Supervuoro Verkkolehti »

Vimpelin Veto 2023

Mun mielestä olis ihan kiva jos ei tarvitsisi vierasjoukkueen fanitusta kuunnella kotipelin lähetyksessä. Voiko oikeasti olla ettei ketään edes neutraalia selostajaa löytynyt tuonne?

Mun mielestä olis ihan kiva jos ei tarvitsisi vierasjoukkueen fanitusta kuunnella kotipelin lähetyksessä. Voiko oikeasti olla ettei ketään edes neutraalia selostajaa löytynyt tuonne?
Eikö ole erinomaista, että parhaat selostajat selostajat?

Korisliigassa ja futisliigassa parhaat selostajat selostavat Ruudussa minkä tahansa joukkueiden pelejä tarvittaessa.

Tuntuu siltä, että Vainionpään kakkosrajakoukusta tulee lähes poikkeuksetta selvä palo kolmoselle oli etenijä kuka tahansa. Ehkä tuohon kannattaisi miettiä jotain muuta vaihtolyöntiä.

Iiro Åman osaa arvostaa myös KeKi:n vastustajien hyviä suorituksia. Ja tämä Vimpelin mies on erinomainen myös. Hänellä on kuuluva ja selkeä ääni, jota hän käyttää asiantuntevasti. Erittäin hyvin toimiva kaksikko! Ja kun selostajat eivät ole kovin tuttuja toisilleen, niin jää myös turhat hassuttelut pois.

Eikö ole erinomaista, että parhaat selostajat selostajat?

Korisliigassa ja futisliigassa parhaat selostajat selostavat Ruudussa minkä tahansa joukkueiden pelejä tarvittaessa.
Koris- ja Veikkausliigassa Ruutu tuottaa käsittääkseni kaikki lähetykset (Veikkausliigassa ainakin), joten lähtökohdat ovat erilaiset. Lisäksi niissä tapauksissa selostajat pysyvät paremmin neutraaleina, Iiro on tässä lähetyksessä nyt pari kertaa jo maininnut olevansa Kempeleen mies, eli ei voida mitenkään puhua puhtaasti neutraalista selostajasta.

Ja siis Åman on ilman muuta hyvä selostaja ja kyllä sen huomaa ettei hän vedä ihan niin paljon kotiin päin mitä KeKin omissa lähetyksissä, että en syytä häntä siitä että tämä minua vähän häiritsee. Tietty jos tämä olisi vaikka askel siihen suuntaan että saadaan Ruudun tiimiin lisää porukkaa ja enemmän kunnon lähetyksiä, niin se olisi pelkästään hienoa.

Kyllä se pahalta näytti, lopetti kesken kotitaipaleella, mutta könysi sitten palottomasti yrittäen kotiin.

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.