Supervuoro Verkkolehti »

Vimpelin Veto 2023

Nämä selostajien pakkojännäykset jaksaa kyllä aina huvittaa. Viisi juoksua tappiolla oleva joukkue pelaa aivan unessa sisällä ja Eronen on sitä mieltä, että tulee äärettömän jännittävä jakson loppu. 😁
Vastassa kun on Vimpelin tasoinen mylly niin en uskalla olla itsekään varma omien voitosta vaikka olisi 8-0 taululla 😉 liian usein nähty että kun vaihde menee silmään ja ralli alkaa niin kaikki on mahdollista!! 😂😂

Ylläpito

Ylläpidon jäsen
Juttuamme eilisen huippupelistä.

– Tuo että tilanteet olivat noinkin tasan lopulta, jopa vähän yllättää siihen nähden, mikä tunne itsellä oli, Tomi Niskanen kertoi.

– Vastustajat tekevät koko ajan töitä rikkoakseen meidän peliämme. Silloin kun suoritustaso ei ole korkealla, joudutaan haasteisiin. Perustekemisen tasoa pitää pystyä parantamaan, Niskanen mietti.

Oliko silloin pelissä jokin tietty tilanne missä Rinta-aho loukkaantui vai onko ihan mysteeri mikä homma? Ei tietenkään minulle kuulu henkilökohtaiset asiat, mutta huolettaa Matiaksen itsensä takia sekä myös joukkueen puolesta.

Oliko silloin pelissä jokin tietty tilanne missä Rinta-aho loukkaantui vai onko ihan mysteeri mikä homma? Ei tietenkään minulle kuulu henkilökohtaiset asiat, mutta huolettaa Matiaksen itsensä takia sekä myös joukkueen puolesta.
En nähnyt Kossu pelissä, että mitään olisi käynyt, mutta kuullun perusteella olisi saanut pallon jalkaan pesäväliä juostessa. Mennyt tämä kyllä täysin ohi.
Jos näin on, aika kipeästi on tarttenu käydä, kun on edelleen pelistä pois. Toivoisin myös että palaa pikimmiten takaisin kehiin.

En nähnyt Kossu pelissä, että mitään olisi käynyt, mutta kuullun perusteella olisi saanut pallon jalkaan pesäväliä juostessa. Mennyt tämä kyllä täysin ohi.
Jos näin on, aika kipeästi on tarttenu käydä, kun on edelleen pelistä pois. Toivoisin myös että palaa pikimmiten takaisin kehiin.
Toivottavasti tosiaan palaa pian. Tärkeä pelaaja niin sisällä kuin ulkona.

Ilman Rinta-ahoa pisteet 3/9.

Sisällä oltiin todella heikkoja tänään. Ei olis ansaittu edes pistettä tänään.

Ilman Rinta-ahoa pisteet 3/9.

Sisällä oltiin todella heikkoja tänään. Ei olis ansaittu edes pistettä tänään.
Ei niin, täysin samaa mieltä. Ihme vaan että yhden miehen poissaolo voi sekoittaa sisäpelin näin totaalisesti. Vaikka Jymykin on kolme viimeisintä hävinnyt, niin kyllä tulee Sotkamossa kylmää kyytiä, ellei Niskanen keksi ongelmiin ratkaisuja.

Tämä Lassila oli sata kertaa mukavampaa kuunneltavaa kuin edellisen ottelun Mäkelä, nyt selostajapari veti melkein vertoja Kempeleen kaksikolle. Kotipesän takana kun näyttää olevan stereomikitys niin peliäänet kotipesästä vois laittaa oikeesti kuulumaan

Joo kyllä Maasturin poissaolo näkyy niin sisällä kuin ulkona. Mutta on siellä monta miestä aivan unessa mm. Vihriälä, Kanis ja tänään ei ollu Vainionpää-Mäkelä kaksikkokaan hereillä. Vainionpää tyhjensi ajosta kentän ja Mäkelä otti kolme paloa.
Ihme että saivat edes Superiin väännettyä pelin. Ulkona peli ihan ok.
En tiedä mitä oikein yrittävät sisäpelissä hakea. Jotenki peli ihan sekaisin ja läpäreitä yritetään hakata ensimmäisellä.
Mutta onneksi on vielä aikaa ja nyt vasta saatu miehistö kasaan. Ja vielä kun Maasturi saadan (toivottavasti) remmiin nopeasti mukaan.

