Joo, kyllä osaamista pitäisi riittää.
Meni miesten ykköspesikseen Puijon Pesikseen ykköspelinjohtajaksi. En muista tosin minkälaisella sopimuksella nyt ulkomuistista.Eikös kaudella 2022 Leidien pitänyt voittaa kaksi viimeistä ottelua puhtaasti päästäkseen loppupeleihin ja niin tapahtui! Leidit olivat kovia silloin kun sitä tarvittiin! Jouni Oja-Lipasti sai sulan hattuunsa ja tämmöisellä näytöllä olisi luullut jatkopahvin irtoavan. Omituiselta tuntuu, että Tahko luopui Jounista pelkkien paperihommien takia. Taustoja emme tiedä ja itse luulen, että taustalla oli muutakin.
Joka tapauksessa Jounin johdolla saatiin nauttia kohtuullisesta menestyksestä. Mitä Jouni tekee nykyään? Tietääkö kukaan?
2024 ja optio 2025-2026Meni miesten ykköspesikseen Puijon Pesikseen ykköspelinjohtajaksi. En muista tosin minkälaisella sopimuksella nyt ulkomuistista.
Jos oikein muistan, niin Leidit oli 2022 heinäkuun alussa noin 10 pistettä pudotuspeliviivan alapuolella. Sen jälkeen Leidit voitti putkeen kaikki 7 viimeistä peliään ja viimeisen kierroksen vierasvoitolla Joensuusta pudotti JoMan pleijareista. Niissä tuli sitten kyllä lähtö muistaakseni suoraan 3-0Eikös kaudella 2022 Leidien pitänyt voittaa kaksi viimeistä ottelua puhtaasti päästäkseen loppupeleihin ja niin tapahtui! Leidit olivat kovia silloin kun sitä tarvittiin! Jouni Oja-Lipasti sai sulan hattuunsa ja tämmöisellä näytöllä olisi luullut jatkopahvin irtoavan. Omituiselta tuntuu, että Tahko luopui Jounista pelkkien paperihommien takia. Taustoja emme tiedä ja itse luulen, että taustalla oli muutakin.
Joka tapauksessa Jounin johdolla saatiin nauttia kohtuullisesta menestyksestä. Mitä Jouni tekee nykyään? Tietääkö kukaan?
Kävitkö Pihkalassa tuolloin katsomassa Leidien otteluita?Eikös kaudella 2022 Leidien pitänyt voittaa kaksi viimeistä ottelua puhtaasti päästäkseen loppupeleihin ja niin tapahtui! Leidit olivat kovia silloin kun sitä tarvittiin! Jouni Oja-Lipasti sai sulan hattuunsa ja tämmöisellä näytöllä olisi luullut jatkopahvin irtoavan. Omituiselta tuntuu, että Tahko luopui Jounista pelkkien paperihommien takia. Taustoja emme tiedä ja itse luulen, että taustalla oli muutakin.
Et muista oikein. Ei voittanut 7 peliä putkeen.Jos oikein muistan, niin Leidit oli 2022 heinäkuun alussa noin 10 pistettä pudotuspeliviivan alapuolella. Sen jälkeen Leidit voitti putkeen kaikki 7 viimeistä peliään ja viimeisen kierroksen vierasvoitolla Joensuusta pudotti JoMan pleijareista. Niissä tuli sitten kyllä lähtö muistaakseni suoraan 3-0
Olihan se kova näyttö Oja-Lipastilta.
Kävitkö Pihkalassa tuolloin katsomassa Leidien otteluita?
Lähtö oli odotettu.
Montako voitti putkeen? Kuusi?Et muista oikein. Ei voittanut 7 peliä putkeen.
No, Mäkelä ja Kaarikivi tuosta puuttui, joten ei siellä reserviä kauheasti ole. Tietysti tärkeitä palasia ovat mutta saa nähdä saavatko käännettyä Tahkon kurssiaKovin kokemattomalla joukolla Tahko oli matkassa. Monta tärkeää peluria puuttui.
Oletko seurannut aiempia talvisuperin pelejä ollenkaan? Eilinen oli totaalinen ohipeli, valitettavasti.. mutta en nyt ihan huolestunut silti vielä olisi!Tahko-JoMa (4-6), (2-17). Olen huolestunut miten kesä sujuu.
Ei ainoastaan tämä peli. Kyllä alemmassa kastissa on paikka ja päävastustajat Roihu, Pöytyä ja Hamina.Tahko-JoMa (4-6), (2-17). Olen huolestunut miten kesä sujuu.
Oletko seurannut aiempia talvisuperin pelejä ollenkaan? Eilinen oli totaalinen ohipeli, valitettavasti.. mutta en nyt ihan huolestunut silti vielä olisi!