Näin on ollut ja tulee aina olemaan. Muutos on pahasta. Vanhollisuus on hyve, me tykätään perinteisestä. Minusta siniset perukit on myös turhia. Harmaa oma tukka on luonnollinen, mitä sitä peittelemään ja ihteensä muuttamaan muuksi mitä on. Ei cilimakkarakaan maistu.
Mutta tosi asia on sekin että maailma menee eteenpäin ja myös pesäpallo otteluTAPAHTUMASTA pitää tehdä tälle vuosituhannelle sopiva juttu. Ja kun tässä tapauksessa itse tuote on kunnossa eli se pelillinen puoli ja jopa katsomo on ihan hyvässä mallissa ja paikkana Saarikenttä on todellakin mahtava paikka. Voisi jotain uudistusta tuoda itse tapahtumaan ...... Tiedän ettei hetkessä kannata kaikkea muuttaa mutta edes jotain (tai no musiikki on tuotu jo hieman paremmin otteluihin sopivaksi) TOSIN se sisään tulo musiikki (VEDON OSALTA SIIS) pientä myötä häpeää tuottaa tämä mutta ... no ei siitä enempää....
Mutta ei tässä sen enempää tällä kertaa.... loppuun mainittakoon kannatan Vetoa kyllä mutta mielestäni kuten yllä mainittu jotain kannattaisi tehdä jotta myös tulevaisuudessa Veto pysyy kartalla....
Itse olen jo muutaman vuoden yrittänyt saada aikatauluihin sopimaan Joensuun otteluja (Koti pelejä heillä siis) johtuen siitä että olisi hieno päästä katsomaan miten he (Livenä siis) tuottavat tapahtumansa.... Porissa kun naisten pelejä olen jo päässyt katsomaan...
Ugh olen puhunut