Supervuoro Verkkolehti »

Vimpelin Veto 2024

Ylläpito

Ylläpidon jäsen

Mitä Mikko Kanala haluaa nähdä Vedolta ratkaisuottelussa? Niin pelillisesti kuin asennepuolella?

– Minua eivät niinkään kiinnosta pelilliset asiat. Minua kiinnostaa, että näytetään siellä kentällä semmoiselta joukkueelta, joka haluaa enemmän voittaa näitä pelejä.

– Ollaan sen osalta oltu selkeästi kakkosena tässä sarjassa, Kempele on enemmän halunnut voittaa.

Jos tuntuu, että olisi pätevä pelinjohtajaksi (ja sellaisia tällä palstalla tuntuu riittävän), niin ei muuta kuin ilmoittautumaan tehtävään. Sitten saa tehdä niin kuin tykkää. 👍

Siellä pitää ja täytyy pitää kavereita tyytyväisinä, palkkakuitti merkkaa liian paljon.

Vedon lipunmyynnistä tietävät: ekaa kertaa ostanut numeroidut paikat peliin nyt olisi yhden lisälipun tarve vielä ollut äsken kartassa hyvin tilaa mutta nyt yhtäkkiä harmaalla, loppuuko myynti jo näin 3 tuntia ennen pelin alkua vai mikä tuossa taustalla?

Vedon lipunmyynnistä tietävät: ekaa kertaa ostanut numeroidut paikat peliin nyt olisi yhden lisälipun tarve vielä ollut äsken kartassa hyvin tilaa mutta nyt yhtäkkiä harmaalla, loppuuko myynti jo näin 3 tuntia ennen pelin alkua vai mikä tuossa taustalla?
Veikkaisin paikkojen vain menneen. :( Aamulla ostin myös, niin kovaa vauhtia niitä poistui näkyviltä.

Veikkaisin paikkojen vain menneen. :( Aamulla ostin myös, niin kovaa vauhtia niitä poistui näkyviltä.
Nojoo tätä vaihtoehtoa mietin myös, ajankohta kun lisälippua meinasin ostaa vain hämmensi kun vapaita reilusti vielä siinä noin 12.58 mutta sitten kun kello vaihtui 13 niin ei enää noita saanut (selaimen versio ne vapaina näytti vielä myös mutta ostaa ei antanut)

Noo paikan päälle jokatapauksessa se on tärkein katsotaan miten asettaudutaan 💪🏻

Ai oman mielipiteensä saa kertoa vain jos on ilmoittautunut käytettävissä olevaksi pelinjohtotehtäviin? 🙈
Ei, mutta kun näitä mielipiteitä riittää. Tuo nyt vain oli minun tapani sanoa, että ne ei kiinnosta mua. Kai senkin saa sanoa.

Varsinkin häiritsee, jos mielipiteen kirjoittaja sanoo, ettei pelinjohdolla ollut rohkeutta, jos hänen fantasiaansa ei toteutettu.

Mikäli Saaressa tänään kauden viimeinen peli, ei fanit antaudu helpolla. Sarkkirannassa oli viimeksi kova tunnelma, mutta tänään Vimpelissä on kovempi

Nojoo tätä vaihtoehtoa mietin myös, ajankohta kun lisälippua meinasin ostaa vain hämmensi kun vapaita reilusti vielä siinä noin 12.58 mutta sitten kun kello vaihtui 13 niin ei enää noita saanut (selaimen versio ne vapaina näytti vielä myös mutta ostaa ei antanut)

Noo paikan päälle jokatapauksessa se on tärkein katsotaan miten asettaudutaan 💪🏻
Voi olla tuokin. Kai myyvät numeroituja portillakin jos jäljellä ja ne eivät oletettavasti synkronoitu reaaliaikaisesti. Mahdollisesti siis jopa lukitsemisen jälkeen tulostavat tiedot portille, jotta tiedetään mitä on jäljellä, tämä on vain arvaukseni.

Voi olla tuokin. Kai myyvät numeroituja portillakin jos jäljellä ja ne eivät oletettavasti synkronoitu reaaliaikaisesti. Mahdollisesti siis jopa lukitsemisen jälkeen tulostavat tiedot portille, jotta tiedetään mitä on jäljellä, tämä on vain arvaukseni.
En tiedä, mutta käsitykseni mukaan portilta ei myydä kun numeroimattomia paikkoja. Korjatkaa toki joku jos olen väärässä.

Nyt vaan sitten Vedon laitettava kaikki peliin. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Parempi voittakoon🤜💪👍 #forzavive

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.