Ekan jakson lopetus oli kyllä jopa voisiko sanoa ”nolo” miten se lopulta meni.
Saukon kunnarilla ja myöhemmin ajosta Mäkelän lyömänä saatu kaksi pinnaa tehtyä ja iskuetäisyys olisi vielä oikein hyvä oliko 0 vai 1 paloa en ole varma.
Mäkelällä merkki päälle uudelleen, en sano etteikö tuossa olisi ihan paikka yrittääkin uudelleen varsinkin kun Matias sivussa, mutta hämmentävintä oli Mäksän lyöntiratkaisu lähteä hakemaan tappikumuraa siihen, joka toki onnistuessaan oisi todnäk ollut juoksu mutta nyt kolmen palon lyönti. Pienellä otto tai Mäkelän braavuria kakkosjatkeelle olisin ymmärtänyt mutta nyt kuoli kiri täysin.

Noo näitä virheitä tuskin enää syksyllä tulee 😎

Niin tärkeä kuin Maasturi onkin, ei olla kaaduttu hänen puuttumiseen. Nyt ei tule tarpeeksi peräkkäisiä onnistumisia. Aina joku kohta sakkaa. Ajattelen, että tämä on ohimenevää. Ei aina vain onnistu ja kaikki häviää joskus.

Minä olen eniten ihmetellyt ongelmia merkin kanssa. Onko siinä ollut muutoksia, vai miksi tuntuu, että se on vähän kaikilla hukassa?

Niin tärkeä kuin Maasturi onkin, ei olla kaaduttu hänen puuttumiseen. Nyt ei tule tarpeeksi peräkkäisiä onnistumisia. Aina joku kohta sakkaa. Ajattelen, että tämä on ohimenevää. Ei aina vain onnistu ja kaikki häviää joskus.

Minä olen eniten ihmetellyt ongelmia merkin kanssa. Onko siinä ollut muutoksia, vai miksi tuntuu, että se on vähän kaikilla hukassa?
Täysin samaa mieltä .itse jäin miettimään tv stä pelin katsottuani että mitä jäi puuttumaan kun ei Rinta-aho ollut kokoonpanossa ,ja mitä olisi tuonut tänäön joukkueeseen?
Joka kerta tais olla palo alla Anttilan tullessa lyömään ja ainakin kerran kaksi paloa ennen tänään lyönyttä lassilaa.siinä ei paljon Rinta-aho olisi auttanut.sen sijaan lassila onnistui sekå 2 jakson lopussa että superissa kovassa paikassa.

Merkin kanssa tuntuu olevan jotain ongelmaa ja onkp muutenkin kova reenijakso menossa,pelejä on ainakin kovasti.aina ei vaan voi jaksaa eikä olla terävimmillään.

Onko muuten veto pelannut ainuttakaan peliä vielä ykköskokoonpanollaan?
Ensin kanala pitkään pois,Lassila armeijan takia pois monesta pelistä (nyt vissiin viikolla päässyt pois)ja nyt sivussa Rinta-aho.

Poissa

Kyllä tuosta sisäpelistä puuttuu ajatuskin aivan täysin. Tai siltä se ainakin näyttää..

Jotta voit kirjoittaa viestejä, sinun täytyy rekisteröityä foorumille. Rekisteröityminen on ilmaista, helppoa ja nopeaa. Rekisteröidy tästä.