OlliP
Vs: Vimpelin Veto 2016
Olipas typerä kirjoitus. Kyllä seura ihan itse saa valita lukeeko sielä tulospalvelussa esim. Manse vai Tampere. Tai onko sielä Koskenkorva vaiko Ilmajoki. Tai Viinijärvi vai Liperi.
Mutta olen 100% samaa mieltä siitä että seurojen nimet pitäisi ehdottomasti saada näkyviin!
Tilastoniilo sanoi:Kauhuskenaario vetolaisille, mikäli Vimpeli naitetaan Alajärveen: sarjataulukossa ja ottelutuloksissa lukee esim. Veto Alajärvi tai pelkkä Alajärvi. Pitkäänhänn PattU oli Pattijoen Raaheen liittämisen jälkeen PattU Raahe, mutta on sittemmin ollut pelkkä Raahe. Jos AA pelaa samaan aikaan ylimmällä tasolla kuin Veto, ei taulukossa voi tietenkään olla kahdesti Alajärvi. Jos AA ei pelaa, joutuvat vetolaiset nielemään taulukossa Vedon kohdalla kunnan nimen eli Alajärven. Mikä nöyryytys! Viimeistään tuolloin olisi syytä pesäpallossakin siirtyä takaisin ainoaan oikeaan käytäntöön eli seurojen nimiin: ViVe, AA, Tahko, KPL jne.
Olipas typerä kirjoitus. Kyllä seura ihan itse saa valita lukeeko sielä tulospalvelussa esim. Manse vai Tampere. Tai onko sielä Koskenkorva vaiko Ilmajoki. Tai Viinijärvi vai Liperi.
Mutta olen 100% samaa mieltä siitä että seurojen nimet pitäisi ehdottomasti saada näkyviin!