Olen naispesistä kohtuudella seurannut, mutta en tunne tulijoita lainkaan. Lähinnä kiinnostaa, miten Hannuniemi ja Väistölä korvaavat pois lähteneet Heikkilän ja Harisen?
Hannuniemi ja Väistölä ovat ihan ok superin tasoa pelipaikoillaan. Heikkilä lähestyi viime kaudella jo sarjan lukkarien kärkipäätä ja Harinen nousi Tahkossa yhdeksi tavoitelluimmista kotiuttajista. Siinä mielessä Tahko palaa näillä pelipaikoilla napsun verran taaksepäin viime kauteen verrattuna.Olen naispesistä kohtuudella seurannut, mutta en tunne tulijoita lainkaan. Lähinnä kiinnostaa, miten Hannuniemi ja Väistölä korvaavat pois lähteneet Heikkilän ja Harisen?
En ainakaan itse laskisi Tahkoa tällä rosterilla sijoille 4-6. Siellä on minulla SMJ, JoMa ja Virkiä.Mites pelataanko sijoista 4-6. Vai 7-10...ite toisella silmällä seuraneena nais pesistä.tulijat ei ihan tuttuja nimiä ole
Virkiällä on viisi pelaajaa eikä pelinjohtajaa. Tahko kyllä voittaisi Virkiän tämänhetkisen tilanteen mukaan. Onko sinulla jotain tietoa Virkiästä, mitä meillä muilla ei ole? JoMalla on seitsemän pelaajaa...En ainakaan itse laskisi Tahkoa tällä rosterilla sijoille 4-6. Siellä on minulla SMJ, JoMa ja Virkiä.
Varsinkin Hokkasen lopettaminen kirpaisee niin paljon, että panisin Tahkon sijoille 7-8 Roihuttarien kanssa. Tosin Feran nuoresta ryhmästä en osaa sanoa mitään. Raumalta on aina tullut hyviä junnuja superiin.
Ei ole tietoa Virkiästä. Tällä viikolla ovat luvanneet kertoa.Virkiällä on viisi pelaajaa eikä pelinjohtajaa. Tahko kyllä voittaisi Virkiän tämänhetkisen tilanteen mukaan. Onko sinulla jotain tietoa Virkiästä, mitä meillä muilla ei ole? JoMalla on seitsemän pelaajaa...
Onkohan JoMalla tiedottaminen jakautettu niin, että joku yhteistyökumppanina toimiva mainostoimisto hoitaa miesten julkistukset, mutta naisjoukkue ei kuulu sopimukseen? Sitä ei sitten hoida kukaan.Ei ole tietoa Virkiästä. Tällä viikolla ovat luvanneet kertoa.
JoMasta on huhu/tieto kahdesta vahvistuksesta Arbelius, Turpela ja mahdollisesti Suominen.
Jos kyse olisi tiedottamisen tasosta, JoMa ja Virkiä eivät kuuluisi 8 joukkoon. Eiköhän siellä kuitenkin ihan kilpailukykyiset joukkueet ole valmiina pöytälaatikossa, eivät vaan välitä kertoa muille.
Oletkohan nyt vahingossa kopioinut tänne tämän kauden runkosarjan sarjataulukon?Mielestäni ranking on tällainen, kun muutamia paloja joiltakin vielä puuttuu:
1. Kirittäret, 2-3. Manse ja Pori, 4. Jussit, 5. Lapua, 6. Tahko, 7-9. KeKi, Fera ja JoMa, 10. Roihu, 11-12. Vaasa ja Pöytyä.
Tahko liian ylhäällä ottaen huomioon Hokkasen, Heikkilän ja Harisen menetykset. Korvaajat eivät ole samaa tasoa.En mielestäni. Ihan pohdin ensi kautta. On kyllä vaarallista näin lokakuussa.
Tuolla väljällä listallani Joma voi olla hyvin mainio seiska, mutta (toistaiseksi) pidän sen Tahkon takana. Kekihän voi olla tuo ysi Feran takana, mutta Roihun paikkana pidän kymppiä ja vaasalaiset vaikuttavat nyt hiven Pöytyää vahvemmilta.Tahko liian ylhäällä ottaen huomioon Hokkasen, Heikkilän ja Harisen menetykset. Korvaajat eivät ole samaa tasoa.
JoMa liian alhaalla ottaen huomioon vahvistukset Arbelius ja Turpela sekä sen, että viime kauden pelasi 17 v varalukkarilla.
KeKi liian ylhäällä, heikkenee. Roihuttaret ja Mailattaret voi olla liian alhaalla, olleet aktiivisia siirtomarkkinoilla ja Roihuttarilla huippupelinjohtaja.
Mistähän oot tämän repinyt 🤭 Mansen etukentällä ei noin ylös mennä, Lapuasta ei edes vielä tietoa.....Mielestäni ranking on tällainen, kun muutamia paloja joiltakin vielä puuttuu:
1. Kirittäret, 2-3. Manse ja Pori, 4. Jussit, 5. Lapua, 6. Tahko, 7-9. KeKi, Fera ja JoMa, 10. Roihu, 11-12. Vaasa ja Pöytyä.
Voi käydä jopa niin, että SMJ pudottaa Mansen pronssipeleissä mitaleilta juurikin Emma Sallisen ansiosta.Mistähän oot tämän repinyt 🤭 Mansen etukentällä ei noin ylös mennä, Lapuasta ei edes vielä tietoa.....