Sopii.Jep. Tutustu sinäkin avoimin mielin historiaan ja kuinka se tehtiin.
Ihan vain yleiseen tietoon yhden "herrasmiehen" lausunnoista hävityn pelin jälkeen.
"Lähetä ne pallot Syyrian lapsille", kesken pelin.
Katsoja; "Hävisit B-pojille".
"Haista sinä vanha akka paska", pelin jälkeen matkalla lehdistötilaisuuteen.
Kummatkin lausunnot on tehty Vimpelin Saarikentällä.
Kuulijoina on melkoinen joukko katselijoita.
Tällainen viesti Ropsterille.
Pelaajana saavutuksia tämä ei poista millään lailla, mutta minä asettaisin tuon "herrasmiesmäisyyden" uuteen valoon.
Eiköhän nuo muutamat ylilyönnit ja nuoruuden hairahdukset ole jo syytä unohtaa ja keskittyä nykyisiin saavutuksiin ja käyttäytymiseen. On vaikea kuvitella Komun hyppivän vastapuolen lukkarin edessä kuin marakatti epäonnistuneen suorituksen jälkeen.
Tekstin liittäminen meni päin peetä. Minun kirjoitusta on nuo vimeiset lauseet.
Tästä keskustelusta näkee, että Jani Komulainen on saavuttanut lähtemättömän paikan vimpeliläisten pesisfanaatikkojen sydämissä. Se ei onnistu ihan keneltä vaan. Kuuluu siis niiden legendaarisien vimpeliläisten pesisnimien joukkoon, joita muistellaan pimeinä talvi-iltoina joka savussa. Merkittävä pesisteko ja saavutus sotkamolaiselta!
Ihan vain yleiseen tietoon yhden "herrasmiehen" lausunnoista hävityn pelin jälkeen.
"Lähetä ne pallot Syyrian lapsille", kesken pelin.
Katsoja; "Hävisit B-pojille".
"Haista sinä vanha akka paska", pelin jälkeen matkalla lehdistötilaisuuteen.
Kummatkin lausunnot on tehty Vimpelin Saarikentällä.
Kuulijoina on melkoinen joukko katselijoita.
Tällainen viesti Ropsterille.
Pelaajana saavutuksia tämä ei poista millään lailla, mutta minä asettaisin tuon "herrasmiesmäisyyden" uuteen valoon.
Toivottavasti ottaa paljonkin mallia isästään, tai on jo ottanut. Tie on auki suurpelaajaksi ja hyvä niin.Hmm, joo no jos minulle vastasit niin nämä Komun aivopierut kyllä tiedossa ja häntä nyt en pidäkään yhtään minään muutenkaan. Toivotaan ettei poika kovin paljon ota isänsä käytöksestä mallia.
Aapo ehdolla Urheilugaalassa Vuoden läpimurto-kategoriassa.
Kova suoritus kun ottaa huomioon, että ainoa syy Aapon peluutukselle piti olla Janin viimeinen kausi viuhkassa ja ettei olisi ensi kaudella enää pystynyt penkittämään Väliahoa poikansa tieltä 🤪