Supervuoro Verkkolehti »

Vimpelin Veto 2024

Viestejä
650
Miksi nämä pelaajat eivät nyt pelaa unelma peliä, kun saivat mieleisensä pelinjohtajan? Myöskin Tokkarin suhteen hieman meni maku Pulin haukkumisen myötä. Olen aina Anttia arvostanut, mutta tämä oli hieman kyseenalaista. Tsemppiä Vivelle.
 
Viestejä
800
Miksi nämä pelaajat eivät nyt pelaa unelma peliä, kun saivat mieleisensä pelinjohtajan? Myöskin Tokkarin suhteen hieman meni maku Pulin haukkumisen myötä. Olen aina Anttia arvostanut, mutta tämä oli hieman kyseenalaista. Tsemppiä Vivelle.
Kehuako Pulia Tokkarin olisi pitänyt? Eiköhän kirjoituksessa ollut ihan faktat, miksi sopimus purettiin.
 
Viestejä
982
Jos viime vuonna ViVe hallitsi runkosarjaa samalla kokoonpanolla, mutta orkesterin kapellimestari (pelinjohtaja) on vaihtunut, mitä voidaan päätellä tämän kauden tilanteesta? Meneekö huono tekeminen ainoastaan pelinjohtajan piikkiin?
 
Viestejä
1,061
Täältä ainakin toiveena SoJy-Veto puolivälierät!

Saadaan kunnon otatus arkkivihollisten välillä. Jos voitetaan, hienoa! Jos hävitään, oikeutetettu tulos tälle kautta, mutta saadaan edes kunnon pelit arkkivihollista vastaan.
 
Viestejä
729
Pisteeseen saa olla tänään tyytyväinen. Kummallisesti munittiin ainakin kolme tilannetta, josta olisi ehkä juoksu saatu. Kotarit taas ihan kuraa, tuttuun tapaan.
 
Viestejä
76
Kuten Kleemolakin totesi, Vimpeli antaa räpylästä liikaa juoksuja. Ja ihan oikeassa on siinäkin, että korvien välistä se haaste löytyy. Lassila, jonka olin viime syksynä nimeämässä pudotuspelien parhaaksi, on tainnut antaa jokusenkin räpylästä. Vihriälän kopparipeli oli viime syksynä epävarmaa ja mielestäni se on hieman jatkunut samanlaisena tänä kesänä.
Mun mielestä myös oli erhe valita ulkovuoro kotariin, kun sisäpeli oli saatu pieneen hurmokseen toka jakson lopussa. Kotiutukset eivät ainakaan tuossa 3-0 tilanteessa helpottuneet.

Joka tapauksessa, Kanala ja Mäksä haastatteluissaan totesivat, että ihan tosissaan he ovat eikä fiilis olisi joukkueessa huono, mutta ei vaan aukee. Ja ihan asiallisen kommentin Kleemolakin antoi pelin jälkeen. Sitä, kun on arvosteltu täällä. Minä ainakin ostin nämä lausunnot.

Jos täällä ketuttaa hävitä Sotkamolle, veikkaan, että kyllä se niitä pelaajia ketuttaa vieläkin enemmän.
 
Viestejä
198
Lassila ei oo varmaan raaskinut antaa uutta räpyläänsä edustusjoukkueen treeneihin löysytettäväksi!

Vakavammin, jonkinlainen epäonnistumisen pelko tuolla nyt suorituksia painaa, eikä ulkona ole oikein 100% luottoa omiin tai kaverin suorituksiin. Joukkue tarvisi onnistumisen sarjoja, mutta ne jää vain yksittäisiksi välähdyksiksi.

Toki Sotkamo oli skoutannut Vimpelin lyöntisuunnat tosi vahvasti, Aapo nyki kaikkensa ja Vimpeli taas oli vähän liian kaavamainen - jopa yllätyksetön. Taisi ainoastaan Anttila yllättää kotiinotolla vastustajan.

Toivottavasti tämä on jonkinlaista hiekkasäkkeilyä ja kikkapussissa on syksylle säästelty parhaita paloja.
 
Viestejä
1,854
Miksi nämä pelaajat eivät nyt pelaa unelma peliä, kun saivat mieleisensä pelinjohtajan? Myöskin Tokkarin suhteen hieman meni maku Pulin haukkumisen myötä. Olen aina Anttia arvostanut, mutta tämä oli hieman kyseenalaista. Tsemppiä Vivelle.
No kyllä tämä puli nyt oli aivan onneton vaihtoehto ja onneksi hänestä päästiin. Kleemola nyt tekee pelinjohtajana sen minkä pystyy, ja toivottavasti suunnitelmat ensi kauden osalta ovat jo selvillä. Ennen kaikkea pj pitää olla lukittu jo ensi kaudelle.
 
Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.
Ylös