Kalle ens peliin numerolle 2Vikström tuhoaa aika hyvin tuon kärjen pelin. On surkeaa..
Kalle ens peliin numerolle 2Vikström tuhoaa aika hyvin tuon kärjen pelin. On surkeaa..
Se van oli kiva vierailu taas Saaressa. Terkut Sämpylle.Se olis sunnuntaina teillä vastassa Vimpeli Sämppy Kivimäen johtamana. Kai tekin otatte Kuosmasen viuhkaan?
” Onko lasi puoliksi tyhjä vai täysi?” Kaksi pistettä mukaan.Ja piste jäi taas!
Ennustus: Sijalta neljä pudotuspeleihin.Haimin juna puksuttaa aikataulussa.
Ei.Lukkari ensi kaudella? Pitääkö huhut paikkansa että Lassila tulee?
Eiköhän se uusi lukkari löydy Seinäjoen suunnalta…Lukkari ensi kaudella? Pitääkö huhut paikkansa että Lassila tulee?
Tässä on jotain, mitä itse en näe. Käsittämätöntä et jos Sojy Kpn ottaa Lukkariksi. Ehkä siellä Sotkamossa nähdään jotain mitä en itse näe😁
Tää on aina yhtä hauskaa tää näkökanta joillain, että miksi Meidän Jymy ottaa lukkariksi (tai aiemmin joidenkin kohdalla jokeriksi/ulkokentälle/pelinjohtajaksi) sen ja sen... Ottaa. 🙄 Ikäänkuin otettaisiin tuosta vaan ne pelurit, jotka haluttaisiin. Edes Manse ei onnistu siinä läheskään aina ja niillä on sentään rahaakin pelaajien houkutteluun.Tässä on jotain, mitä itse en näe. Käsittämätöntä et jos Sojy Kpn ottaa Lukkariksi. Ehkä siellä Sotkamossa nähdään jotain mitä en itse näe😁
Tässä on jotain, mitä itse en näe. Käsittämätöntä et jos Sojy Kpn ottaa Lukkariksi. Ehkä siellä Sotkamossa nähdään jotain mitä en itse näe😁
Uskon aika vahvasti, että ne sillat roihuaa ilmiliekeissäMites Väliaho? Joma ei uusi Vällärin sopimusta ensi kaudeksi joten siinähän olisi vuodeksi tuuraaja? Vai onko sillat poltettu.
Juu ei Väliaholla ja Jymyllä ole minkäänlaisia välejä. Täydessä roihussa. Veemäinen Jymy antoi luvan syksyllä 2020 neuvotella Joensuun kanssa vaikka sopimusta oli vielä jäljellä. Komulaisen kanssa jos kadulla kohtaavat, niin molemmat vaihtaa puolta. Tämän vahvistaa Jymyn somevastaavan häissä otettu kuva, jossa Väliaho ja Pikku-Komu yhteisessä kuvassa kysymyksellä "kumman valitset?"Mites Väliaho? Joma ei uusi Vällärin sopimusta ensi kaudeksi joten siinähän olisi vuodeksi tuuraaja? Vai onko sillat poltettu.
Ei Meidän Jymy Väliahoa pelaavasta kokoonpanosta aikanaan tiputtanut, vaan silloinen pj. Kuten muissakin joukkueissa, pj päättää pelaavan kokoonpanon. Kyseisellä pj:llä ja Vällärillä ei ole välejä, mutta väliäkös sillä kun kyseinen pj ei enää onneksi Meidän Jymyssä ole missään roolissa.Mites Väliaho? Joma ei uusi Vällärin sopimusta ensi kaudeksi joten siinähän olisi vuodeksi tuuraaja? Vai onko sillat poltettu.