Hyrkky Malkila pelinjohtajaksi. Ei kun siis Markku Hylkilä.
Olen aina pitänyt vimpeliläistä pesäpalloa jotenkin miehekkäänä. Nyt tuon miehisyyden aika on ohi, kiitos uuden pelinjohtajavalinnan. Hylkilässä tiukkaan istuva neitiys ei lähde hänestä rikkihapollakaan ja uskon että hän tulee tämän kuulemaan tulevan kesän aikana hyvin usein. Toivotaan ettei tuo nti Hylkilän tyyli tartu pelaajiin vaan että he pysyisivät miehinä.
Niin, on varmasti mukava liittyä seuraan jossa leijonanosa taustoista oli sitä mieltä että emme vinkkariin tarvitse neitiä vaan oikean miehen. Ettei vain edellisellä pj:lla olisi ollut sormet tässä pelissä, ei taida kauas nakata, kukapa tietää...
Tämä samainen Hylkilä oli jokunen vuosi sitten sitä mieltä että parit vuodet ja Lippo on mestaruuskahinoissa mukana. "Skål på den saken". Jotenkin tähän tapaa nti Hylkilä totesi Kalevan sivulla mm. Hannu Huuskosen kanssa, kun oululaisten sarjanousu Superiin varmistui. Enpä tiennyt että nti Hylkilä tarkoitti mestaruuskahinoilla Lipon mestarillista kykyä tehdä konkursseja. Tuolloinkin, kuten nyt, nti Hylkilän puheet olivat tyyliin "se, että saa tehdä yhteistyötä huippupelaajien ja lahjakkaiden nuorten kanssa kiehtoo".
Se että Puputti siirtyi Seinäjoelle, ei ole vaarallista, nuoria miehiä tulee tilalle ja he kasvavat ajan myötä saranapaikkoihin. Jos nurkissa alkaa pyöriin em. kaltaisia neitosia, sen kanssa voi olla hankala elellä.
Toisaalta, Vimpeli on tiennyt Kivimäen lähdön jo vuoden, niin oliko jo muita suunnitelmia aiemmin, vai oliko Hylkilä suunnitelmissa aiemmin vaikka hän kesällä muunlaista infoa antoi?
Kuka sun mielestä olisi ollut Plan A goldhammer?
Minä olen samaa mieltä, "normaalisti" näitä tunnusteluja tehdään hyvissä ajoin. Tuntuisi ihmeelliseltä tilanne, että Vedon kaltainen organisaatio olisi jättänyt pelinjohtajavalinnat kauden jälkeen suoritettavaksi, kai sillä pelinjohtajalla on joku sana sanottavana joukkueen koostumukseenkin. Luulisin?En tiedä, enkä tiedä onko sellaista ollutkaan. Mutta jos Hylkilän puheisiin Lipon kauden jälkeen on mitään luottoa niin tuolloinhan hän kertoi pitävänsä taukoa pesistouhuista. Sitten yhtäkkiä mies kiinnitetäänkin Vetoon. En usko että Veto alkoi etsimään pelinjohtajaa vasta kauden loputtua.
Olen aina pitänyt vimpeliläistä pesäpalloa jotenkin miehekkäänä. Nyt tuon miehisyyden aika on ohi, kiitos uuden pelinjohtajavalinnan. Hylkilässä tiukkaan istuva neitiys ei lähde hänestä rikkihapollakaan ja uskon että hän tulee tämän kuulemaan tulevan kesän aikana hyvin usein. Toivotaan ettei tuo nti Hylkilän tyyli tartu pelaajiin vaan että he pysyisivät miehinä.
Niin, on varmasti mukava liittyä seuraan jossa leijonanosa taustoista oli sitä mieltä että emme vinkkariin tarvitse neitiä vaan oikean miehen. Ettei vain edellisellä pj:lla olisi ollut sormet tässä pelissä, ei taida kauas nakata, kukapa tietää...
Se että Puputti siirtyi Seinäjoelle, ei ole vaarallista, nuoria miehiä tulee tilalle ja he kasvavat ajan myötä saranapaikkoihin. Jos nurkissa alkaa pyöriin em. kaltaisia neitosia, sen kanssa voi olla hankala elellä.
Tulevalla kaudella Vedon kannalta on elintärkeää varmistaa Haapakosken mukanaolo pudotuspeleissä.Ei ole välttämätöntä voittaa runkosarjaa,riittää kun sijoitut 4-5.Sijan varmistuttua Haapakoski treenaa mutta ei pelaa,jos on täydessä tikissä.
Minä en mitään kierrätystä halua nähdä ja vain parhaat pelaa !
Lopettakaa tunnepitoinen vouhotus ja antakaa Hylkilälle mahdollisuus. Ensi kaudella ehkä tiedetään oliko onnistunut valinta vai ei. Kohtuullista jälkeä on pj:na tehnyt. Lipon viime kausien ongelmat ovat tuskin Hylkilän syytä. Vertailun vuoksi: S-P Kivimäki oli Seinäjoen pelinjohtajana mm. vuonna 2008 ja Seinäjoki oli tuolla kaudella häntäpään joukkueita... Mitä ensi kauteen tulee, niin veikkaan hopeaa Joensuun jälkeen. Toivon, että Heimonen jatkaisi vuoden ja Perttu olisi kentällä totuttautumassa ulkopeliin. Artun lähtö oli vahinko, sitä ei olisi saanut tapahtua.