Juha Korhonen
Olen aina luullut Anssi Raitalaa sotkomolaislähtöiseksi. Pelaajakortin mukaan hän on ainakin syntynyt Sotkamossa. Superpesisura alkoi IPV:ssä 1996. Nurmossa mies oli 2003. Pelannut toki Kirissä ja JoMassakin, josta varmaan parhaiten muistetaan.
Perttu syöttää Vimpelissä tai jossain muualla. Sitä on turhaa pähkäillä. Veto tekee viisaasti tunnustaessaan tosiasian.Olenko minä ainoa joka mielellään näkisi Heimosen lukkarina ja Pertun jokerina?
Et ole ainoa. Tuohan se olisi optimaalinen ratkaisu pelin kannalta.Olenko minä ainoa joka mielellään näkisi Heimosen lukkarina ja Pertun jokerina?
Kyllä luit ihan oikein, mutta poistin tekstin, mihin vastasit siitä yksinkertaisesta syystä, että muistin finaaliparin väärin. Minun veikkaukseni (ilman panosta) on, että tämän vuoden kulta- ja pronssimitalistit ovat ensi vuonna finaalissa. Ja kyllä, toivon edelleen että mestari vaihtuu.Joo olin käyttänyt Mäksää Mäentaustalle toisessa ketjussa. Luinko mä nyt kuitenkin oikein, että finaaleissa olisi KPL Ja SoJy. ja Kopla voittaisi?