuosta. Huonoa tuuriakin jo.
Manasi Kempeleessä pelatun pelin jälkeen puujalkaa, joka ilmeisesti tuli juurikin tuon osuman seurauksena.Sillä tuli Saastamoisen heitto perseeseen viime Kempele vierailulla. Taitaa johtua tuosta. Huonoa tuuriakin jo.
Jännittää jo valmiiks niin, että tohtiiko ees katsoo😄Pakko kyllä nostaa framille hienosti pelannut 2-kärki joka monesti järjesti pesät täyteen vaikka paloja alla.
Huikean jännittävä peli tulossa illalla. Ensimmäisen jakson voitto Vedolle olisi erittäin arvokas.
Niinpä niin..ihmeitä tarvii kyllä tapahtua. Vaikeaa on taas. Eiköhän saaressa sunnuntaina pelata.Viimeisen päälle peruspelailua ilman mitään erikoisempia voittavia suorituksia sekä yksi Vihriälän vakiosuoritus takasivat melko selkeän jaksotappion. Onneksi tämä on jaksopeli.
Ei kyl Poksu ja Samppa saa jatkaa Hyvinkäällä😄Veto on ollut hiukan vaisu tällä kaudella. Jos vaihettaisiin pelinjohtajia päittäin? Kleemola tänne ja Pokela Saarikentälle?
No meillä on Vimpelissä kahdeksi seuraavaksi kaudeksi pelinjohtaja, jolta ainakin itse odotan paljon.Veto on ollut hiukan vaisu tällä kaudella. Jos vaihettaisiin pelinjohtajia päittäin? Kleemola tänne ja Pokela Saarikentälle?
No meillä on Vimpelissä kahdeksi seuraavaksi kaudeksi pelinjohtaja, jolta ainakin itse odotan paljon.
Eilisestä asti hierottu.Vedon toimistolla tosin saatetaan hieroa käsiä yhteen, mikäli jos ja kun saadaan game 5 Saareen.
Toki tämmöisellä peluutuksella ja ylipäänsä peliesityksellä se lienee myös kauden viimeinen peli.Eilisestä asti hierottu.
En jaksa uskoo että saaressa häviäisivät.Toki tämmöisellä peluutuksella ja ylipäänsä peliesityksellä se lienee myös kauden viimeinen peli.
Aivan samaa mieltä! Kleemola vois istua penkillä sunnuntaina!No meillä on Vimpelissä kahdeksi seuraavaksi kaudeksi pelinjohtaja, jolta ainakin itse odotan paljon.