Toivotaan, että JymyJussit tänään hoitaa homman. Sitten olis lyhyet matkat ja paikallispelit vetää enemmän väkeä katsomoon.Ollaan muuten lähellä ideaalista puolivälierä vastustajaa.
Taitaa puolet joukkueesta asua Seinäjoella ja etäisyys vrt. Pattijoki/Kitee hyvin mukava ainakin näin katsomossa istuvalle.
Eivät vie edes yhtä jaksoa. 😎Ei muuten jää Jymyjussit nollille ottelusarjassa. Paikallispelejä ja paljon tunnetta katsomossa, niin henki voi helposti ylittää materian yksittäisissä otteluissa. Lisäksi nouseva trendi, itseluottamus tapissa ja joukkueella vain voitettavaa, niin pitäisin ihmeenä, jos eivät vähintään yhtä vie.
Veikkaus 4-2 Vedolle ja sarjan aikana useita uutisointeja "onko Vimpeli ongelmissa?" -aiheesta.
Eipä karhua kannata nylkeä ennen kaatoa. Spekuloidaan kuitenkin hiukan.Ei muuten jää Jymyjussit nollille ottelusarjassa. Paikallispelejä ja paljon tunnetta katsomossa, niin henki voi helposti ylittää materian yksittäisissä otteluissa. Lisäksi nouseva trendi, itseluottamus tapissa ja joukkueella vain voitettavaa, niin pitäisin ihmeenä, jos eivät vähintään yhtä vie.
Veikkaus 4-2 Vedolle ja sarjan aikana useita uutisointeja "onko Vimpeli ongelmissa?" -aiheesta.
Itse en ehkä ihan koko sarjaa pitäisi reservissä siis jos täydessä kunnossa on. Pelituntuma pelien jatkoa ajatellen kuitenkin olisi hyvä saada ettei vasta ”kylmiltään” joudu kokoonpanoon. Mutta jos pienintäkään kremppaa ehdottomasti huilia niin kuin vaan tarvisEipä näy Kanalaa kokoonpanossa. JJ-pelit olisi parempi pelata ilman Mikkoa miestä säästäen, vaikka täydessä iskussa jo olisikin.
Eipä näy Kanalaa kokoonpanossa. JJ-pelit olisi parempi pelata ilman Mikkoa miestä säästäen, vaikka täydessä iskussa jo olisikin.
Yksi syy varmasti se, että SMJ naisilla oli samaan aikaan peli Seinäjoella. Tämä pelijärjestelmä on todella huono.Jotenkin olin yllättynyt, miten vähän Jussien kannattajia näkyi Saarikentällä. Luulin, että siellä olisi jonkinlaista buumia.
Tämä muuten saattoi hyvinkin vaikuttaa. 👍Yksi syy varmasti se, että SMJ naisilla oli samaan aikaan peli Seinäjoella. Tämä pelijärjestelmä on todella huono.
Jotenkin olin yllättynyt, miten vähän Jussien kannattajia näkyi Saarikentällä. Luulin, että siellä olisi jonkinlaista buumia.