Korjatkaa joku, mutta mielestäni se näytti aika selvästi yhden juoksun lyönniltä Kettuselta ja varmistamalla ei olisi tullut läpäriä. Toisaalta olisiko hyvä koppari saanut sen yhdenkin juoksun kopiksi, ei ehkä? Nyt en ehdi katsoa uudestaan, toisaalta ei vastustajan läpilyönnit myöskään houkuta silmien edessä. Kyllä tämä kaatui yleisesti samanaikaiseen JoMan parantamiseen ja ViVen huonontamiseen, mutta on se näissä peleissä aika merkittävää, jatketaanko 3-4 vai 3-6-tilanteesta eteenpäin.
Tuossa turpakäräjässä mitään sanktioitavaa ollut.
Alakangas koki, ettei halua antaa korttia. Nähtävästi tämä on muuttunut viime vuosina tuohon suuntaan, kun muistaakseni 10 vuotta sitten tuomarikoulutuksessa mainittiin, että "nyt jokainen kirosana on varoitettava asia ja varsinkin, jos se kuuluu yleisöön". Vimpeli toisaalta rauhoittui aikalailla ainakin tuon tilanteen osalta, kun Alakangas kyseli kortin antamisesta, eli aikalailla ajoi samaa asiaa. Ilmeisesti kaarella ei hiljaa Alakankaalle oltu edelleenkään, mutta en keskittynyt siihen itse, niin en osaa sanoa, miten pahasti jatkui ainakaan toisella jaksolla enää.
2. jakso 4A....
Lähti kärjestä vaikka 7 löi viimeksi....
Olikos se Tyynelä (??), kun joku kuulosti jotain selittävän Saaraselle "toisesta lyönnistä löi korkean lyönnin kolmoskulmaan" tjms. johon Lehtimäki vastasi "Höpöhöpö, kyllä minä seuraan peliä ihan hyvin" tjms.
Summa summarum, mikäli Veto ei saa tuota ulkopeliä kuosiin tämä sarja menee 3-0 jomalle.
Tämä tässä minua huolestutti jo ennen eilistä peliä, että tuo on oikeasti täysin realistinen mahdollisuus. Huonontunut ulkopeli totta kai, mutta myös se, että tulee Sotkamon voittoputket Vetoa vastaan mieleen, kun katselee tuota JoMan Saarikenttä-dominointia. Onko Vedolla jo kipsiäkin vastustajan lisäksi?
Voisko joskus tuomarit ruveta karjumaan pelaajille kun he epäonnistuvat?
Tämä olisi hyvä!