No nii... Mitä tästä opimme?
Koplan kuuluttaja on ihan epäinhimillinen, pelottava, ei sinne voi lasten kanssa mennä ainakaan! Eikä kukaan minunkaan ystäväpiiristä voisi edes kuvitella moista!! Jos kuulisinkin jonkun vaikka kahvitauolla röissä suunnittelevan pesismatkaa Kaakonkulmille, niin kyllä valistuneena kansalaisena antaisin vakavan varoituksen sanan!! Lahen kohdalla viimistään kannattaa pysähtyä! Ne pahat huudot ja kansakuntaa vastaan kiihoittamiset kuuluu jo Kausalaan, tuulista riippuen Nastolaankin... Aivan järkyttävää!!
Eikö vaan?
Mutta, kuten olen sanonut aiemminkin mun mielestä tuo Kouvolan kuuluttaja tuo vaan viilinkiä peliin! Just hyvä! Eikös muuten sama kaveri kuuluta KooKoon pelejä kans? Mulle ittelle jopa vetovoimatekijä hakea turvapaikkaa KPL:n peleistä...
Kouvolassa muutenkin hyvä meininki katsomossa, mutta ymmärrän kyllä ettei se kaikkia voi miellyttää. Kuten ei minkään muunkaan katsomon ns. kulttuuri ja "kuolee"-huudot...
En ole itte tosiaan ollu KSS-areenalla Topinkujalla kuin viimeks vissiin 2014 vai 2013... Ja taannoin jo ihmettelinkin, että onko siellä kuuluttaja vaihtunu, kun täällä on järkyttyneitä ja traumatisoituneita kirjoittajia täysin shokissa? Mutta kuulemma sama kaveri
Mutta olihan Taulasalon Pekkakin aikoinaan, kun vielä keskuudessamme pelejä katseli, aikamoinen persoona, jota monet tietämättömät kummasteli haavi auki... Pekan meininki ja katsomokommentit tosiaan sai monet ymmälleen. Kuitenkin Pekalla oli aina tyyli hallussa, vaikkakin osas kyllä sarkasmillaan ja huumorillaan varmasti ärsyttää, niin vierasfaneja kuin myös kentällä pelaajia...
Kunnia ja rauha hänen muistolleen. Loistava persoona!
Eli tän perusteella kannatan kiusaallaankin Kouvolaa! Boom!