Jos joku Vedon kannattaja ei o Facebookissa, tässä Sämpyn "lopetuspuhe".
"
Viime lauantaina 15.9. Sotkamossa päättyi Vimpelin Vedon kausi 2018, tuloksena pronssinen mitali. Hienon joukkueen kanssa ja mahtavien fanien tukemana sain päättää hienon neljän vuoden projektin voittoon. Tällä kaudella emme päässeet tavoitteeseemme, kaksi parempaa joukkuetta oli edellämme. Isot onnittelut Joensuulle mestaruudesta ja Kouvolalle hopeasta! Tämän Vimpelin Vedon projektin myötä päättyy myös osaltani 14 vuotta kestänyt intohimoinen matka pesäpallon pelinjohtamisen ja valmentamisen parissa, on aika edetä kohti uusia haasteita. Minulla oli kovat tavoitteet omalle tekemiselleni koko tämän matkan ajan, ja olen ylpeä sekä kiitollinen voidessani todeta saavuttaneeni ne.
Kiitoksia minun pitäisi osoittaa useaan suuntaan, niin moni ihminen on tämän matkan varrella ollut isossa osassa tukemassa etenemistä kohti tavoitteitani. Kaikkia teitä en pysty tässä erikseen esiin nostamaan, mutta uskon teidän tietävän kiitollisuuteni teitä kohtaan. Oma perhe ja läheiset ovat eläneet tämän paljon ottaneen ja antaneen matkan mukanani, heille sydämellinen kiitos. Erityisesti Saanan tuki viimeisten vuosien aikana on ollut merkittävä❤️. Kiitos Tapio Ristilä ja Jorma Hotakainen sekä koko Maila-Jussien tehoryhmän pelaajat luottamuksesta taipaleen alussa, ja Tapille erityinen kiitos pelinjohtamisen korkeakoulusta. Olen saanut toimia koko urani lahjakkaiden ja motivoituneiden pelaajien kanssa eri joukkueissa, kaikki ne tapahtumat ja tarinat vuosien varrelta ovat tiukasti mielessä. Valmennustiimit ovat iso osa tämän päivän huippu-urheilua, kiitos jokaiselle tiimissä vuosien varrella olleet, erityisesti; Pasi Tyynelä, Jussi Haapakoski, Kari Kleemola, Veijo Vannesluoma. Jussi Järvisen kanssa yhteistyössä loimme mielestäni loppuun asti viimeistellyn prosessin ja pelitavan, joka konkretisoitui Vimpelin Vedon pelaamisessa 2015-2018. Kiitos Jussi tuesta ja avusta! Jokainen johtaja tarvitsee tuekseen luotettavia ystäviä, jotka elävät rinnalla niin hyvät kuin ennen kaikkea heikotkin hetket.Minulla niitä onnekseni on useita. Yksi ystävä on nähnyt koko matkan läheltä, Jouni Sivunen; olet seurannut tukenani koko tämän taipaleen ja uskonut aina minuun kuin vuoreen, valtavan iso kiitos kaikesta. Olen toiminut pesäpallon saralla monissa eri tehtävissä vuosien varrella, seura-ja liittotasolla. Usealta hienolta ihmiseltä olen saanut oppia ja tukea. Esiin nostan Arto Luoman, Arto Ojaniemen ja Ossi Viljasen, kiitos luottamuksesta ja useista neuvoista eri asioissa.
Omat unelmani kävivät valmentamisen suhteen monessa mielessä toteen Vimpelin Vedossa. Valmennuksellinen prosessi, joka puoliammattilaisurheilussa on hiottu viimeiseen asti, tekosyyt sivuun laittaen. En tule koskaan unohtamaan tätä neljän vuoden matkaa tämän joukkueen kanssa, se opetti ja valmisti minua valmentamisessa sekä johtamisessa paljon. Kiitos jokainen pelaaja ja joukkueen jäsen, me tehtiin hieno matka, joka löysi päämääränsä! Haluan lisäksi kiittää Vedon faneja upeasta yhteisöllisyydestä ja tuesta, niin voittojen kuin tappioiden keskellä. Pitäkää sama myös tulevaisuudessa, teidän kaltaisia faneja ei joka paikasta löydy. Kiitos Vimpelin Veto ja Vimpeli.
Paljon olen lajilta saanut, ennen kaikkea tavannut upeita persoonia. Pesis on hieno juttu, olkaa kaikki lajin parissa olevat ylpeitä siitä mitä teette 👊"